Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בחירות 2023: חבר מועצת פרדס חנה-כרכור הכריז – “אתמודד לראשות המועצה”

בחירות 2023: חבר מועצת פרדס חנה-כרכור הכריז – “אתמודד לראשות המועצה”

חבר המועצה עוה"ד אביעד סיני הכריז כי יוביל סיעה ויתמודד על ראשות מועצת פרדס חנה כרכור בבחירות הקרובות

באירוע רב משתתפים של הדלקת נרות לכבוד החנוכה שנערך בבית תבורי 1937 במרכז תבורי, הכריז חבר המועצה עוה”ד אביעד סיני כי בכוונתו להתמודד לראשות המועצה בבחירות הקרובות (אוקטובר 2023).

במהלך נאומו סיני פירט כי “במשך שנים סובל הישוב מחוסר תכנון, מתת ניהול במועצה אפילו בדברים בסיסיים. פניות תושבים לא מקבלות מענה, אתגרי החינוך העצומים אינם זוכים לתכנית סדורה והערכות, הטיפול בתרבות ובספורט איננו במקום הראוי, ישנן בעיות קשות של תחבורה חוסר בנקיון, ובמקום למנף ולהעצים את הפוטנציאל העצום של האנשים הטובים שגרים כאן ולהיות מובילים בתחומים אלו, אנו נמשכים לאחור בגלל מחסור בתשתיות, תכנון והובלה”.

עוה”ד סיני הדגיש כי ” למרות מאמציי והתקוות שתליתי, לצערי הרב, המועצה איננה מובלת למקום הנכון. התעסקות אישית, העדר קשב מוחלט לציבור, ניתוק מהעובדים שהובילה לעזיבת גורפת, כניעה ללחצים, חוסר נכונות לשתף פעולה – אינם מובילים את הישוב לכיוונים הנכונים.

צילומים: גיא גנדל וצילום פרטי

עוה”ד סיני נמצא במעגל העשייה הציבורית במשך עשרות שנים, בשלל תפקידים ופעולות. “אני עושה זאת עוד מימי כיו”ר מועצת הנוער של רמת ישי, לפני כ-30 שנה, דרך מועצת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה, ועד היום כחבר מועצת פרדס חנה-כרכור ויו”ר וועדות במועצה”.

הוא מוסיף: “זה לא סוד שגם בתפקידיי המקצועיים שמרתי תמיד על זיקה לעניינים הציבוריים, כך, כרכז הנוער של מספר ישובים במועצת חוף הכרמל, בעיריית חדרה כמנהל הנכסים של העירייה, בהחלטה ללמוד משפטים ולעסוק בעריכת דין במשרדים הגדולים בהם עבדתי וכמובן, גם כאן במשרד שפתחתי במרכז המושבה בו אני ושותפי מייצגים מאות תושבים, עסקים ורשויות בשמירה על זכויותיהם, על החוק ועל הצדק. עשיתי זאת ואני ממשיך לעשות זאת תמיד באמונה שלמה ובגאווה גדולה”.

עוה”ד סיני ציין כי  פרדס חנה-כרכור נמצאת בזמן קריטי.  “כדי להתמודד עם האתגר של קליטת אלפי תושבים שיאכלסו בקרוב את המגדלים החדשים יש לבנות ולהוביל חזון שינהל את השינוי ולא ייתן לשינוי לנהל אותנו. יש לשמור ללא פשרות על הציביון המיוחד של המקום הזה. יש להילחם על איכות החיים של התושבים.

“יש לנהל מדיניות של דלת פתוחה לתושבים, לעובדי המועצה שהם המפתח להצלחה, יש לפתח ולעודד את המנהיגות המקומית שעם כולה אני בקשר מצוין וחלק מנציגיה נמצאים כאן היום ואני מודה להם על כך. עלינו לפתח פארק תעסוקה שיספק מקומות עבודה חדשים לתושבי המושבה, יש לעודד את הקשרים עם הישובים השכנים לנו, עם משרדי הממשלה וגם כאן, וזה רק על קצה המזלג”.

הוא סיים ואמר: “בשנים האחרונות, אני מקבל פניות רבות מתושבים שמבקשים שאתמודד להוביל את המועצה.  בשנה האחרונה התלבטתי רבות ביחד עם משפחתי האם להעמיק את הפעילות הציבורית שלי ולהעמיד את עצמי לבחירה כראש המערכת. זאת הקרבה גדולה עבורי ובעיקר עבור בני משפחתי היקרים ואם אזכה אאלץ לוותר על העסק שלי. שאלתי את עצמי, למה לי לעשות זאת? אולם דווקא מהמקום הזה, מאהבתי הרבה לישוב, מתוך הבנה שבמלוא הצניעות אני האדם המתאים ביותר לתפקיד וזה ייעודי, החלטתי להכריז היום על מועמדותי לראשות המועצה בקדנציה הבאה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

עיריית חדרה נסגרת ● הפרטים

עיריית חדרה הודיעה על פעילותה בחג פסח וחול המועד.  על פי העירייה, החל מיום שני, י”ד ניסן, 22.4.24 ועד יום שלישי, כ”ב ניסן, 30.4.24 (כולל), תצא עיריית חדרה לחופשת פסח.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן