Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

רפורמת פינוי הגזם בזכרון יעקב תחל בראשון הקרוב; ראש המועצה נפגש עם תושבים (וידאו)

רפורמת פינוי הגזם בזכרון יעקב תחל בראשון הקרוב; ראש המועצה נפגש עם תושבים (וידאו)

הרפורמה תכנס לתוקפה החל מיום ראשון הקרוב והיא תלווה בפרסום רחב באמצעי מדיה שונים וברחבי היישוב. מפרי ההנחיות צפויים להיקנס בסכום של 475 ש"ח ומחלקת הפיקוח במושבה תאכוף זאת

בראשית השבוע נערך באולם הספריה הציבורית בזכרון יעקב מפגש חודשי במסגרת סדרת המפגשים המקצועיים “ראש המועצה מארח”. המפגש של חודש יולי הוקדש לתחום הניקיון והתפעול ביישוב.

מנהל אגף התפעול אילן סלע הציג בפני התושבים את תמונת המצב היישובית, סיפר על המבנה הארגוני של האגף, הציג את תוכניות העבודה לטווח קצר – עד סוף שנת 2022 ולטווח ארוך, הציג נתונים על השטח האורבני, מרכזים מסחרים אורך כבישים, מדרכות וכן נתונים  ודמוגרפיים של היישוב ולא נמנע מלחלוק את האתגרים הלא פשוטים שנמצאים בדרך אל המטרות שהציב למחלקתו ובהתאם ליעדי המועצה כולה. עוד הציג את מערך ניהול הקבלנים השונים וכן מענים בתחום אחזקת ישוב, חשמל ועוד.

במפגש השתתפו עשרות תושבים שהגיעו למקום ועוד מאות צפו בשידור ישיר דרך פייסבוק לייב. התושבים הציגו שאלות וביקשו הבהרות לפעילויות שונות, ולקבל תשובות ומענים מיידיים. חלק מהסוגיות שהועלו על ידי המשתתפים נכנסו לרשימת “לטיפול המיידי” של מחלקת התפעול במהלך המפגש ובהצגת הדברים היתה גם התיחסות ומענים שנשלחו מראש ע”י תושבים.

ניתן לצפות בשידור חוזר במפגש – מתוך עמוד הפייסבוק של המועצה >>

חלק ניכר מהמפגש הוקדש להסברה מפורטת של הרפורמה בתחום פינוי גזם וגרוטאות במושבה שתכנס לתוקף החל מיום ראשון הקרוב, 7.8.22. הרפורמה כוללת פינוי גרוטאות בכל רחבי היישוב שיתבצע פעם אחת בשבוע בימי א’. התושבים יתבקשו להניח את הגרוטאות ליד ביתם מצאת השבת ועד לשעה 08:00 בבוקר יום ראשון ותיאסר הנחת גרוטאות בפינות המחזור והגזם (גרוטאות כלומר לרהיטים וציוד חשמלי). כמו כן תיאסר הוצאת פסולת בנין או שיפוצים. חובה על בעל הנכס לוודא פינוי לאתר מוסדר.

פינוי גזם נקי יתבצע בימים ב’-ו’ לפי השכונות בהתאם לפירוט הבאה: יום ב’ – גבעת עדן ווילות בחורש, יום ג’ –  מרכז המושבה ומול היקב, יום ד’ –  שכונת יעקב ומערב המושבה, יום ה’ –  נווה הברון, נווה שרת וחלומות, יום ו’ –  שמורה, נווה רמז ורמת צבי. את הגזם יש להניח סמוך לכניסות הבתים ערב הפינוי ועד למחרת בשעה 06:30. הגננים יכולים להביא גזם נקי בלבד למתחם התפעול בסמוך למרכז המבקרים של היקב מדי יום עד שעה 14:30. פינות גזם הולכות להתבטל בהדרגה משום שהן הפכו לאתרי פסולת בניין וגרוטאות ולא תורמות לחזון הניקיון והמחזור שבהם דוגלת המועצה.

כאמור הרפורמה תכנס לתוקפה החל מיום ראשון הקרוב והיא תלווה בפרסום רחב באמצעי מדיה שונים וברחבי היישוב. חשוב לציין שכל מי שיפר הנחיות אלו יהיה צפוי לקנס הקבוע בחוק (475 ₪) – מחלקת פיקוח קיבלה הנחיות בהתאם.

הרפורמה תשרת את תושבי זכרון יעקב שבשיתוף פעולה עם המועצה צפויה לשפר דרמטית את חזות המרחב הציבורי. הגזם הנקי שלא מתערב עם הגרוטאות יועבר למתקן קומפוסט של “בית אל” ויחזור אלינו כמשאב חיוני.

מנהל אגף תפעול אילן סלע: “מפגש חשוב מאוד, התושב מבחינתי במרכז העשייה, עולם התפעול עובר כיום מהפך בתחום השירות, נכון לשתף את התושבים במטרות והיעדים של אגף התפעול, נעשה כל מאמץ להמשיך ולהשתפר במדדי השירות”.

ראש המועצה זיו דשא: “כמושבה המקיימת מדיניות סביבתית, קיימת חשיבות רבה לשיתוף פעולה בן התושבים למחלקות המועצה על מנת לשמור על מושבה נקיה ויפה . אנחנו מאמינים בשיתוף פעולה זה אני מבקש להודות למהל התפעול אילן סלע על פעילות המקצועית שכבר מביאה לתוצאות בשטח בכל הקשור לתחזוקה וחזות המושב ולכל מנהלי המחלקות והעובדים המסיעים לפעילות חשובה זו”.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן