Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

צעיר מחדרה מואשם באיומים על משפחת האקסית שלו: “אם אמא שלך תבכה תדעי שזרקתי רימון על הבית”

איומים ואיחולים קשים על אישה מחדרה ובני משפחתה, הובילה לחקירת משטרה והגשת כתב אישום לאחרונה נגד צעיר בן 20 מחדרה * בין היתר הוא מואשם בשליחת 64 הודעות פוגעניות ביום אחד

“עכשיו הגיהנום שלך עומד להתחיל”: צעיר תושב חדרה מואשם בתקיפה והטרדת בת זוג לשעבר ואיומים על מקורביה. המשטרה הגישה לאחרונה כתב אישום לבית משפט השלום בחדרה נגד דוריאן ג’ (20), תושב העיר, בגין תקיפת סתם בן זוג, איומים והטרדה, לאחר שעל פי החשד שלח לבת זוגו לשעבר הודעות מאיימות, תקף אותה ואיים על בני משפחתה וחבריה.

על פי כתב האישום, בתאריכים הרלוונטיים היו השניים פרודים מזה שנה, לאחר ארבע שנות זוגיות. ב-24.2 השנה, בשעה 8:36 לערך, במהלך שיחה שהתקיימה בין השניים בהודעות, איים עליה הנאשם ואמר: “אם אמא שלך תתקשר אלייך בוכה, אז תדעי שזרקתי רימון על הבית שלכם”, “החיים שלך מהיום נגמרו”, “אני אגרום לך להתאבד, אני אפילו לא יהרוד אותך בכוחות עצמי”, “אני אגרום לך לייסורים, ייסורים קשים” כמו כן כתב לה: “אני מאחל לך לאאנס בייסורים…” ועוד.

צילום אילוסטרציה, המחשה: לגבר המצולם אין קשר לידיעה

באותו המועד, שלח לה הנאשם לא פחות מ-64 הודעות המכילות תוכן מעליב ופוגע. במקרה נוסף, אף איים על חברתה של בת זוגו לשעבר כשאמר כי לא ירגע עד שיראה את הדם של המעיים של המתלונת על ידיו.

בכתב האישום מתואר מקרה שאירע כשנה וחודשיים לפני כן, כחודשיים לאחר שנפרדו השניים, אז התפתח ביניהם ויכוח טלפוני ולאחריו הגיע הנאשם לפגוש את בת זוגו לשעבר. הנאשם ניסה לשוחח עימה, אולם היא שתקה ולנוכח זאת התרגז וחנק אותה בידיו.

מקרה זה, מצטרף לאירוע תקיפה נוסף, שהתרחש בגן שעשועים ברחוב אופירה בחדרה, כשנה קודם לכן. באותו המקרה, החל ויכוח בין השניים שהסתיים בחניקה של הנאשם את בת זוגו, לאחר שגילה כי סיפרה לאחר שהם נפרדו.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

“קמפוס הרכבת” בקיסריה מתקדם לקראת פתיחה: משרדים מוצעים להשכרה במתחם המסקרן

‏חברת נכסי קיסריה החלה בפרסום משרדים ושטחי מסחר ב”קמפוס הרכבת” החדש שלהם, מתחם היי-טק הכולל שלושה בניינים, אנרגיה מתחדשת, אודיטוריום ומסחר, המציעים מגוון שירותים | המתחם הממוקם בפארק העסקים קיסריה, בו שוכנות חברות מובילות רבות בתעשיות שונות

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן