Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

העיוורון והחלום: חיים פסחוב מאור עקיבא רוצה לשדר ברדיו



מי שהכיר את חיים פסחוב מאור עקיבא בשנות ילדותו באור עקיבא – ראה מקרוב אדם מיוחד, בעל נשמה גדולה, שלא נותן לעיוורון להשפיע עליו. הוא ניגן בכלי נגינה, למד בבתי ספר רגילים, כל הזמן רצה לכבוש את העולם, לתרום וללמוד.

כעת, פסחוב מתגורר אמנם בירושלים, אך משפחתו עדיין מתגוררת בעיר – וכעת, הוא מחפש להגשים חלום – לשדר ברדיו.

“שמי חיים פסחוב, אני בן 28 וגר בירושלים. אני בעל תואר ראשון מטעם החוג להיסטוריה של עם ישראל באוניברסיטה העברית, ובוגר קורס שדרנות רדיו ועריכה מוסיקלית מטעם מכללת BPM”, הוא כתב בימים האחרונים לחבריו ברשתות החברתיות. “כיום, אני לומד בקורס של המרכז לשירה ופיוט, העוסק בפייטנות ספרדית.

“התעוורתי בשתי עיניי כתוצאה מקבלת עודף חמצן בלידה. במשך כל חיי, עשיתי כל שביכולתי על מנת שלא לתת למגבלת הראייה להפריע לי להשיג את שאיפותיי. למדתי במסגרות חינוך רגילות, ועל אף האתגרים אשר נקרו בדרכי, סיימתי את לימודי בהצלחה, עם תעודת בגרות מלאה. לאחר סיום התיכון, בדומה ליתר בני גילי, גם אני שירתי את המדינה. עשיתי זאת במסגרת התנדבותית בשירות הלאומי-אזרחי, שם תרמתי ונתרמתי כאחד.

“יש בי רצון עז לרתק אנשים באמצעות המילים, השפה – באופן דומה לאופן בו אני חווה את העולם”. פסחוב || צילום: מתוך הפייסבוק

 

“בתום השירות, נרשמתי לאוניברסיטה העברית בירושלים, במטרה לממש את עצמי גם בתחום האקדמי. לאורך כל שנותיי כסטודנט, המשכתי לעסוק בפעילות התנדבותית, אשר התמקדה בהעברת סדנאות בנושא העיוורון ובקידום סוגיות הקשורות להנגשה, מתוך אמונה כי מעורבות חברתית היא המפתח ליצירת שינוי.”

עוד בילדותי, אהבתי להאזין לתכניות אקטואליה ומוסיקה ברשתות הרדיו השונות. אהבתי לתחום הלכה והתחזקה עם השנים, והיא זו שהובילה אותי ללימודי שדרנות הרדיו במכללת BPM. לשמחתי, בשנים האחרונות הצלחתי אף לקבל טעימה קטנה מעולם השדרנות ה”אמיתי”, כאשר הגשתי מספר תכניות ב”רדיו מרכז העיר”, בנושא פיוטים ופרשת השבוע. על מנת להמשיך ולהעמיק את הידע שלי בתחום, בתחילת ספטמבר אתחיל ללמוד קורס פודקאסטרים מטעם הספרייה המרכזית לעיוורים.

“כאדם עיוור, אשר עיקר התקשורת שלו עם הסביבה מתבססת על חוש השמיעה, יש בי רצון עז לרתק אנשים באמצעות המילים, השפה – באופן דומה לאופן בו אני חווה את העולם. החלום שלי הוא לשדר ברדיו ולהעביר למאזינים את הידע והאהבה שלי למגוון נושאים, ולקוות שאצליח להפיח בהם עניין בתחומים שונים, אליהם הם טרם נחשפו. “

אני פונה אליכם בבקשה – אנא שתפו את הפוסט ועזרו לי לנסות ולהגשים את החלום שלי. מי יודע, אולי נגיע לאדם הנכון, אשר יוכל לתת לי את ההזדמנות ללמוד ולהתמקצע בתחום אותו אני כל כך אוהב. תודה, חיים – 054-7490423, [email protected]”. 

יש לכם סיפור מעניין שתרצו שיתפרסם? שתפו אותנו במסר האדום.

[fbcomments]

 


 [blog_news title=”עוד חדשות” style=”” count=”4″ category=”” category_multi=”” excerpt=”0″ link=”” link_title=””]

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

לראשונה: תוכנית גרנדיוזית להתחדשות עירונית בלב עתלית

התוכנית כוללת 625 יחידות דיור חדשות, כ-2,330 מ”ר עבור שטחי תעסוקה ומסחר, כ-4,670 מ”ר עבור מבני ציבור וכ13,000 מ”ר עבור שטחים ציבוריים פתוחים | כדי להבטיח את כדאיות התוכנית, התוכנית כוללת קרקע צמודת דופן בבעלות רשות מקרקעי ישראל, המהווה מנוע למתווה בינוי-פינוי-בינוי, מייצרת רווחיות ובכך מבטיחה את ההיתכנות למימוש

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן