Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תלמידים יקרים – אל תחששו להיות ראשונים לפרוץ נתיבים חסומים // טור דעה, רונן צדקי

כולי תקווה שבשנת הלימודים הזאת ידעו המחנכים להעביר לכם, התלמידים, את המסר שערכים חשובים לא פחות מציונים, ובתוך כך יעודדו יוזמות חברתיות מתוך כוונה להנחיל לכם, את המאחד ולא את המפריד // רונן צדקי בטור חגיגי לפתיחת שנת הלימודים

שבועות שלא לומר חודשים של המתנה מורטת עצבים הסתיימו הבוקר בלחיצת יד חמימה. אחרי שאיומי השביתה הוסרו, המתווים נכתבו, השתנו ושודרגו ונכתבו מחדש. שנת תשפ”ד נפתחת כסידרה, בתי הספר ערוכים ומוכנים, וכולנו נפעמים וחוגגים.

ברצוני לאחל יום לימודים ראשון מהנה, משמעותי וחוויתי לכל התלמידים הנרגשים שעולים היום לכיתה א’ והצלחה רבה לכלל חניכי בתי הספר, שמתחילים את שנת הלימודים תשפ”ג. כמו כן, ברכת שנת לימודים מוצלחת מהנה ופורייה שלוחה גם למנהלים, למורים, רכזי השכבות וכלל עובדי מערכת החינוך בעירנו בפרט ובישראל בכלל.

ברוכים הבאים – תלמידי בתי הספר באור עקיבא (היסודיים, חטיבות הביניים והתיכוניים). אתם פותחים דרך חדשה מרגשת ומרעננת ואני סמוך ובטוח שהיא תוביל אתכם לכבוש שטחים חדשים ונפלאים מעבר למה שאתם יודעים ומכירים! זכרו כי המשך צבירת ידע נוסף, הוא בגדר שיעור בחיים וכי בכל אחת ואחד מכם קיים כישרון ויכולת להמציא ולפתח רעיונות מקוריים.

בית ספר אמי”ת האופק באור עקיבא. צילום ארכיון

אל תחששו להיות ראשונים לפרוץ נתיבים חסומים, לעשות טעויות וללמוד מהן. כולי תקווה שבשנת הלימודים הזאת ידעו המחנכים להעביר לכם את המסר שערכים חשובים לא פחות מציונים, ובתוך כך יעודדו יוזמות חברתיות מתוך כוונה להנחיל לכם, את המאחד ולא את המפריד.

אני מאחל לכם ללמוד בסקרנות ובחדווה, ולצד ההישגים הלימודיים והערכים החינוכיים חשוב שתשמרו על קשרים טובים עם חבריכם, ותמשיכו לחזק את ערך הנתינה לזולת באמצעות התנדבות למען הקהילה. אנו סומכים עליכם שתבצעו על הצד טוב ביותר כל מטלה ומשימה, ושתנצלו כל רגע על מנת להגשים את משאלותיכם והכי חשוב: אל תשכחו גם ליהנות.

מי ייתן והשנה הבאה עלינו לטובה תהיה שנת התפתחות וצמיחה בפעילות ענפה, שנה של שיתופי פעולה בשלל אירועים חברתיים מכוננים, שנה של כיף והנאה בה נגשים לברכה את כל החלומות והציפיות. שנה שבה נזכור את השיעור הכי חשוב להיות טובים אחד אל השני.

אסיים במשפט שנאמר על ידי יאנוש קורצ’ק, אחד מגדולי הוגי החינוך של העם היהודי לדורתיו: “הדואג לימים זורע חיטים, הדואג לשנים נוטע עצים, הדואג לדורות מחנך אנשים”. מי ייתן ונמשיך להעניק לילדינו את מירב הכלים המקצועיים, כדי שיוכלו לצמוח ולהתחנך בסביבה לימודית, יצירתית, יסודית, תומכת ומעשירה.

שנת לימודים פורייה ומוצלחת לכולם.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
התבור הגרמני
התבור הגרמני
12/09/2023 06:55

ערכים? איזה ערכים? אדונו כותב הטור גר באור עקיבא שבה כולנו גרים או ביקום מקביל? דבר אחד שניתן להגיד בוודאות שאין לצעירי אור עקיבא הוא ערכים. נוער ערסי, בזיוני, אלים ומתלהם שממשיך את מורשת הוריו של מסורות עברייניות ותרבות רחוב בזויה. החינוך הלא קיים במקרה הטוב והלקוי במקרה הרע הם הסיבה שהעיר הזאת היא הפריפריה היחידה במרחב האזורי, כי ההון האנושי המועט שקיים בעיר הזה נמלט על נפשו מהערסיאדה האור עקיבאית.

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן