Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

יהודה ברונר חושף מדוע לא ביצע את הרוטציה במועצת זכרון יעקב: “ספגתי השמצות ואיומים משותפיי”

חבר המועצה פנה השבוע לתושבים בסרטון, בו סיפר את הסיפור האמיתי מהצד שלו, בנושא שהעסיק חלק מהציבור בזכרון יעקב בתקופה האחרונה: "נגררתי בעל כרחי לבית המשפט על ידי מי שהיו חבריי לדרך" * יגאל הקר: "התנער לחלוטין מכל הבטחותיו והסכמיו עם חבריו ובוחריו"

חבר מועצת זכרון יעקב, יהודה ברונר, התייחס בימים האחרונים לסערת “הסכם הרוטציה” עם שותפו, ומסביר בסרטון וידאו מדוע החליט שלא לקיים את ההחלפה. כזכור, לאחרונה החלה סערה במושבה סביב נושא הרוטציה שנחתמה בין ברונר לתושב יגאל הקר עוד לפני הבחירות. ברשתות החלו לתקוף את ברונר על שכביכול לא עמד בהסכם, אך כעת הוא חושף את הסיבות שהובילו לביטולו.

ברונר פנה לתושבים ואמר כי “בימים אלו אני נתון למתקפה של השמצות והכפשות מטעמם של יגאל הקר וחבריו, לכן החלטתי לעמוד מולכם היום ולספר לכם מדוע החלטתי שלא לקיים את הסכם הרוטציה עם יגאל הקר”.

ברונר סיפר: “בחרתי להתמודד למועצה כי רציתי להועיל, לשנות, להשפיע ולהפוך את זכרון למקום שבו יהיה לכולנו טוב יותר לחיות. יצאתי לדרך עם שותפים שהאמנתי בלב שלם שמעוניינים במה שאני מעוניין – להקים את רשימת ‘דרך חדשה’ ולצעוד ביחד, כפי שהבטחנו לעצמנו ולציבור – בדרך חדשה. האמנתי שכמוני, גם יגאל הקר ושאר חברי הרשימה יתמכו בדרך בה בחרנו ועלייה התחייבנו בפני הציבור”.

ואז, על פי ברונר, חלה התפנית ביחסים. “מיד עם תחילת הכהונה התחלתי לספוג איומים והשמצות בשל התנגדותי לתקציב המועצה ולדרישה לפטר מנהלים במועצה שעושים עבודתם נאמנה”, אומר ברונר ומוסיף: “התנגדתי לתקציב מאחר והוא התעלם באופן מוחלט מאחת הדרישות המרכזיות בגללן בחרנו לרוץ למועצה – תקצוב משמעותי של המאבק בהקמת אסדות הגז בקרבה לחופים שלנו, ואני מתנגד לפיטורי עובדים מסורים בכל דרג על מנת לשבץ במקומם מינויים אישיים”.

הסרטון של ברונר. מהפייסבוק

ברונר מציין כי הגיש תלונה במשטרה נגד המאיימים, “ובמקביל הודעתי למועצה ולציבור כולו כי אני מנתק כל קשר עם אנשי רשימת דרך חדשה, בעקבות האירועים הללו”.

“אני איש הקהיליה העסקית כבר שנים רבות, אני מכיר בחשיבות של כיבוד וקיום הסכמים כאשר הם נעשים בתום לב, לא זה המקרה שלנו. מסיבות כלשהן יגאל החליט ללכת בדרך שונה ופתלתלה, דרך שכוללת כתיבת השמצות קשות כלפיי ומתן במה למאות פוסטים ותגובות שכל מטרתן לגרום לי למאוס בשליחותי, במקום לכבד את ציבור הבוחרים ולהתרכז במאבק על עתיד הדורות הבאים”.

“והנה, כארבעה חודשים בטרם הגיע המועד לקיום ההסכם, כבר בחרו יגאל הקר וחבריו לתבוע אותי בגין אי קיום ההסכם, תביעה שנדחתה על הסף. אני מבין כי אי קיום הסכם נשמע כמו בגידה בחברי לדרך, אלא שאז, כאשר נגררתי בעל כרחי לבית המשפט, הבנתי בצורה שאינה מתירה מקום לספק, כי אנחנו לא צועדים באותה הדרך וכי אילו הייתי מחליט לקיים את הסכם הרוטציה הייתי בוגד בציבור רחב שנתן בי את אמונו. וכן, ההסכם הזה לא פורסם לציבור כפי שמחויב בחוק, יד הגורל”.

יש לציין כי בפברואר 2019, עת פרסם ברונר כי הוא מאויים, פרסמו חברי סיעתו הודעה מטעם בנושא וכתבו אז: “התבשרנו מאת יהודה ברונר שאנחנו, חברי רשימת “דרך חדשה”, מתכננים בעיניו מזימה לפגוע בו, ושחייו בסכנה. רשימת ״דרך חדשה״ מודיעה בזאת שאיש מחבריה לא מאיים על יהודה ברונר, לא על חייו ולא על משפחתו. כל שבעת חברי רשימת דרך חדשה דוחים בשאט נפש את הניסיון הנואל של יהודה ברונר לטפול עלינו דברים שלא היו ולא נבראו מעולם, במקום לנהל דיון ענייני ולגיטימי על הטענות המופנות אליו בגין מעשה ציבורי לא ראוי ולא חוקי, שעשה. כמו כן, אנחנו מתכוונים להגיב במלוא החומרה מול רשויות החוק כלפי האדם שאתמול האשים אותנו בכוונות לרצחו. יש גבול גם לשיח הציבורי ואין אדם רשאי לעשות את שעשה ברונר. ככל שעוברים הימים נראה כי יהודה ברונר ממשיך להסיט את הדיון ולהסית נגד תושבים”.

יגאל הקר: ברונר התנער מכל הבטחותיו

התושב יגאל הקר, מי שהיה שותפו של ברונר, מסר בתגובה: “‘דרך חדשה’ התחילה כרעיון של רשימה שחברי המועצה שלה יהיו כפופים להצבעה דמוקרטית של חבריה, והמשיכה בשמונה אנשים שהתחייבו, הן בין עצמם והן כלפי הציבור, לעיקרון זה. משמעות ההסכם היא שכל הצבעה במועצה מחייבת הצבעה של 8 חברי הרשימה. נציגי דרך חדשה במועצה מחויבים להצביע לפי החלטת הרוב. חברי הרשימה התגאו בהסכם בתקופת הבחירות, ואכן הדרך סחפה אחריה אנשים מכל רחבי היישוב, והייתה קרובה מרחק 50 קולות להשיג את המנדט השני. מתוקף ההסכם נערכה בחירה דמוקרטית ונבחר יהודה ברונר לעמוד בראש הרשימה, יגאל הקר לאחריו ושומרת איסק במקום השלישי. נציג דרך חדשה במועצה יהודה ברונר, מחויב על פי ההסכם להצביע בישיבות המועצה על פי החלטת רוב חברי רשימת “דרך חדשה”.

“עם זאת, מהרגע שנכנס יהודה ברונר למועצה, הוא מתנער לחלוטין מכל הבטחותיו והסכמיו ולהלן פירוט של דברים מרכזיים. יהודה ברונר הלך הפוך ממה שהתחייב בפני בוחריו וחבריו לגבי הסכם ההצבעה, ופעל בדיוק הפוך מתוצאת ההצבעה לגבי פיטוריו של מזכיר המועצה. יהודה ברונר הלך הפוך ממה שהתחייב לגבי תמיכה חד משמעית בראש המועצה זיו דשא (על כך נבחר). יהודה ברונר סרב להשיב אם יכבד את הסכם הרוטציה עם מס’ 2 ועוד”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

נתונים אישיים נגנבו? הביטוח הלאומי בהודעה בעקבות פרסום סרטון ארגון פרו-פלשתיני

בדוברות הביטוח הלאומי הגיבו לסרטון שפורסם ברשתות החברתיות: “מערך המחשוב ואבטחת המידע ערוך בכל שעות היממה, על מנת להבטיח את ביטחון המידע וניסיונות מתקפת מניעת שירות כאלה ואחרות ככל שיהיו”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן