Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

שישי אישי ● טבעוני וכיף לי: סיון טרם הוציאה את בשורת האפייה הטבעונית מגבעת עדה לעיר הגדולה

שישי אישי ● טבעוני וכיף לי: סיון טרם הוציאה את בשורת האפייה הטבעונית מגבעת עדה לעיר הגדולה

בעקבות אייטם בתוכנית בוקר היא החלה לחקור על טבעונות, מה שהפך עד מהרה לשדרוג של עסק האפייה שלה * היום היא מעבירה סדנאות מותאמות אישית, עושה סיורים בשווקים בתל אביב ומקליטה פודקאסט ● סיון טרם מגיעה לשישי אישי במגדלור ניוז

עד 2018, סיון טרם, במקור במגבעת עדה, לא רצתה לשמוע על טבעונות או אולי לא נחשפה לכך כל-כך, אבל אז קרה משהו ששינה את חייה. “צפיתי בכמה דקות מראיון עם טל גלבוע בתוכנית בוקר, שם היא אמרה שהיא מכבדת כל בחירה כל עוד היא מושכלת ומודעת”, נזכרת טרם. “היא אמרה שבתור אדם אינטליגנטי, היא חוקרת את כל האפשרויות לפני הבחירה ולא הולכת אוטומטית אחר ברירת מחדל כלשהי. היא אמרה שאם תחקרו ותגלו את האמת והעובדות מאחורי כל בחירה ובכל זאת תבחרו לאכול בשר- היא תכבד את זה יותר”.

טרם (33), מציינת כי לא התחברה לגלבוע כבן אדם אבל הדברים שאמרה נגעו בה במיוחד. “היגיון מאוד מדבר אלי”, היא מוסיפה ואומרת: “מאותו הרגע הבנתי שאני כל הזמן מתעלמת ממידע בנושא והחלטתי שמעכשיו אני לא מתעלמת יותר, ואם אני רואה משהו בנושא אני קוראת במקום להעביר מהר הלאה”.

סיון מעבירה עוד סדנא מוצלחת | צילום: ניקי טרוק

לטרם תואר ראשון בתיאטרון ופסיכולוגיה באוניברסיטת תל אביב. היא בזוגיות. בעלת העסק “קוקי כיף  וגם שחקנית אימפרוביזציה. בעקבות הדברים של גלבוע, החלה לחקור את נושא הבשר, קראה יותר וראתה יותר תוכניות וסיפורים. “כלל שגיליתי יותר- הבנתי כמה שיותר הגיוני ונכון להיות טבעוניות- מבחינה מוסרית, אקולוגית ובריאותית. מכל בחינה.
כשהייתי יותר בשלה לזה מהבחינה הזו, עדין מאוד חששתי לקחת את הצעד עצמו. חששתי לאפות בלי ביצים וחלב וחמאה. חששתי להפסיק לאכול את כל מה שאני אוהבת וליהנות מאוכל בכלל. חששתי מההשלכות החברתיות”.

אז, מספרת סיון, רשמה אותה חברה טובה ל”אתגר 22″, תכנית חינמית להתנסות בטבעונות ל-22 יום שצברה פופולריות בעבר, עם ליווי אישי וקבוצתי, מידע, מתכונים, תזונאית, הכל- ללא התחייבות ובחינם. “קשה לסרב לזה, הסכמתי לנסות…מהיום הראשון של האתגר בדצמבר 2018 התמסרתי ונשארתי טבעונית. בכלל לא היה נורא כמו שדמיינתי, ואפילו נהניתי והייתי שלמה עם זה לחלוטין מהיום הראשון”.

הצעד הזה גילה לטרם עולם שלם, שבדיעבד פתח צוהר חדש לעסק המרכזי בו היא עוסקת כיום – “קוקי-כיף”. העסק נולד 4 שנים לפני כן. “העסק נולד ב2014 בזמן שעבדתי כקונדיטורית וחברים עודדו אותי לפתוח עסק במקביל. פתחתי אותו כעסק לסדנאות אפייה לילדים. אני עובדת עם ילדים כל חיי ורצית להראות כמה פשוט זה לאפות, ולא מסובך כמו שעושים מזה, שאפילו ילדים יכולים. פיתחתי מתכונים מאוד בסיסיים ופשוטים ולימדתי אותם בסדנאות חד פעמיות ובחוגים, בתקווה גם שימשיכו להכין עם ההורים בבית.

סיון טרם בסיורי קוקי כיף בשוק לוינסקי בת”א | צילום: ניקי טרוק

“ב-2018 הפכתי בהדרגה את הכל לטבעוני. ב-2019 שיניתי את הקונספט לסדנאות מותאמות אישית למבוגרים. כשראיתי שלמרות שהמעבר שלי לטבעונות היה כל כך חלק- לאחרים ואחרות הוא מאוד קשה ומאתגר, החלטתי שאני רוצה להנגיש את הטבעונות בדיוק כמו שאני מנגישה את האפייה. הבנתי שבעזרת סדנה שמותאמת אישית בדיוק לצרכים של האדם ,שיכולה לשלב בישול, אפייה וקינוחים או להתמקד במה שירצה- הוא יכול לצאת לדרך בקלות עם ארגז כלים ומתכונים. יצאתי עם זה לדרך וזה עבד בדיוק כמו שדמיינתי. היום אני עוסקת בעיקר בסדנאות האלה בכל מיני תצורות- ליחידים, זוגות, משפחות, חברות וכו’. בנוסף יש לי סדנאות אונליין, אני מעבירה סיורי אוכל טבעוניים בשווקים בתל אביב, ויש לי בלוג מתכונים ופודקאסט. הכל תחת אותה מטרה- להנגיש את הטבעונות ואת המטבח”.

מהו הזיכרון הכי מוקדם שלך?
“שהגננת קילפה לי פומלה בגן”.
מתי היית הכי מאושרת?
“לפני חודשיים בתאילנד עם בנזוגי. הרגשתי חופש ורוגע, תוך כדי שהמשכתי לעסוק במה שאני אוהבת”.

מה גורם לך שמחה?
“לשמח א.נשים אחרים וליצור”.
מהו הפחד הכי גדול שלך?
“להיות מנוונת”.

הסיורים בשוק לוינסקי בת”א | צילום: ניקי טרוק

איפה את נוהגת לבלות?
“על הספה. או שאני יוצאת לספוג תרבות (תיאטרון, סטנד אפ, קולנוע..) או בר/מסעדה..”.
מהי גבעת עדה בשבילך? ואולי גם מה תל אביב?
“בית, משפחה, ילדות. מקום קטן ושקט, מקום מפלט מהרעש.
תל אביב היא גם בית. נוחות, בלגן, עניין, כיף”.
מה המטרות לתקופה הקרובה?
“להמשיך באותו הקו. אני מפתחת עוד סדנאות, סיורים ומתכונים, ועכשיו- גם הרצאות”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן