Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

ברית מילה – מדוע משתלם לעשות את האירוע באולם אירועים?

ישנם זוגות הבוחרים להיעזר באולם אירועים לשם ברית. הם מבקשים לשריין את המקום עוד לפני הלידה, במידה והתאריך ידוע וגם אם לא

הרבה מאוד זוגות אשר עומד להיוולד להם בן, תוהים היכן לעשות אירוע ברית מילה עבורו. כידוע, על פי היהדות, שבוע אחרי הלידה צריך לעשות אירוע ברית מילה לתינוק, במהלכה חותכים את העורלה מאיבר המין שלו, ובכך מכניסים אותו בברית אברהם.

ישנם מקומות שונים בהם הורים נוהגים לערוך אירוע ברית מילה. ישנם זוגות הבוחרים לערוך את האירוע אצלם בבית (או בבית של הורים מצד אחד מבני הזוג), מאחר וזה מרגיש להם יותר נוח, נכון ויעיל. במקום לסחוב את התינוק לאולם על כל המשתמע מכך. ישנם זוגות הבוחרים לערוך את הטקס בבית כנסת, שם אפשר גם להתפלל לפני ואחרי.

אך ישנם זוגות הבוחרים להיעזר באולם אירועים לשם כך. הם מבקשים לשריין את המקום עוד לפני הלידה, במידה והתאריך ידוע, או שהם יוצרים קשר עם המקום מיד אחרי שמתאוששים מהלידה וחוזרים לשגרה, על מנת שיהיה ניתן לתאם את המועד כפי שנדרש ולקבוע כיצד ייערך האירוע.

אולם אירועים | צילום: פריפיק

לפני שנסביר למה עדיף לערוך ברית מילה באולם אירועים וכיצד עושים זאת, חשוב להדגיש שאירוע מסוג זה הוא שונה מאירועים אחרים. ראשית, זמן התכנון הוא מאוד קצר. בניגוד לחתונות או כל אירוע אחר שיש חודשים ארוכים לארגן אותם, הרי שכאן מדובר על פחות משבוע בפועל. שנית, בדרך כלל יש פחות מוזמנים ופחות אורחים בפועל, שלישית, מדובר על אירוע שלרוב נערך בצהריים ולא בשעות הערב, וכאמור אי אפשר להיות גמיש עם התאריך. חייב להיערך במועד ספציפי.

למה משתלם לערוך ברית מילה באולם אירועים?

הרבה יותר נכון וחכם לערוך ברית מילה באולם אירועים ולא בבית או במקומות אחרים מכמה סיבות:

  • סיבה ראשונה, האולם ערוך לכך. הן מבחינת צוות המקום, הן מבחינת ריהוט, אבזור, וכל מה שנדרש בשביל לארח כמות מסוימת של אורחים. לא כל משפחה יכולה לעשות זאת, בטח לא בהתראה של שבוע.
  • סיבה שנייה, גם אם מדובר על אירוע שכולל עשרות בודדים של אורחים, עדיין צריך מקום מספיק גדול בשביל זה, לכן משתלם לארח באולם ולא בבית, שלא תמיד זמין לכך.
  • סיבה שלישית, ניתן לשכור אולם אירועים במקום אליו יכולים כל האורחים להגיע בצורה פשוטה ונוחה. זאת להבדיל מבית מגורים, שלא תמיד ממוקם באזור זמין ונגיש לכולם.
  • סיבה רביעית, כך הזוג או ההורים שלהם, לא צריכים לעבוד קשה מדי, לא לפני ולא אחרי האירוע.

איך בוחרים אולם אירועים לברית מילה?

בשביל לבחור אולם אירועים לאירוע כמו ברית, צריך לבדוק היכן הוא ממוקם, מה הגודל שלו, אופי וטיב השירות שהמקום מספק, והאם הוא מתאים לאירוע כמו ברית. לא כל אולם בהכרח מתאים לכך.

רצוי מאוד לבחון כמה מקומות בשביל לקבל השראה ולהחליט בסופו של דבר איזה אולם יכול להתאים לאירוע.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

לראשונה: תוכנית גרנדיוזית להתחדשות עירונית בלב עתלית

התוכנית כוללת 625 יחידות דיור חדשות, כ-2,330 מ”ר עבור שטחי תעסוקה ומסחר, כ-4,670 מ”ר עבור מבני ציבור וכ13,000 מ”ר עבור שטחים ציבוריים פתוחים | כדי להבטיח את כדאיות התוכנית, התוכנית כוללת קרקע צמודת דופן בבעלות רשות מקרקעי ישראל, המהווה מנוע למתווה בינוי-פינוי-בינוי, מייצרת רווחיות ובכך מבטיחה את ההיתכנות למימוש

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן