Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תושב זכרון יעקב התמנה למפקד החדש של מרחב ירקון במשטרת ישראל

מפקד המרחב היוצא, תנ"צ דוד פילו, העביר את הפיקוד למפקד המרחב הנכנס תנ"צ איתן מנשה תושב המושבה

השבוע נערך במשטרת מרחב ירקון טקס חילופי מפקדי מרחבים, במעמד מפקד המחוז ניצב עמיחי אשד, סגן מפקד המחוז הנכנס תנ”צ דוד פילו, מפקד מרחב ירקון הנכנס תנ”צ איתן מנשה וסגל פיקוד מחוז ת”א. במהלך הטקס, העביר מפקד המרחב היוצא תנ”צ דוד פילו את הפיקוד למפקד המרחב הנכנס תנ”צ איתן מנשה.

מפקד מרחב ירקון הנכנס תנ”צ מנשה, בן 53 נשוי +3, מתגורר בזכרון יעקב. מנשה מילא שורת תפקידים ובהם קצין אגף המבצעים של מרחב שרון, מפקד תחנת זכרון יעקב, מפקד תחנת עפולה, מפקד הכשרות בכירים ובתפקידו האחרון מפקד מרחב מנשה. בחודש יוני השנה קודם לדרגת תנ”צ בעת קבלת הפיקוד על מרחב ירקון.

תנ”צ מנשה ציין: “טקס העברת הפיקוד הוא משמעותי ומרגש מאוד עבורי ומכאן אני רואה במעמד זה שליחות וזכות גדולה. נחשפתי, במהלך העברת המקל, לעולם התוכן האנושי והמקצועי המרתק של המרחב וגורמי השת”פ ובטוח אני שעוד נכונו לנו אתגרים רבים. בכל תפקידיי לאורך השנים משטרת ישראל, הנחו אותי ערכי אהבת האדם, ערכי משטרת ישראל ואהבת הארץ. ברוח ערכים אלו פעלתי ואמשיך לפעול במקצועיות, באחריות ובשיתופי פעולה”.

תנ”צ איתם מנשה | דוברות המשטרה

מפקד מחוז ת”א ניצב עמיחי אשד אמר בטקס כי: “מרחב ירקון, חלון הראווה המחוזי ובמובנים רבים, חלון הראווה של משטרת ישראל כולה, יחידת המשטרה המופיעה מדי יום על הבמה המרכזית של החוויה הישראלית ופועלת במקום שהכל בו קורה מהר וללא הפסקות. איתן, הגעת אלינו מצפון הארץ. אתה מקבל לידית מרחב חשוב ומרכזי, קצינים ושוטרים מנוסים, עם תודעת שירות גבוהה וניסיון רב שנים בעבודת משטרה המתבצעת תחת אלומת הסיקור התקשורתי המרכזי של ישראל. אני סומך עליך שתדע להוביל את המרחב ביד בוטחת, בלב שומע ובנפש חפצה”.

מפקד מרחב ירקון היוצא תנ”צ דוד פילו אמר בטקס כי: “עברנו יחד שנה משמעותית רוויה באירועים ופעילויות מאתגרות ואני מרשה לעצמי לומר שבמרחב ירקון מתוסף לכך נדבך מרכזי שאני קורא לו היות בעין המצלמה או הסערה. התמודדנו ועדיין מתמודדים עם קשיים. אני רוצה להודות לאנשי המרחב על כך שהם תמיד היו שם עבור האזרחים במדינת ישראל. שנזכה כולנו בעז”ה להיות ‘כעץ שתול על פלגי מים אשר פריו ייתן בעיתו ועלהו לא יבול וכל אשר יעשה יצליח’ “.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן