Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

יש כבוד לצעירים: פרס החינוך הארצי תש”פ ל’רב תחומי למדעים ואומנויות’ חדרה

יש כבוד לצעירים: פרס החינוך הארצי תש”פ ל’רב תחומי למדעים ואומנויות’ חדרה

הקריטריונים על פיהם נבחרו מוסדות החינוך הזוכים, הם בין היתר קידום תהליכי הוראה-למידה והערכה ופיתוח סביבות למידה המובילים להבנה מעמיקה, לטיפוח כלי חשיבה ולמידה, להישגיות, לחדשנות, ליצירתיות ולמצוינות ועוד

בית הספר העל יסודי ‘הרב תחומי למדעים ואומנויות’ בחדרה, זכה בפרס החינוך הארצי לשנת הלימודים תש”פ. ההודעה המרגשת על הזכייה הועברה למנהלת בית הספר אילנה שטרהל בשבוע שעבר. 

בשנת הלימודים תש”פ התקיים תהליך לבחירת מוסדות חינוך לפרס הארצי, שכלל שלב מחוזי ושלב ארצי. בתום התהליך התקיימה ועדה ארצית עליונה לבחירת מוסדות החינוך המצטיינים, אך בשל משבר הקורונה לא התקיים השלב החגיגי של הענקת הפרס למוסדות החינוך ורק בשבוע שעבר כאמור, התפרסמו שמות הזוכים, ביניהם, הרב תחומי למדעים ואומנויות.

הקריטריונים על פיהם נבחרו מוסדות החינוך הזוכים, הם בין היתר קידום תהליכי הוראה-למידה והערכה ופיתוח סביבות למידה המובילים להבנה מעמיקה, לטיפוח כלי חשיבה ולמידה, להישגיות, לחדשנות, ליצירתיות ולמצוינות, מענה לצרכים שונים של התלמידים, הכולל קידום וטיפוח של תלמידים בעלי צרכים מיוחדים וייחודיים ומניעת נשירה, אקלים של דרך ארץ וכבוד הדדי, חינוך ללקיחת אחריות, לאי-אלימות, למניעת התנהגויות עתירות סיכון, למעורבות בחיי בית-הספר והקהילה, לשמירה על איכות הסביבה, לשמירה על זכויות האדם ולשוויון בין המינים, לסובלנות ולדו-קיום, הנחלת העקרונות שבהכרזה על הקמת מדינת ישראל, קידום תרבות ארגונית המעודדת טיפוח עבודת צוות והעצמתה, והתפתחות מקצועית מתמדת של כל אחד מהשותפים לעשייה חינוכית, קשר עם ההורים והקהילה.

אילנה שטרהל, מנהלת בית הספר הרב תחומי עמל אמרה לאחר קבלת הבשורה: “אני נרגשת מזכיית בית ספרנו בפרס החינוך הארצי של משרד החינוך. התברכנו בצוות חינוכי מדהים, שחותר למצויינות ובעיקר לא מוותר על אף תלמיד גם אם הוא מוותר על עצמו. בבית הספר ישנו מגוון רחב של פרויקטים, הן מעולם המדעים והן מעולם האמנויות, ואנחנו מעודדים את התלמידים לטעום מהכל ומכל התחומים. גאווה גדולה”.

בית הספר הרב תחומי עמל למדעים ולאמנויות, הנו בית חינוך מקיף שש שנתי המחנך לערכי כבוד האדם, למיצוי ולמצוינות בתחומים שונים ומגוונים, ולחתירה לקידום כל תלמיד לקראת חיים מלאים וריבוניים של משמעות ,מיצוי עצמי ותרומה לחברה. כלל העשייה החינוכית בבית הספר מבוססת על שלושה עוגנים מרכזיים- קידום הפרט ויישום עקרונות ההכלה וההשתלבות, למידה מבוססת ערכים ומצוינות, חדשנות ויזמות.

בית הספר מונה כ- 2,200 תלמידים, ומתאפיין ברב תרבותיות, הטרוגניות, ומגוון צרכים רחב מאוד. ייחודיותו של בית הספר באה לידי ביטוי ביכולת לרתום את יתרונות בית ספר גדול כדי לפעול כבית ספר קטן, חם ומכיל, המעניק מענה אישי ומותאם לכל תלמיד. הכרת התלמיד וטיפולו באופן אישי, תוך קידומו במישורים השונים והובלתו למיצוי הפוטנציאל, מהווים עוגן מרכזי בבית הספר, המיושם באופן איכותי ומבוסס על בניית תכנית אישית לכל ילד.

בית הספר נחשב לחלוץ בחינוך ליזמות ומתן הזדמנויות לתלמידים להגשים חלומות ורעיונות יצירתיים. בבית הספר פועל מרכז יזמות וחדשנות, בו התלמידים יוצרים פרויקטים ייחודיים, ברמה גבוהה מאד, הזוכים להכרה בארץ ובעולם. התלמידים רוכשים מיומנויות כעבודת צוות, עמידה מול קהל, הפיכת רעיון למוצר, ועבודה עם מנטורים מהתעשייה ועולם העסקים. תלמידי בית הספר לומדים ומפתחים במרכז היזמות, מעבר לשעות הלימודים, ומגיעים להישגים מרשימים בתחומי הפיתוח והיזמות, זאת בשילוב עם תרומה חברתית ערכית.

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן, שקיבל את ההודעה על הזכייה המרגשת בשבוע שעבר, והודיע עליה בישיבת מועצת העיר: “אני מברך את בית הספר ‘הרב תחומי למדעים ואומנויות’, את הצוות החינוכי ואת התלמידים, שזהו בהחלט גם הפרס שלהם, על הזכייה בפרס החינוך הארצי המביאה כבוד גדול הן לבית הספר והן לעיר כולה. הישג זה הוא הישג מרשים ומרגש עבור בית הספר, ואחד מאירועי שיא חינוכיים המסכמים השקעה רבת שנים של תנופת עשייה חינוכית מיטבית, חזון חינוכי ברור ופיתוח וטיפוח מתמיד של מערכת החינוך העירונית, שהנה דינמית, איכותית, מגוונת ופורצת דרך. עיריית חדרה שמה את החינוך בראש סדר העדיפויות העירוני, עם השקעה חסרת תקדים בתקציב החינוך, הרחבת מגוון גישות החינוך המיושמות בעיר, קידום ערכי מצוינות, אימוץ תכניות חינוכיות חדשניות וכן, מעבר לפורמט של חמישה ימי לימודים בשבוע- מהלך פורץ דרך כחלק ממודל חדרה לחינוך שפותח בתקופת הקורונה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן