Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בדיקה בפרדס חנה-כרכור: “גידול של עשרות אלפי שקלים בקנסות במתחם הרכבת במושבה”

באופוזיציה ערכו בדיקה וגילו לדבריהם עליה גדולה בקנסות והדוחות על עבירות במתחם חניית הרכבת: 130 אלף לעומת 13 אלף לפני שנתיים. המועצה: "אין שינוי במדיניות האכיפה, אוכפים בכל המושבה"

חבר מועצת פרדס חנה-כרכור מהאופוזיציה, עו”ד אייל כגן, טוען בימים האחרונים כי לאחר בדיקה, מועצת פרדס חנה-כרכור הטילה קנסות בגובה 130 אלף שקלים במתחם הרכבת בשנה וחצי האחרונות (21′-22′), לעומת כ-13 אלף שקלים בין השנים 2018-2020. המועצה בתגובה אומרת כי האכיפה לא תוגברה ברכבת וכי האכיפה מבוצעת על ידי משטרת ישראל וכן על ידי פקחים מקומיים.

בהודעה שהוציא כגן, על פי נתונים שנאספו שמקורם בחוק חופש המידע עולה כי במשך כשלוש שנים, בין השנים 2018 -2020 ניתנו במתחם הרכבת כ- 36 קנסות בהיקף של כ- 12.5 אלף ש”ח  בלבד. לעומת זאת ,בשנה וחצי האחרונות, במתחם הרכבת ניתנו כ – 345 קנסות בהיקף של כ- 130 אלף שקלים. במתחם הרכבת

ברכבת ניתנים דוחות בשל 2 סעיפים עיקריים: קנס בגין חניה באדום לבן על סך 250 ש”ח, וקנס בגין הפרעה לציבור – סעיף שמדבר בעיקר על השלכת פסולת וגרוטאות על המדרכה, מכח חוק משנת 1955, שבגינו מושת על הציבור קנס בגובה 475 ש”ח. בין השנים ,2018-2020 בגין הפרעה לציבור שהקנס בעבורה הוא 475 ש”ח כאמור, ניתנו קנסות בהיקף של כ- 5,700 ש”ח. בשנה וחצי האחרונות ניתנו בגין סעיף זה קנסות בהיקף של 85 אלף ש”ח.

בנוסף, ניתנו בשנה וחצי הזו דוחות בשל חנייה באדום לבן בהיקף של 41 אלף ש”ח. “עיקר טענות התושבים כפי שעלו לא פעם בעבר ברשתות החברתיות מתייחסות לעובדה שמרבית  השטחים המסומנים באדום לבן אינם במקומות אשר החנייה בהם מפריעה לתנועת הרכבים או הולכי הרגל”, נמסר בהודעה של חבר המועצה, “בנוסף קובלים התושבים על הטלת קנסות בגין  חניה בתחנות האוטובוסים שכלל לא מגיעים למתחם הרכבת בצד של פרדס חנה”.

כגן, שכבר התייחס לנושא בעבר, ציין השבוע כי “הגיע הזמן לשנות את מדיניות הטלת הקנסות במתחם הרכבת. הכי פשוט למועצה לחפש מתחת לפנס. ידוע כי במתחם הרכבת קיימת מצוקת חניה אמיתית, וכי למעשה במרבית המקומות  בהם הוטלו קנסות לא הייתה הפרעה לסדר הציבורי או לתנועת הולכי רגל.

“אני רוצה להדגיש וכבר ציינו את זה בעבר כי במקרים של הפרעה לתנועה או להולכי רגל יש הצדקה להטיל קנסות אבל לא  מכוח החוק לשימור רחובות, שספק אם בכלל ניתן להשתמש בו, ויחד עם זאת המועצה יכולה מחר בבוקר, להשמיש  בפעולות פשוטות עוד עשרות מקומות חניה, על ידי ביטול האדום לבן, אבל מה יותר פשוט מלהטיל קנסות במקומות שברור שיחנו בהם כי אין אפשרות אחרת לאנשים שממהרים לעבודה.  זו הרי גזרה שהציבור לא יכול לעמוד בה.  יותר מכך, אני לא  ראיתי שבתקופות המדוברות הגבירו את מערך ההיסעים לרכבת בשעות העומס כדי לצמצם את תנועת הרכבים הפרטיים, אנחנו ניזום את שינוי המדיניות כדי להקל עם הציבור ולא להכביד עליו”.

ממועצת פרדס חנה-כרכור נמסר כי “אכיפה מתבצעת בכל רחבי המושבה כלפי כל רכב המהווה הפרעה לתנועת הציבור ומשתמשי הדרך. בכל שלב שהוא לא הייתה הנחיה לעיבוי האכיפה ברכבת, אך חשוב לציין כח האכיפה בוצעה על ידי  משטרת ישראל וגורמי האכיפה הרשותיים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן