Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חבר מועצת פרדס חנה לשר השיכון: “לתת עדיפות בפרויקט ב’רמז’ לבני המקום”

לדברי אביעד סיני, "המשפחות הצעירות אשר הסתמכו על הפרסומים ותלו בהם את גורלן נפגעו שנית מהעובדה כי במהלך השנתיים האחרונות מאז הפרסום, המחירים ביישוב רק הלכו והאמירו"

אביעד סיני, חבר מועצת פרדס חנה כרכור, פנה אל שר השיכון זאב אלקין בבקשה לתת עדיפות לתושבי המושבה בפרויקט הנדל”ני החדש ברמז ולשווקו במסגרת מחיר למשתכן.

סיני מציין בפנייתו לשר כי בשנת 2019 שווק פרויקט בן עשרות יחידות דיור בשכונת רמז כולל באתר משרד הבינוי והשיכון עצמו ולפיו השתמע כי הפרויקט הינו תחת תוכנית מחיר למשתכן עם עדיפות ברורה לבני המקום.

יצוין כי משפחות צעירות רבות נרשמו לפרויקט והמתינו במשך שנתיים לפתיחת ההרשמה ואלו פנו אל סיני. אולם בימים אלו התחוור כי חרף הפרסומים הרשמיים של המדינה ולמרות ההבטחות, הפרויקט ברמז איננו תחת תוכנית מחיר למשתכן ואין כל עדיפות לבני המקום.

על פי עוה”ד סיני, הדבר גורם לחוסר צדק מובהק היות והמשפחות הצעירות מבני המקום שהמתינו לפרויקט לא יוכלו להמשיך להתגורר ביישוב בחיק משפחתם ולהיות חלק מהגורם המפתח של המושבה.

חבר המועצה מוסיף כי המשפחות הצעירות אשר הסתמכו על הפרסומים ותלו בהם את גורלן נפגעו שנית מהעובדה כי במהלך השנתיים האחרונות מאז הפרסום, המחירים ביישוב רק הלכו והאמירו ולמעשה הנ”ל הוטעו על כל המשתמע וכיום בכלל קשה להשיג דירה בישוב המבוקש ועם עליית המחירים.

על כן, ביקש סיני מהשר להתערב באופן מיידי על מנת לתקן את המצב ולממש את ההבטחה מטעם המדינה. הוא הדגיש כי טרם החלה בניית הפרויקט ולכן הנ”ל בהחלט אפשרי ובבחינת ‘אם תרצו אין זו אגדה’.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

עבודות גדולות יוצאות לדרך בפרדס חנה-כרכור: סלילת שבילי אופניים ומדרכות ברחובות האלה

חברת נתיבי ישראל והמועצה המקומית פרדס חנה כרכור, הודיעו על סלילת שבילי אופניים ומדרכות לרווחת התושבים.ות ומשתמשי הדרך ברחובות המייסדים, דגניה וקדמה. מועד תחילת העבודות הוא החודש, מרץ 2024, כאשר

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן