Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

פרסום מתקדם באינסטגרם בפורמט Reels

פרסום מתקדם באינסטגרם בפורמט Reels

בין כל האפשרויות השונות פרסום מתקדם באינסטגרם בפורמט Reels יכול לספק את הסחורה מבחינתכם

מחפשים דרך חדשה שתאפשר לכם לקדם את העסק באופן יעיל? הרשתות החברתיות הן ללא ספק המקום המושלם שתוכלו לעשות זאת. הרי ברשת החברתית תוכלו למצוא עשרות אלפי אנשים שנמצאים באותו המקום כל הזמן. אם תצליחו לבסס את העסק שלכם במקום טוב, אין סיבה שהוא לא יביא איתו תוצאות מרשימות. פתאום תוכלו למצוא את עצמכם במקום שעד לא מזמן היה נראה לכם כמו מקום שהוא בגדר חלום. בין כל האפשרויות השונות פרסום מתקדם באינסטגרם בפורמט Reels יכול לספק את הסחורה מבחינתכם. איך בדיוק עושה את זה כמו שצריך? הצוות המנוסה של משרד השיווק פיאלקוב כאן על מנת להסביר לכם.

מה זה אינסטגרם Reels?

אם יצא לכם להיות קצת בטיקטוק ככל הנראה שאתם מכירים את הפורמט הזה. אך מי שלא נמצא בטיקטוק יתקשה מאוד להבין את המשמעות של הכלי המשמעותי הזה. אינסטגרם Reels הוא בעצם כלי המאפשר ליצור סרטונים קצרים שאמורים להעביר מסר מסוים. במקום סרטונים ארוכים שמעייפים את הצופים, מדובר על סרטונים של מספר שניות. המטרה היא ליצור סרטון מבדר שיהיה כיף לצפות בו מבלי לבזבז זמן יקר. הכלי הזה יכול לעזור לכם לקדם את העסק, ולהביא אותו למצב שבו כולם מכירים אותו. כל עוד תשתמשו בכלי הזה בצורה חכמה השמיים הם הגבול מבחינתכם.

צילום: freepik

היתרונות של פרסום באינסטגרם Reels

באופן עקרוני אינסטגרם זה המקום שבו תוכלו למצוא כמות לא מבוטלת של אנשים. נכון להיום מדובר על הרשת החברתית הפופולארית ביותר, זאת שהצליחה לעקוף את פייסבוק בסיבוב. כך שאם תפרסמו באינסטגרם תוכלו להגיע בו זמנית לכמות גדולה מאוד של אנשים שכל אחד מהם יכול להיות לקוח פוטנציאלי. כך שכדאי לכם מאוד לנצל את הכוח הזה כדי להשיג את המטרה הראית שלכם. מעבר לכך אינסטגרם Reels מאפשרת לכם להעביר מסר בסרטון קצר וממוקד. לא תצטרכו לבזבז זמן יקר או להשקיע מחשבה מרובה שלא לצורך. גם לכם יהיה קל מאוד לצלם את הסרטונים וגם לגולשים יהיה נוח לצפות בהם. מדובר כאן על אינטרס משותף של שני הצדדים.

איך מפרסמים עם אינסטגרם Reels?

ראשית יהיה עליכם לבנות אתר או דף נחיתה שבו הגולשים יוכלו לקבל יותר מידע. תוכלו לרכוש אחסון דרך אתר EasyCloud, ולבנות את האתר בכל מיני דרכים שונות. לאחר מכן תוכלו לחשוב על מסר מסוים שאותו תרצו להעביר. יהיה עליכם לחשוב על הלוקיישן הנכון שבו תוכלו לצלם את הסרטון הקצר. לאחר מכן תוכלו לצלם את הסרטון שבו אתם מעבירים את המסר. תהיה אפשרות לערוך אותו, ולהוסיף כל מיני פיצ’רים שונים שיספקו מידע לגולשים. המטרה היא לצלם סרטון קצר שלא יהיה ניתן לפספס את המסר שאותו הוא רוצה להעביר. הרי בסוף הכלי הזה הוא עוד כלי שיהיה עליכם לנצל אותו יחד עם כלים נוספים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן