תושבי פרדס חנה ובנימינה נעצרו בחשד לסחיטה באיומים של תושבת חוף הכרמל

על פי המשטרה, השניים חשודים שעם נוספים סחטו את האישה באיומים בגלל כספים שלטענתם היא חייבת להם * האישה טענה כי היא לא זו שחייבת את הכסף * אחד מהחשודים שוחרר בתנאים מגבילים

המשטרה עצרה תושב פרדס חנה-כרכור ותושב בנימינה-גבעת עדה, בחשד למעורבות בסחיטה באיומים על תושבת מושב צרופה בחוף הכרמל וזריקת רימון על ביתה ב-22.5.
החשוד מפרדס חנה (25) הובא להארכת מעצר ראשונה ב-19.7 וטוען המעצרים המשטרתי אמר כי באמתחתה של המשטרה דוח סודי הקושר אותו למעשה, כשיש עוד חשודים שבכוונתה לעצור. על פי המשטרה, הרימון נזרק על ביתה של האישה סביבות השעה 1:00 בלילה. האישה הגישה את התלונה כך התברר, כשבועיים וחצי מאוחר יותר.

כמו כן, החשודים טענו לחוב כספי כלפיהם, בעוד האישה טוענת כי לאו דווקא היא חייבת את הכספים לאותם החשודים.
החשוד יוצג בדיון על ידי עו"ד שי לוי. בפני בימ"ש בקשה שטוב ולא הייתה מוגשת", אמר הסניגור, "החשוד בן 25 ללא עבר פלילי, נטען כי הייתה שיחה מאיימת לאישה ביום 19.6.22 אומר חברי שיש עדות במשטרה מהאישה… משטרת זכרון זה לא הסמכות המקומית של מושב צרופה וגם בית משפט זה".
עו"ד הוסיף: "מספר הטלפון לא שלו ואם זה לא הקול שלו, והחשוד אפילו לא שמע מפי המשטרה את הזמן והמקום ששייך לכל עבירה פלילית".

החשוד מבנימינה (29) הובא אף הוא להארכת מעצר ויוצג על ידי עו"ד רותם כהן. תחילה האריך בית המשפט את מעצרם של שני החשודים ב-3 ימים ועד ל-21.7. בתאריך זה הובאו החשודים להארכת מעצר בפעם השנייה למשך של 6 ימים.

בדיונים בעניינם ביקשו הסנגורים לשחרר את החשודים ממעצר. בעניינו של תושב פרדס חנה, החליטה השופטת קרן מרגולין-פלדמן לשחררו ממעצר בתנאים מגבילים – מעצר בית ל-4 ימים, הימנעות משימוש בטלפון נייד או מחשב, ערבות בסך 5,000 שקלים, עירבון של 10 אלף שקלים, ערבויות צד ג' בסך 5,000 שקלים ועוד.

ואולם, בנוגע לחשוד מבנימינה, החליטה השופטת להאריך את מעצרו ב-3 ימים נוספים. "לא למותר לציין כי החשד מתייחס לביצוע עבירות בקשר עם גביית חוב שלכאורה מגיע לחשוד כאן וכי חומר החקירה שלפניי מלמד על התבססות החשד נגדו", כתבה השופטת.

היא הוסיפה: "השאלה האם בעניינה של המתלוננת קיימות דרישות לביצוע תשלומים של חובות נוספים אין בה כדי לאיין את החשד בעניינו של החשוד כאן ובשים לב לעובדה שקיים חשש ממשי לשיבוש הליך החקירה אם ישוחרר גם החשוד הנוכחי ממעצרו, כמו גם בשים לב לעובדה שחשוד נוסף המעורב בפרשה נעצר רק אתמול ויש צורך בהשלמת ביצוע פעולות חקירה בעקבות מעצרו, פעולות הקשורות גם בחשוד הנוכחי, אני סבורה כי לא ניתן יהיה להסתפק בחלופת מעצר בעניינו".

בחירות 2024 בבנימינה-גבעת עדה • הפתעה: גיל חנניה יתמודד מול מיכל אורון-עזני בסיבוב השני

הפתעה בבחירות בבנימינה גבעת עדה: יממה לאחר התוצאות הראשוניות שהראו כי המועמד גיל חנייה צפוי להתמודד בסיבוב השני מול המועמד שלומי פרץ, המעטפות הכפולות של החיילים שינו את התמונה. בהתאם

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

פורים ממש קרוב: הנהגת ההורים באור עקיבא מצטרפת לקמפיין נגד הנפצים

"יש לנו אחריות לאומית- אחריות לשלום הלוחמים המגנים על חיינו יום יום, אחריות לשלום ילדים ובוגרים בעלי צרכים מיוחדים ומתמודדי נפש, אחריות לכך שכולם יחושו בטוח במרחב הציבורי ובביתם", נכתב בהודעה להורי העיר

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן