Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הונאת חצי המיליון: שכפל כרטיסי אשראי של אנשים שהשתמשו בעמדת “ממשל זמין” בעירייה

ראשיתה של הפרשה לפני מספר חודשים, עם קבלת דיווח מחברות האשראי בדבר צבר תלונות שהתקבלו מלקוחות, על כך שבוצעו בכרטיסי האשראי שבבעלותם עסקאות חשודות, לרבות תשלום חריג של תדלוקים ועוד
רחבי הרשת >>

יחידת ההונאה המשטרתית במחוז מרכז פענחה לאחרונה בתום חקירה סמויה, פרשיית הונאה של מעל חצי מליון ש”ח, שביצע גבר כבן 40 וזאת באמצעות שכפול כרטיסי אשראי וביצוע עסקאות, ללא ידיעה או אישורם של בעלי הכרטיסים גם בעזרת עמדת “ממשל זמין” המוצבת במקום עבודתו – בעירייה במרכז הארץ. התביעה המשטרתית הגישה נגדו כתב אישום לצד בקשת המשך מעצרו עד תום ההליכים.

ראשיתה של הפרשה לפני מספר חודשים, עם קבלת דיווח מחברות האשראי בדבר צבר תלונות שהתקבלו מלקוחות, על כך שבוצעו בכרטיסי האשראי שבבעלותם עסקאות חשודות, לרבות תשלום חריג של תדלוקים וחידוש אגרת רישיונות נהיגה ורכב, על שם תושבי ערי המשולש והכפרים בגליל.

בתוך כך, חוקרי יחידת ההונאה החלו באיסוף ממצאים, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים שונים, אשר הובילו למספר רב של מעורבים בפרשה, קרי – עשרות חשודים ש”זכו” לקבל את שירותיו של החשוד המרכזי, על ידי קבלת “הסדר תשלום מיוחד”, לפיו שלמו רק 50% מהעלות המקורית של אגרת הרישיון במזומן (ששולשלו לכיסו של החשוד המרכזי), שעה שהוא שילם את המחיר המלא באשראי המזויף.

עמדת ממשל זמין (צילום ארכיון: עיריית פ”ת)

עם התפתחות החקירה, בלשי המשטרה ניהלו מעקבים ותפסו אמצעי תיעוד, שהביאו לחשיפת זהותו של החשוד המרכזי – תושב טייבה העובד במוקד הטלפוני בעיריה, שביצע את “העסקאות המפוקפקות” בעמדת “ממשל זמין” המוצבת בעיריית טייבה, כאשר דאג כל העת להרחיב את “מעגל הלקוחות” ע”י פרסום בפייסבוק למגזר, בדבר שירות של “תשלום מופחת” לחידוש רישיונות, תוך שהוא מפעיל מערך שליחים וגביית כסף במזומן מהלקוחות עבור “השירות”.

כאמור, המשטרה עצרה את החשוד ובחיפוש בביתו תפסו כרטיסים מגנטים רבים וטלפונים ניידים שעפ”י החשד שימשו לתקשורת בין החשוד המרכזי לכל “הלקוחות” שנחקרו ומסרו גרסתם.

בהתאם לצורכי החקירה מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט, ועפ”י ממצאיה ומכלול הראיות בתיק, הגישה יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז המרכז, כתב אישום נגדו הכולל עשרות אירועים של זיוף ומרמה, לצד בקשת המשך מעצרו עד תום ההליכים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן