אישום: בן 25 מאור עקיבא נתפס נוהג פעם שישית בלי רישיון ומסר פרטים כוזבים על זהותו

חטיבת התביעות שלוחת חדרה הגישה (3.5) כתב אישום נגד מיכאל ה' מאור עקיבא, בחשד "לנהיגה בפסילה בפעם השישית תוך הגשת בקשה לחילוט רכבו".
על פי המשטרה, בתאריך 02.05 זיהו שוטרי תחנת חדרה רכב שעורר את חשדם בזמן שנסע ברחוב הרצל בעיר לאחר שהנהג נצפה נוהג ללא חגורת בטיחות כחוק.

הרכב נעצר לבדיקה ומבדיקת פרטי נהג הרכב עלה כי הוא "נוהג בזמן פסילה זו הפעם השישית" ולמעשה הוא לא מורשה לנהיגה כלל. בנוסף, הוא נהג ללא תעודת ביטוח תקפה, לא היה חגור באותה העת בחגורת בטיחות וכשנדרש להזדהות בפני השוטרים, מסר פרטים כוזבים והזדהה כמישהו אחר.

החשוד, ה', תושב אור עקיבא בן 25, נעצר ובתום חקירה במשרדי יחידת בוחני התנועה במרחב מנשה הוא נכלא. אתמול (ג') הוגש נגדו בבית משפט לתעבורה בחדרה כתב אישום בגין המיוחס לו ומעצרו הוארך עד 11.05.2022. הוא מואשם בנהיגה ללא רישיון נהיגה – מעולם לא הוציא, נהיגה ללא ביטוח, רישיון הרכב פקע, נהג ללא חגורת בטיחות וסירוב להגיד שם או מען והגדת שם או מען כוזבים.

קראו גם >>

כאמור, בית המשפט לתעבורה בחדרה, בפני השופט אלכס אחטר, האריך עת מעצרו עד ל-11.5 לאחר הגשת בקשת מעצר עד לתום ההליכים. על פי המשטרה, יש לה דוחות פעולה של השוטרים, הודאתו של הנאשם – המודה במיוחס לו ועוד. עוד נמסר בבקשת המעצר כי הנאשם ה' – נהג ברכב כשהוא לא הוציא מעולם רישיון נהיגה, באמתחתו נתפס גם סכום כסף. בנוסף, החשוד נצפה נוהג ברכב ללא חגורת בטיחות והרכב שרישיונו פקע בספטמבר 2021.

על פי בקשת המעצר, הנאשם הוא בעל עבר פלילי בגין עבירות אלימות כלפי עובדי ציבור ושוטרים. לחובתו הרשעה קודמת וצו מבחן. לנאשם גם עבר של עבירות תעבורה ועומדים נגדו הליכים בבית המשפט המלמדים כמו זו הפעם השישית (שביעית) שבה הוא נהג בהיותו בלתי מורשה.

"ניכר כי עניין לנו בנאשם רצידיוויסט (חוזר על עבירותיו) אשר ענישה מוחשית וכן ענישה צופה פני עתיד אינן מרתיעות אותו…אין לתת במשיב אמון וכי שחרורו יהווה סיכון ברור ומוחשי". את הנאשם מייצג עו"ד חגי פונדק שאמר לבית המשפט כי הוא מבקש כי התיק יובא לעיונו בפני הממונה על עבודות שירות לצורך התאמתו וכשירותו למאסר בעבודות שירות".

השופט אחטר קבע כי "קיים ניצוץ ראשוני לכאורי המצדיק את המשך מעצרו של המשיב". על כן הוארך מעצרו עד לתאריך שנקבע ו/או עד להחלטה אחרת.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

המבורגר בדרך לטיסה: זו המסעדה החדשה שתוקם בנתב"ג

קבוצת המסעדות BBB זכתה במכרז להקמת ותפעול מסעדת המבורגרים בטרמינל 3 בשדה התעופה בנתב"ג, תחת המותג MOSES | זו הפעם הראשונה בה קבוצת BBB נכנסת לשירותי ההסעדה בנתב"ג, אחרי שכבר מספר שנים היא מפעילה סניף של רשת "בורגרים" בשדה התעופה רמון

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן