Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אחרי שחלתה והתחילה לבשל בריא, תמר מפרדס חנה-כרכור הגיעה ל’מאסטר שף’ – האם עברה שלב?

תמר מונטג בת ה-40 ניסתה את כוח הבישול הבריא בניחוח אסיאתי מול השופטים הקשוחים של "מאסטר שף", בפרק ששודר השבוע. את האודישן הראשון היא צלחה, אז מה קרה במנה הפרונטלית?

“התהפכתי הרבה בשנים האחרונות. אבא שלי חלה בסרטן ונפטר תוך 7 חודשים. בגלל המצב התפרצה אצלי מחלה אוטואימונית מאוד קשה. בזמנו לא ידעתי כלום על הרפואה האלטרנטיבית. כמובן שטופלתי בתרופות. הרגשתי סטרס ושאני מתנתקת מהגוף שלי”.

את הסיפור הזה סיפרה תמר מונטג מפרדס חנה-כרכור, באודישן בו השתתפה בפרק ששודר השבוע בתוכנית “מאסטר שף” בקשת 12. מונטג, , בת 40, נשואה + 2, במקור מקריית מוצקין, למדה בצעירותה באוניברסיטת ב”ש, בין היתר כלכלה, הכי רחוק מהמקצוע בו היא עוסקת היום – נטורופטיה.

מונטג חשפה כי בעקבות מחלתה, נחשפה יותר ויותר לאוכל טבעי. “אני אוהבת מטבח אסיאתי אני מבשלת תזונה בריאה בבית אחרי שהתחלתי תזונה טבעית יותר, בלי חומרים משמרים ובלי אוכל מעובד. פתאום ראיתי שאפשר גם טעים גם בריא. נפתחה אצלי צ’אקרה מטורפת ברגע שנחשפתי לעולם הזה.

“אפשר גם לאכול בריא, גם טעים, אפשר לעזור גם לכל מיני בעיות רפואיות בעזרת תזונה. הבסיס הוא לא לקנות אוכל מעובד שמבוסס על שומנים וסוכרים, אלא לאכול כמה שיותר קרוב לטבע”.

תמר הוסיפה כי “בני הבית מאוד זורמו איתי מבחינת התזונה והבנות זורמות איתנו, מה שהן מקבלות מגיל צעיר – יישאר איתן הלאה בחיים”.

באודישן הראשון הכינה תמר סלט קארי ירוק על בסיס אורז בניחוח ג’ינג’ר עם עוף בטופו. השופטים ישראל אהרוני, אייל שני, חיים כהן, מיכל אנסקי ורותי ברודו אהבו את הסלט הראשוני של תמר והעבירו אותה לשלב הבישול הפרונטלי.

במנה השנייה היא הכינה, תוך כדי שהיא מדברת עם השופטים – קציצות כרישה ועוף ברוטב עגבניות מתוק-חמוץ, עם פירה בטטה, תפוח אדמה וארטישוטק ירושלמי. “סבתא שלי הייתה מכינה את המנה בפסח ויש בה קמח מצות. הבנות שלי עפות עליה”, סיפרה.

ומה חשבו השופטים על המנה?
מיכל אנסקי: “אני חייבת להודות שהאוכל שלך בא לי טוב. בהתחלה אמרתי לעצמי ‘אוי ואבוי’ אבל כשאכלתי את זה – זה בדיוק עשה לי נעים. אני מעבירה אותך”.

אייל שני: “אני מתלבט. את חוזרת בתשובה באוכל ובהמון דרכי חיים. את עוסקת בנטורופטיה שזה קשר עמוק. הצלחת שלך יפה עם צבעים יפים. אני נוגע בפירה והוא קר. קציצת העוף כל כך נעימה. זה נעימות של סבתות. אני אעביר אותך”.

אהרוני: “אם הייתי ילד שלך הייתי שמח לקבל מנה כזאת. אבל אני לא בטוח שזה מתאים למאסטר שף. אני לא מעביר אותך”.

רותי ברודו: “המנות נורא יפות וצבעוניות. אבל, לדעתי המנות ילדותיות, אני מצטערת אבל אני לא מעבירה אותך. יש לך יד טובה אבל את צריכה להראות יותר מקציצות עוף”.

/// צילומי מסך: מתוך ערוץ 12

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן