Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מעל מיליון וחצי בחללי דקר, והבית שעולה 5.6 מיליון: אלה הנכסים היקרים והזולים באור עקיבא השבוע

מודעות שעלו ליד 2 השבוע מראות תמונת מצב עדכנית על מחירי הדירות לרכישה באור עקיבא * ליקטנו את המעניינות שבהן

מחירי הנדל”ן בהקפאה, אבל על פי יד 2 נראה שהעסקים ממשיכים כרגיל. בדיקת ‘מגדלור ניוז’ אודות מגמות המחירים בנכסים מגלה כי אלה לא ירדו ונותרו כשהיו בשנה האחרונה לפחות. אז מה הנכסים האטרקטיביים כרגע?

באור עקיבא מצאנו 2 דירות במחירים גבוהים במיוחד. האחת – במחיר 5.6 מיליון, מצויה ברחוב הרי יהודה בשכונת היובל הצפונית.

מדובר בקוטג’ 5 חדרים, בית פרטי בנוי 160 מטר מפלס אחד על שטח של 460 מטר +בריכת שחיה בשכונת היובל ללא תיווך. על פי המודעה, מצב הנכס משופץ ולו 2 חניות, ריהוט, מזגן מרכזי, מחסן ועוד.

הדירה השנייה שקוטפת את המחיר הגבוה נכון להיום באור עקיבא (הנתונים משתנים מידי יום), גם היא בשכונת היובל, ברחוב הר סיני 2, דירת גג-פנטהאוז.

על פי הפירוט – “קו ראשון לים, עם נוף פנורמי, ריצוף יוקרתי, אסלות תלויות, רשתות + תריסים ווילונות חשמליים בכל הבית + מרפסת פנורמית מרהיבה + 2 מטבחים מפוארים, מטבח פנים זכוכית לבן – ומטבח חוץ אלומניום + פרגולה ענקית חשמלית עם וילונות ותאורת לד.

“הפנטהאוז כולל: מזנון ענק, תלוי, חיפוי קיר בצבע לבן + 3 ארונות קיר עם חיפוי זכוכית + 3 כיריים זכוכית + 2 מערכות מיזוג”. גם פה מדובר בבית שנמכר ללא תיווך.

ומה קורה בגזרת המחירים הזולים או המפתיעים? טוב, הנכס הבא הפתיע אבל כנראה לרעה (מבחינת המחיר). ברחוב חללי דקר, בכניסה ליישוב הוותיק בעיר, נמכרת דירה 3.5 חדרים ב-1.6 מיליון שקלים!

מדובר בקומה 3 עם 100 מ”ר בלבד, ועל פי תיאור המודעה – “בית משופץ ומסודר מרווח מאוד, מרפסת גדולה לנוף פתוח מקום מרכזי היכל תרבות ספריה, הרחוב בפרויקט פינוי בינוי מצוין למשקיעים”.

אגב, במחיר הזה – בתוספת קטנה, תוכלו למצוא דירה ברחוב התמר בשכונת אורות במחיר של 1.78 מיליון.

על פי הפירוט: “דירה גדולה ויפה. בשנה אחרונה עברה שיפוצים. בדירה יש סלון, מטבח, 3 חדרי שינה (גדולים) וממ״ד שניתן לשימוש כחדר נפרד.

“בדירה שני שירותים ומרפסת שירות. תריסים חשמליים בכל דירה. חניה בשפע. דירה ממוקמת במרכז העיר. גישה נוחה לחנויות, מרכזי קנייה ותחבורה ציבורית, גני ילדים ובתי ספר. יציאה נוחה לכבישים מס 2 ומס 4. יש שביל להולכי רגל/אופניים מהבית עד לחוף הים”.

את הדירות הזולות ביותר באור עקיבא ניתן למצוא היום בתיווך – האחת בשכונת שז”ר המיועדת לפינוי-בינוי, דירת שלושה חדרים, בקומה ה-3 עם 72 מ”ר נמכרת ב-1.14 מיליון ₪ בלבד.

דירה נוספת וזולה באופן יחסי מצויה ברחוב הרצל הוותיק, 3 חדרים בקומה ה-2 במחיר של 1.15 מיליון שקלים בלבד. על פי התיאור: “דירת 3 חדרים קומה 2 ללא מעלית זקוקה לשיפוץ, מעולה לזוגות צעירים ולהשקעה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן