Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

אור עקיבא: תושבת אור ים ברחה מפקח שרצה לתת לה דוח על כלב משוטט

“פקחים מסתובבים, מצלמים עבירה, אבל בעלת הכלב בחרה להרים את הכלב ולברוח. במידה והיועץ המשפטי של העירייה יאשר פרסום הסרטון נפרסם אותו בהמשך”. כך מציין הבוקר מנהל מחלקת התברואה באור עקיבא הרצל אלמדו, בעקבות פעילות אכיפה של פקח עירייה בשכונת אור ים, נגד כלבים ללא רצועה או אי איסוף צואת כלבים.

באור עקיבא עולות קריאות תושבים להגברת האכיפה נגד בעלי כלבים שמסרבים לקשור את כלביהם ברצועה או לאסוף את צואתם, בשל הסיכון והמטרדים שהדבר יוצר.

תושבת אור ים, שכלבה עצמו נפגע בעבר מכלב משוטט, קראה לפקחים לצאת לשטח ולהעניש בעלי כלבים המפירים את החוק בכך שהם משלחים את כלביהם ללא רצועה למרחב הציבורי.

כאמור, מנהל מחלקת התברואה העירונית, הרצל אלמדו, מסר כי פקחים אכן סורקים את הרחובות ומתעדים מקרים של עבירות כאלה, אולם קיימת בעיה כאשר בעל הכלב בוחר להתחמק ולברוח עם הכלב לפני שהוא מזוהה. מקרים כאלה התרחשו מספר פעמים בשנה האחרונה, בהם בעלי הכלבים פשוט מסרבים לעצור להוראות הפקח.

קראו גם >>

השוטרים הגיעו לדירה באור עקיבא – הכלבן המשטרתי הריח משהו חשוד

אישה ננשכה על ידי כלב במועצה אזורית חוף הכרמל

עלו עליו: “עשה את עצמו” מרים את צואת הכלב באור עקיבא וחטף קנס

תושבת נוספת קראה לאתר את בעלי הכלבים המשוטטים וללא רצועה ולהטיל עליהם קנסות. “הגיע הזמן לאכיפה”, אמרה.

נושא כלבים משוטטים ומטרדי הצואה עומד על סדר היום בשל הסיכון הבטיחותי והמפגעים הסביבתיים שהוא יוצר, כשתושבים מגבירים את הלחץ על העירייה להחיל אכיפה קפדנית.

דילוג לתוכן