אישום יוגש נגד הצעיר שניסה לחטוף נערה: "רצה לעורר פרובוקציה בפרדס חנה-כרכור"

בחקירה מאומצת שהתנהלה במחלק נוער הצליחו החוקרים להתחקות אחר רכבו של החשוד במעשה ובכך לעלות על זהותו * מהחקירה עלה כי החשוד זיהה את הקורבן מבצעת אימון ספורט בשעות הערב לבדה, אז גמלה בליבו ההחלטה לחטוף אותה ובכך לעורר פרובוקציה ביישוב * כתב האישום יוגש נגדו

בתום חקירת היחידה המרכזית של מחוז חוף במשטרה הוגשה הבוקר הצהרת תובע טרם הגשת כתב אישום כנגד אלכסנדר מוזגובוי החשוד בניסיון חטיפה ותקיפה של צעירה כבת 16 תושבת פרדס חנה בתחילת החודש

ראשיתה של החקירה ב-3.7 בשעות הערב, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לאירוע חטיפה בפרדס חנה, כאשר עפ"י הדיווח, חשוד אלמוני ניסה להכניס לתא המטען ברכבו קטינה תושבת המקום בת 16 בכוח עת שעסקה בפעילות ספורטיבית במקום אולם לא הצליח לעשות כן ונמלט מהמקום ברכבו.

בתום הערכת מצב שערך מפקד מחוז חוף במשטרה, ניצב יורם סופר, ובשל נסיבות האירוע הופקדה החקירה בידי חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) מחוז חוף.

בימים שאחרי האירוע, אחת מתושבות פרדס חנה-כרכור, פרסמה הודעה על כך ברשתות החברתיות. "הודעה חשובה לכל ההורים", כתבה , "השבוע היה ניסיון חטיפה של ילדה בת 16 במושבה שלנו. המשטרה בודקת וחוקרת ואין לי ממש פרטים. התבקשתי להעביר מסר – אין טעם לשאול אותי שאלות כי אינני יודעת כלום מעבר לעובדה שהמקרה נגמר בנס. הילדה הוכנסה בכח לבגאז הרכב והצליחה להימלט…".

 

מההודעה של התושבת | צילום מסך

בחקירה מאומצת שהתנהלה במחלק נוער חשיפה בפיקודו של רפ"ק תומר קסלסי הצליחו החוקרים להתחקות אחר רכבו של החשוד במעשה ובכך לעלות על זהותו. בסריקות שערכו השוטרים לאיתורו של הרכב, זוהה הרכב בתאריך 11.7.22 על ידי אחד משוטרי תחנת זיכרון יעקב חונה בסמוך לבית באחד מרחובות העיר. בלשי הימ"ר איתרו את החשוד, תושב פרדס חנה בן 30 בביתו ועצרו אותו לחקירה במשרדי הימ"ר בחשד לניסיון חטיפה ותקיפה הגורמת חבלה של ממש.

מהחקירה עלה כי החשוד זיהה את הקורבן מבצעת אימון ספורט בשעות הערב לבדה, אז גמלה בליבו ההחלטה לחטוף אותה ובכך לעורר פרובוקציה ביישוב. החשוד מיקם את רכבו, ארב לקורבן מאחורי חומה וכשזו הגיעה אליו קפץ עליה והכניס אותה לתוך תא המטען של רכבו. הקטינה אשר נאבקה בו ואחזה ברכב נפלה לרצפה אך החשוד ניסה למשוך אותה שנית לתוך תא המטען ובזכות התנגדותה הצליחה להימלט אל אזרחים ששהו בסמוך. החשוד נמלט מהזירה לאחר שזיהה את האזרחים.

לבקשת המשטרה, מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בחיפה והבוקר, כאמור, בתום חקירה שנוהלה באופן מהיר ויעיל, הגישה פרקליטות מחוז חיפה לבית משפט השלום בחיפה באמצעות המשטרה הצהרת תובע נגד החשוד לצורך הארכת מעצרו טרם הגשת כתב אישום בעבירות המיוחסות לו.

ראש מחלק נוער חשיפה בימ"ר חוף, רפ"ק קסלסי: "מדובר באירוע חמור שלולא נחישותה של הקטינה וסיוע של אזרחים ששהו בסמוך ייתכן והיה מסתיים באופן טראגי. בשל נסיבות המקרה הטיל מפקד מחוז חוף ניצב יורם סופר את החקירה על חוקרי היחידה המרכזית במחוז חוף. פעלנו במהירות וביעילות תוך שיתוף פעולה עם תושבי פרדס חנה וגורמי המועצה על מנת להתחקות אחר רכבו של החשוד במטרה לאתר את זהותו, להביא למעצרו ולהשיב את תחושת הביטחון לציבור".

מהמועצה המקומית פרדס חנה כרכור נמסר: "בשל האירוע יתגברו הסיורים ע"י השיטור העירוני והפיקוח בשטחי המועצה. תושבים שיש בידם מידע היכול לסייע בקידום החקירה מתבקשים ליצור קשר עם משטרת ישראל, במספר 100. בכל דבר ועניין מוקד 106 זמין עבורכם".

עדכון ראשון: 5.7.22, 17:56

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

זה התחיל מהכנת מלבי בקורונה – והפך לקונדיטוריה הטבעונית הכשרה הראשונה בפרדס חנה-כרכור

מאז החל להכין מאפים טבעוניים מכוסמין, ללא חומרים משמרים בעבודת יד, מתוך רצון להביא מוצר טעים, איכותי וטוב. אחרי הרבה ניסיונות להגיע למתכונים מנצחים הגיעו המוצרים של יוגלך שם תמצאו גם מוצרים מופחתי סוכר וללא גלוטן, החל מקיש, מאפים, מאפי שמרים וקינוחי ביס ועוד מגוון מוצרים | יוגב: "יש לי הרבה אהבה למטבח ושמתי לב שאנשים כמו אשתי חיפשו דברים ספציפיים"

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן