Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אלדד בר כוכבא המתמודד לראשות מועצת פרדס חנה-כרכור: “נדרש ראש מועצה מנוסה, עם יכולת וחזון” | ראיון

אלדד בר כוכבא המתמודד לראשות מועצת פרדס חנה-כרכור: “נדרש ראש מועצה מנוסה, עם יכולת וחזון” | ראיון

בר כוכבא אומר בראיון כי  "אל מול האתגרים בכל התחומים בהם נצטרך לעסוק  ביישוב בשנים הקרובות , נדרש למועצת פרדס חנה כרכור ראש מועצה  מנוסה, עם יכולות וחזון. אתמודד אוביל ואנצח בבחירות אוקטובר  2023"

עו”ד אלדד בר כוכבא שייך לדור של מנהיגים ופעילים שהחלו בגיל צעיר בזירה המוניציפלית. הוא החל בתפקידים בכירים ברשות המקומית  כמ”מ מזכיר/מנכ”ל המועצה, מנהל אגף נכסים ותשתיות ואת הקריירה הפוליטית שלו כנבחר ציבור החל לפני כ- 18 שנה במועצה המקומית פרדס חנה כרכור.  

הוא כיהן כסגן ממלא מקום 7 שנים, הקים את הועדה לתכנון ובניה, וכיהן כיו”ר הועדה המקומית לתכנון ובנייה במשך 5 שנים, צמצם ופישט חסמים בירוקרטיים. עם פרישתו של חיים געש ז”ל  בנסיבות בריאותיות נבחר לראש המועצה בבחירות מבין חבריה של מליאת המועצה, עד לבחירות 2018.

“היה לי ברור בתחילת הדרך שהישוב צריך כוחות גדולים כדי להניע את פרדס חנה כרכור למקום הראוי לה תוך שמירה על הצביון ושילוב ראוי של כלל האוכלוסייה. חזיתי שלפרדס חנה כרכור יש פוטנציאל עצום”, הוא אומר בראיון השבוע. אלדד מכיר את האוכלוסייה היטב וקשוב לתושבים על בסיס יום יומי. הוא מלא בתכניות שיקדמו את היישוב וזאת מהיכרותו את מרקם היחסים בין המועצה ואגפיה לבין התושבים. הוא ניחן באנרגיות עצומות בלתי נלאות, חמוש בתכניות ארוכות טווח, שאפתניות, בכל התחומים, לרבות מיתוג היישוב כמרכז אומנות אזורי ומתכוון לממש זאת הלכה למעשה. “בחירת ראש המועצה תקבע האם אנחנו לקראת צמיחה והתקדמות בעתיד או דריכה והיתקעות במקום שבו אנו נמצאים”.

אלדד, קיבלת החלטה להתמודד?
“מאז ומתמיד יש בי את ההתלהבות מהאינטראקציה עם אנשים, אני נהנה לשרת אנשים ולראות את הברק בעיניים והחיוך על הפנים כאשר אנשים מגיבים לשירות נהנים ומסופקים.  זה הזמן להפשיל שרוולים ולבצע את המלאכה הכבירה להביא ולקדם  את פרדס חנה כרכור למקום יציב ושפוי.

“עברו להם 5 שנים של חוסר יציבות ובהירות ללא מנהיגות רצינית ובטוחה, מה שראינו זו דוברות של צילומים, יחסי ציבור  ורדידות וכך הציבור חושב.  המועצה היא הבית של כולנו ואני מחויב להובלת הישוב ולשמירה על טובת הישוב ועל טובת התושבים. בשותפות עם נבחרי הציבור ועם נציגות התושבים. אני רואה במשימה זו שליחות אישית למען ציבור תושבי פרדס חנה כרכור, שליחות המהווה המשך ישיר לפעילותי הציבורית עד כה. אני מביא עימי ניסיון רב, קשר אמיץ עם התושבים, רצון ויכולות עם תוכניות לקידום הישוב.

“אעמוד בראש רשימה עצמאית. יחד עם רעייתי הקמנו לפני שנים את  הרשימה העצמאית שיש בה מקום לכל אחד ואחת ללא קשר לזיקה או השקפה פוליטית. אנחנו מממנים מזה שנים את הרשימה מהון עצמי שלנו ובתוספת תקציב מימון סיעות, אנו רואים בהקמת הרשימה העצמאית, גשר בין חלקי היישוב בשוני התרבותי והחברתי ובין דתיים וחילוניים. אנו דוגלים בחופש הדת וחופש מדת. אין צורך בבניית בית כנסת במקום שהציבור בו לא מעוניין. תמיד יש מקום למבנה ציבור גם לצורך הקמת בית כנסת והתנאי שיש נחיצות וצורך ציבורי.

באלו נושאים אתה מתכוון לטפל אם ותיבחר?
“אני מתכוון לטפל בכמה נושאים מרכזיים. הבולטים: תשתיות, תחבורה וחינוך. אטפל בנושאים אלו בעזרת גיוס כספים חסר תקדים ממשרדי הממשלה והעברת תקציבים שוטפים. החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי יקבל עדיפות, מדובר ממש במהפך,  נקצה תקציבים שלא היו בעבר. נקים מנהלת חינוך מקצועית, נבנה בית ספר מקצועי/עמלני בנפרד מבית הספר החקלאי אורט. לתנועת הצופים יוקצה שטח גדול , ייבנה מבנה ראוי וישופץ המבנה הישן. יוגדל התקציב השוטף של תנועת הצופים באופן משמעותי על מנת שיוכלו לתפקד כראוי לא עוד כעניים בפתח. כך גם לגבי תנועות הנוער הנוספות. תחום הספורט והטיפול בילדים ובנוער יקבל עדיפות. לכן אפעל לבניית וחיזוק המערכת הבלתי פורמאלי לקשת גילאים רחבה לשעות הפנאי- נוער, צעירים וצעירות הנוער  הם עתיד המדינה . אנחנו כבר יש לנו עבר יותר מעתיד. בנוסף נטפל בתשתיות, תכנון כבישים עוקפים וכבישי מסגרת שיורידו את נפחי התחבורה. תכנון הכבישים בישוב בעיקר בצירים המרכזיים  המהווים  מטרד רציני לתושבים. נפתח ונרחיב את המשמר האזרחי והביטחון האישי, יש לנו תושבים נפלאים שמוכנים להתנדב לשם כך. המועצה בראשותי תחזק את הקשר עם התושבים במסגרת תכנית הרובעים שהכנתי.

כולם מדברים על הצעירים. מה אתה מתכנן בנושא האוכלוסייה המבוגרת?
“תחום הטיפול באוכלוסייה הבוגרת והגמלאים קרוב לליבי ואני מלווה את הנושא שנים רבות. אני בקשר עם הוותיקים עוד מתפקידיי השונים אותם מילאתי, בהיותי סגן ממלא מקום וראש המועצה. ליוויתי את הקמת מרכז פיס לגיל הזהב פרדס חנה-כרכור עם חיים געש ז”ל יחד עם חיה בן צבי התותחית. עם המדור לאזרחים וותיקים שעושים עבודה נפלאה. בתוכניותיי גם הקמת דיור מוגן איכותי לאוכלוסייה הוותיקה.  אני רואה באזרחים הוותיקים חלק חשוב במרקם החברתי הייחודי של פרדס חנה כרכור. כולנו בדרך להיות אזרחים וותיקים, השנים חולפות. בהזדמנות זו אני רוצה לאחל לכל הוותיקים עוד שנים רבות של בריאות ואריכות ימים.

ולמה שנבחר בך?
“כשאבחר אתחיל להוציא לפועל את תכניותיי. היתרון שלי הוא בכך שהציבור לא יצטרך לשלם שוב “דמי לימוד” בהשתלבות והבנת המערכת וזאת חווינו על בשרנו בחמש השנים האחרונות. חשוב ורצוי שאת המועצה תוביל מנהיגות  אשר הוכיחה את יכולתה בהובלת תהליכים שהיו מהמשמעותיים והחשובים ביותר לישוב פרדס חנה כרכור. אני מאמין בשותפות עם כל נבחרי ונציגי הציבור בסובלנות. בשיטת המשטר שלנו הדמוקרטיה הישראלית יש מקום לכולם. תפקידי יהיה לבחור אנשי המקצוע מתאימים ולתת להם להוביל לתכניות והפתרונות הטובים ביותר בכל תחום, תפקידי יהיה בראש ובראשונה להשיג להם תקציבים ולתת להם את כל המשאבים להוציא אל הפועל תכניות מקצועיות. נמשיך  לתרום  רבות לאיכות חייהם של התושבים, כל זאת בנועם הליכות, בשיקול דעת בגובה העיניים ובצניעות.

“אני מאמין כי יש לי את היכולת לחבר בין אוכלוסיות וקבוצות שונות תוך אמון ומתן כבוד לכל הצדדים. בחירת ראש המועצה הבא הינו קריטי בבחינת בין צמיחה לדעיכה. בתוך כך המועצה נמצאת לקראת הכרעות חשובות לנוכח הגעה של אוכלוסייה חדשה והתאקלמותה, המשך פיתוח הישוב תוך שמירה על הצביון. יש לי את היכולת, הניסיון והרצון לבצע ומצפה להתחיל, אני מסוגל בכל הצניעות להעניק תקווה ואופק לתושבים מכל שכבות הגיל והמרקם”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן