Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מרגישים בבית: קבלן השיפוצים יואב כהן הפך להיות המלצה חמה

יואב, חבר בהתאחדות קבלני השיפוצים, קצין צה”ל לשעבר, מתמחה בשיפוץ מקלחות, בבנייה והריסה, טיח, צבע, קרמיקה, חשמל ואינסטלציה מאז 1987 | “אני יודע לשלב בין כמה תחומים בשיפוצים ולא להתמקד רק בדבר אחד” // בשיתוף יואב כהן

החלטתם לשפץ את הבית כדי להכניס אווירה אחרת אבל אתם חוששים שהתהליך הולך להיות מסובך מדי? שיפוץ דירה מלווה, בדרך כלל, בשאלות רבות שדורשות תשובה ובכאב ראש לא קטן: באיזה צבע לבחור? האם לטפל גם בחדרי האמבטיה ומה יהיה על הניקיון שיישאר לעשות אחרי שהכל ייגמר? דעו שיש פתרון למצב והוא מגיע בדמות יואב כהן, קבלן שיפוצים. הוא מגיע לכל סביבת חדרה, עמק חפר, פרדס חנה-כרכור, זכרון יעקב וסביבתן.
יואב, חבר בהתאחדות קבלני השיפוצים, קצין צה”ל לשעבר, מתמחה בשיפוץ מקלחות, בבנייה והריסה, טיח, צבע, קרמיקה, חשמל ואינסטלציה מאז 1987. הוא בעל ידע נרחב בתחום הבנייה והשיפוצים, בוגר קורס אינסטלטורים והנדסאי תעשייה וניהול.

לדבריו, “אני לא מתעסק במשהו שאני אישית לא יודע לעשות אותו בידיים שלי. אני לא לוקח עבודה ויאללה מה שיוצא יוצא. אני יודע על איזה נקודות להסתכל, אי אפשר לערבב אותי בעבודה וככה זה גם עם העוזרים שאני מביא ואני מפקח עליהם”.
במרוצת השנים זוכה יואב לביקורות חיוביות באתרי האינטרנט בתחום השיפוצים. “הוא מקצוען, עם מחירים סבירים, הגיע בזמן, פתר את הבעיה מהר”, כתבו עליו רק לאחרונה.
“יש לי ראייה מרחבית, אני יודע לשלב בין כמה תחומים בשיפוצים ולא להתמקד רק בדבר אחד מתוך העבודה. אני יודע מה משליך אחד על השני ומה קשור אחד לשני”, הוא מסכם.

רוצים ייעוץ או הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

רוצים ייעוץ או הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן