Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

ל”ג בעמר ייחגג השנה (2023) ביום שני 8.5.23, בעיריות בשרון הצפוני נערכים לקראת החג, בהכשרת מתחמים, באישור כבאות והצלה, אשר ישמשו להדלקת מדורות. 

במועצה המקומית פרדס חנה כרכור נערכים בימים אלו לקראת הדלקת מדורות ל”ג בעומר. מחלקת הביטחון של המועצה תפעיל בערב החג צוותים מתוגברים של פיקוח, מוקד 106 יתוגבר וצוותי כיבוי אש חדרה יסיירו ביישוב ויהיו בכוננות עליונה.

בימים אלו הוציאה המועצה הנחיות מפורטות לקהילת פרדס חנה כרכור על 5 מתחמים בלבד המאושרים ע”י כיבוי אש חדרה להדלקת מדורות. בתוך כך המועצה פונה  לציבור החוגגים להדליק מדורות רק באזורים אלו וכמו כן, לדאוג כי תהייה נוכחות אדם בוגר שיפקח וישגיח על הילדים עד לכיבוי מוחלט של המדורות ולניקיון מלא של השטח.

.

באור עקיבא הכשירו גם השנה 5 שטחים לטובת מדורות ל”ג בעומר. בעירייה ציינו כי “חל איסור מוחלט להדליק מדורות שלא במתחמים המאושרים כאן ברשימה. העבריינים צפויים לעונשים כבדים ותשלום הוצאות כיבוי אש.

“במקרה חירום יש לחייג 102 לכיבוי אש, יש להקפיד על כללי הבטיחות, צימצום מדורות וליווי של אדם מבוגר בכל מדורה. אנא שמרו על חג בטוח וסביבה נקייה. ושיהיה חג שמח”.

.

.

במגן דוד אדום מתכוננים לקראת חגיגות ל”ג בעומר, במסגרתו עשרות אלפי מדורות יודלקו ברחבי הארץ בערב החג (8.5). כוחות רבים של מד”א נערכים בכוננות גבוהה ויעניקו מענה רפואי מידי לכל צורך שעלול להתעורר בשטח. תחנות מד”א ברחבי הארץ יתוגברו בחובשים, פראמדיקים, אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ ואופנועים.

הנחיות מד”א במהלך המדורה:

.

.

יושבים מסביב למדורה? הקפידו על כללי הבטיחות:

.

בסיום המדורה או הקומזיץ:

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן