Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בתי ספר מחדרה ופרדס חנה-כרכור ויחידת הנוער של חוף הכרמל – ממצטייני המחוז במשרד החינוך

בתי ספר מחדרה ופרדס חנה-כרכור ויחידת הנוער של חוף הכרמל – ממצטייני המחוז במשרד החינוך

מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך, ד”ר סער הראל, התקשר אישית לניר בן חיים, ראש העיר חדרה בפועל, ובישר לו כי בית ספר הגורן בחדרה, עם המנהלת נורית פריימן, זכה בפרס החינוך המחוזי לשנת הלימודים תשפ”ג והוא מועמד לפרס החינוך הארצי.

בנימוקי ועדת הפרס נכתב כי בית הספר זכה בפרס בשל היותו פורץ דרך בהטמעת החדשנות ובזכות הישגים מרשימים בתחום הלימודי, הערכי והרגשי-חברתי. אגב, זהו לא הפרס היחיד בו זכתה מערכת החינוך של חדרה. עובדת ההוראה אנה סנגורה מבית ספר מדעים ויהדות זכתה בפרס המנכ”לית לנשות ואנשי חינוך פורצי דרך לשנת הלימודים תשפ”ג.

ד”ר הראל הביע הערכה לכל צוותי החינוך ובירך את עיריית חדרה השותפה להישג המרשים. ד”ר הראל הודה לחברי ועדת הפרס המחוזית ולחברי הוועדה על עבודה יסודית ומקיפה.

בן חיים הודה לד”ר הראל, ואמר כי מדובר בגאווה גדולה וכי מערכת החינוך בחדרה ממשיכה לשבור שיאים ולגרוף פרסים, וכי הוא שמח שההשקעה העירונית הגדולה בחינוך באה לידי ביטוי גם במישור הזה. בן חיים: “מערכת החינוך בחדרה מתקדמת וזוהי עובדה! שלל הפרסים שגורפת המערכת מדברים בעד עצמם וכפי שאני חוזר ואומר בכל החודשים האחרונים, יש לנו צוות חינוך והוראה נהדרים בעיר, זו גאווה גדולה עבור המערכת, התלמידים וההורים”.

כזכור, לאחרונה זכו מנהלת בי”ס אילן רמון, שרית אוזן, ומנהלת תיכון יש”י מדעים ויהדות, חגית אביר, בפרס מנהלות פורצות דרך במחוז חיפה. בי”ס תחכמוני זכה בפרס החינוך המחוזי, בתי הספר “לב” המכיל ותיכון יש”י מדעים ויהדות זכו בפרס הצטיינות על קליטת מורים וטיפוח השתלבותם.

בית ספר שדות בפרדס חנה-כרכור והיחידה לקידום נוער במושבה – מצטיינות אף הן 

מנהל מחוז משרד החינוך ד”ר הראל סער עדכן השבוע את ראשת המועצה המקומית פרדס חנה כרכור ואת אגף החינוך במועצה כי ביה”ס שדות והיחידה לקידום נוער במושבה זכו פרס החינוך המחוזי, זאת לאחר שוועדת הפרס הגיעה ובחנה את העשייה החינוכית בהם.

ביה”ס שדות, בניהולה של טלמור קלוס וצוות ביה”ס  מובילים ייחודיות בתחום החינוך ליזמות ומטמיעים תרבות של תפיסה וחשיבה יזמית בקרב הילדים. הצוות החינוכי מחנך ומלמד להצמחת יזמים, בעלי חשיבה חדשנית, פורצת דרך וממנפת הזדמנויות.

// בית ספר שדות בפרדס חנה-כרכור. צילום: דוברות המועצה

בביה”ס הלמידה מבוססת יזמות המאפשרת חוויית למידה ייחודית: הוראה/למידה פורצי גבולות, מעודדת יצירתיות, רלוונטית ומשמעותית בהתאמה לתפקודי הלומד של המאה ה-21.

היחידה לקידום נוער, בניהולו של ג’ורג ביטן מפעילים את תכנית היל”ה. ביסודה של תכנית היל”ה מונחת השקפת עולם הרואה בהשכלה אמצעי למוביליות חברתית ולשילוב נורמטיבי בחברה הישראלית. התכנית מיועדת לבני נוער אשר מסיבות שונות מצויים מחוץ למסגרת החינוך הפורמלית, ומציעה להם מסלולי לימוד שונים המותאמים אישית לכל נער ונערה ומאפשרים פיתוח ומימוש עצמי. מנהל היחידה, ג’ורג’ ביטן, המדריכים והצוות הטיפולי עושים לילות כימים עבור כל ילד וילדה במרכז, לא מוותרים על אף אחד/ אחת ומלווים את התלמידים והתלמידות במסירות אין קץ למסלולי החיים העצמאיים.

// צוות היחידה לקידום נוער, פרדס חנה-כרכור 

הגר פרי יגור בירכה: “מודה למנהלים טלמור קלוס (שדות) וג’ורג ביטן (יחידה לקידום נוער ) ולצוותים החינוכיים  על הובלת פדגוגיה חדשנית ופורצת דרך, על מצוינות וקידום ילדי המושבה. פרס החינוך המחוזי מהווה הכרה למסירותכם ומחויבותכם האישית והערכים אותם אתם מובילים ומנחילים בקרב דור העתיד שלנו. יישר כח!”.

כזכור, בשלוש השנים האחרות זכתה מערכת החינוך של פרדס חנה כרכור במספר פרסים משמעותיים בתחומי החינוך שביניהם: פרס המחוז למחלקת הנוער, פרס המחוז לגן הדס, פרס המחוז לביה”ס יסודי ע”ש יצחק רבין, פרס החינוך הממלכתי דתי לביה”ס נועם ועוד.

בית ספר שדות מצטרף למוסדות חינוך נוספים בסביבת חדרה שזכו להצטיין: בית ספר יסודי “אלואדי”, בג’סר אל זרקא (מנהלת: נגם ג’ובראן) יחד עם “הגורן” בחדרה יתמודדו על פרס ההצטיינות הארצית. בפרס חינוך מחוזי זכתה גם יחידת הנוער, בחוף הכרמל (מנהל: ליאור ממן).

“מוסדות חינוך אלה זכו בפרס בשל היותם פורצי דרך בהטמעת החדשנות במוסדותיהם ובזכות הישגיהם המרשימים בתחום הלימודי, הערכי והרגשי-חברתי”, נמסר ממשרד החינוך. ד”ר הראל, הביע הערכה לכל צוותי החינוך ובירך את הרשויות המקומיות השותפות להישג, כמו גם את צוותי הפיקוח וההדרכה על הליווי המקצועי של מוסדות חינוך אלה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן