Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

המועצה אישרה עבודות שהיו תקועות: “בשורה גדולה לגבעת עדה”

"בהיקף של הביוב לפי התכנון שעובדים עליו עכשיו, אנחנו מעריכים שסביב 3 וחצי מיליון ש"ח אפשר יהיה לעשות את זה"

מועצת בנימינה-גבעת עדה אישרה לאחרונה תקציב לתכנון וביצוע המשך עבודות קו הביוב החדש בשכונת ההרחבה בגבעת עדה בגובה 150 אלף שקלים, זאת מקרן מים וביוב.

במועצה אמרו כי מזה תקופה ארוכה שהיא מנסה לסגור התחייבות היסטורית בהרחבה בגבעת עדה. “זה הקטע היחידי בשני היישובים שלא מבויב ועדיין משתמש בבורות ספיגה. מצאנו דרך שבה אנחנו יכולים לבצע את הפרויקט הזה בהיקף מצומצם. אם פעם חשבו לעשות את הפרויקט של הביוב יחד עם סלילה, יחד עם מדרכות, תאורה תיעול ודברים נוספים, הבנו שבצורה הזו כנראה לא נצליח לגייס משאבים משום שמדובר בפרויקט של כ-12 מיליון שקלים”.

ראש המועצה איתי וייסברג הוסיף כי “בהיקף של הביוב לפי התכנון שעובדים עליו עכשיו, אנחנו מעריכים שסביב 3 וחצי מיליון ש”ח אפשר יהיה לעשות את זה. יתכן שנפרוס אותו על יותר זמן, כל שנה ירוץ עוד קטע, כנראה נתחיל ממערב לכיוון מזרח”.

במועצה הוסיפו כי העבודות יסייעו להתרחבויות עתידיות באזור. “מול משרד להגנת הסביבה לא הגענו רחוק”, הוסיף וייסברג. “לכולם בזמנו פנינו עם מספר של 12 מיליון. יש לי כוונה להביא כספים מרשות המים. אנחנו מצפים שתוך חודשיים שלושה נקבל פטור כי אנחנו עומדים בתנאים סטנדרטיים ואז מרגע שאנחנו מקבלים פטור, כבר לא נלחמים בנו רשות המים אלא משחררים. משם אני מצפה להביא את הכסף. אנחנו מסוגלים להרים את הפרויקט מהקרנות שלנו בתקופה של 3 שנים, זו גם מטרה מאוד ראויה מבחינת היקף ההשקעה הנדרש”.

על פי המועצה, הגבייה על העבודות שצפויה להגיע מהתושבים תעמוד על כ-650 אלף שקלים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

אור עקיבא על המפה: מתחם ‘ביג’ בעיר צפוי להגדיל משמעותית את הכנסות החברה

לפני 6 שנים פרסמנו כי מרכז הקניות “ביג” ייפתח באור עקיבא, כאשר שלט שהוצב בסמוך לתיכון “עתידים” ושכונות “נוף ים” ו”מבואות קיסריה” | מאז עברו הרבה מים בנהר אך נראה כי השנה המרכז סוף סוף צפוי להיפתח

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן