קטטה בין האחים למחצה מחדרה הסתיימה בבית החולים, בכתב אישום ובמעצר בית

נשיכות ותקיפה בפטיש בכתב אישום חמור שהוגש נגד בן 21 מחדרה

המשטרה הגישה לאחרונה כתב אישום וכן בקשה לשחרור בתנאים מגבילים לבית משפט השלום בחדרה נגד בן י' (21), תושב העיר, בגין היזק לרכוש במזיד, תקיפה הגורמת חבלה ממש וכן פציעה כשהעבריין מזויין, לאחר שעל פי החשד תקף את אחיו למחצה ודקר אותו באמצעות סכין.

על פי כתב האישום, בזמנים הרלוונטיים לכתב האישום, התגורר הנאשם ביחד עם אימו שהינה משותקת ברגליה ומרותקת למיטתה וכן המטפלת של האם, בביתם בחדרה. בעוד אחיו למחצה של הנאשם התגורר בכתובת אחרת. ביום 3.7.2022, בשעות הבוקר ועל רקע ויכוח בין הנאשם לאימו, שבר הנאשם את הטלוויזיה. באותה העת הגיע לבית האם האח ושאל את האם לפשר הנזק לטלוויזיה.

בהמשך פנה האח לנאשם ושאל אותו מדוע שבר את הטלוויזיה ובין השניים התפתח ויכוח מילולי, במהלכו זרק האח על הנאשם מצית ופגע בו. בשל זה החלו האחים להתקוטט, תוך שהאם מבקשת מהשניים להפסיק. באותן הנסיבות הוציא הנאשם סכין מכיסו והתכוון לדקור באמצעותה את אחיו למחצה, אך זה בתגובה אחז בידו וניסה לשחרר ממנו את הסכין, אולם הנאשם המשיך לאחוז בסכין ונשך את כתפו של האח.

בהמשך כתב האישום נטען כי, בשל הכאבים שנגרמו לו מהנשיכה, שיחרר האח את אחיזתו בידו של הנאשם ועל כן הצליח האחרון לדקור אותו בגבו באמצעות הסכין שאחז. מיד לאחר מכן, רצה האח להוציא את הסכין מידו של הנאשם והשניים המשיכו להאבק עד אשר שיחררו אחיזתם זה מזה. בשלב זה הלך הנאשם לעבר המטבח, והאח שראה זאת, לקח פטיש והחל להכות אותו באמצעותה. כמו כן, באותה העת איים האח על הנאשם ואמר "אם אתה לא עוזב את הבית עכשיו, אני הורג אותך כאן, אני גומר עליך, תברח אני אומר לך".

כתוצאה ממעשי האחים נזקק הנאשם לטיפול רפואי בבית חולים "הילל יפה" ואובחן עם חבלות ורגישות קלה במותן ובבטן וכן נוזל חופשי באגן ושפשופים בגב העליון. בעוד האח הובהל אף הוא לבית החולים עם פצע של 1 ס"מ באזור השכמה השמאלית, שם הוא טופל בהרדמה לתפירת הפצע.

הנאשם נעצר עוד באותו היום וכנגדו קיימות ראיות לכאורה כי ביצע את העבירות המיוחסות לו, בהן: גרסת האם לפיה הנאשם הוציא את הסכין מהכיס ודקר את האח בגב "אני נבהלתי ואמרתי לו תפסיקו, תפסיקו ואז הם נאבקו אחד בשני" והוסיפה כי הנאשם צורך סמים וסובל מהתקפי זעם. לצד גרסת האם, גם גרסת המטפלת, גרסת האחות אשר ציינה כי "אנחנו חוששים ממנו", גרסת האח וכן גרסת הנאשם עצמו אשר לא עולה בקנה אחד עם גרסת האם, שהינה אובייקטיבית או עם עוצמת הדקירה.

לטענת המשטרה "קיים יסוד סביר לחשש כי המשיב יסכן את בטחונו של הציבור באם ישוחרר". עם זאת "לאור נסיבות ביצוע העבירה וכן לאור היעדר עבר פלילי, סבורה המבקשת כי ניתן להשיג את מטרת המעצר בדרך של מעצר באיזוק… ככל שלא יעמוד המשיב בתנאים… תעתור המאשימה להורות על מעצר עד תום ההליכים המשפטיים".

התקשרה האם בבכי לבתה, וביקשה שתגיע לביתה ותפתח לה את הדלת. כשהגיעה למקום ביחד עם בנה הקטין ובתה, פגשו השלושה את הנאשם מחוץ לבית, אז איים הנאשם גם האחות ובנה ואמר "אני אשחוט אותך ואת אמא שלך מהגרון" תוך שמסמן תנועת שיסוף גרון והוסיף "חכה אני עוד אחזיר לכם ואשחט אתכם כולם תשבו בקבר".

בכתב האישום נטען עוד כי באותן הנסיבות, איים הנאשם על חייה של אחותו ואמר לה שירצח אותה ואת ילדיה והניף לעברה את ידו עד אשר בנה הדף אותו והפסיק את התנהגותו.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מהי העברה אגב גירושין של נכס מקרקעין?

בהליך גירושין עולה לרוב הצורך של מכירת דירת המגורים ולעיתים ההעברה של הדירה נעשית בין בני הזוג עצמם בתמורה או ללא תמורה | מה המשמעות של העברה כזו מבחינת המיסים? באילו נסיבות היא תיחשב העברה אגב גירושין? | טור משפטי

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן