Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בנימינה-גבעת עדה – יש לכם מצטיינים: הכירו את המילואימנקים סרן (מיל.) קרן גבע ורס”ן יהונתן לפידוס

בנימינה-גבעת עדה – יש לכם מצטיינים: הכירו את המילואימנקים סרן (מיל.) קרן גבע ורס”ן יהונתן לפידוס

השניים זכו להצטיינות בטקס מצטייני ראש המטה הכללי, רב-אלוף הרצי הלוי, לרגל יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל ממערך המילואים

בנימינה-גבעת עדה, יש לכם מצטיינים חדשים במילואים: בשבוע שעבר התקיים טקס מצטייני ראש המטה הכללי, רב-אלוף הרצי הלוי, לרגל יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל ממערך המילואים.

בין המצטיינים נבחרה סרן (מיל’) קרן גבע מבנימינה- גבעת עדה, המשרתת במילואים בתור קצינת התנהלות אוכלוסייה בפיקוד העורף. סרן (מיל’) קרן התחילה את שירותה הצבאי כפקידה בחייל האוויר והשתחררה בסיום שירותה הסדיר.

בגיל 28 החליטה שרוצה להמשיך לשרת ולתרום למדינת ישראל, וחזרה לשירות מילואים, שם התחילה מחדש בפיקוד העורף. יום אחד בלבד לאחר חתונתה, יצאה סרן (מיל’) קרן לקורס קצינים במילואים ועברה אותו בתושייה רבה.

סרן (מיל’) קרן גבע. צילומים: דובר צה”ל

כמו כן, ייסדה קהילה שלמה של נשים שמשרתות במילואים במטרה לקדם שירות נשים מילואים ולנרמל את התופעה. לדעתה חשוב למצות את כלל הפוטנציאל שיש בשירות נשים במילואים, וזהו גם מפתח הכניסה לשוויון הזדמנויות מול גברים.

על ההצטיינות היא מספרת בהתרגשות: “זו גאווה גדולה לפקע”ר וכבוד גדול עבורי”.

מצטיין נוסף מהמושבה נבחר גם רס”ן יהונתן לפידוס, בן 34, עובד הייטק, נשוי פלוס ארבעה ילדים, המשרת כמ״פ מסייעת של 450. רס״ן יהונתן התגייס בנובמבר 2006 לגדוד 101, יצא בשירותו לקורס מ״כים ונשאר עד לסוף השירות בביסל”ח, שם היה מ״כ וס׳ מ״פ.

בשנת 2011 יצא לקורס גיל ומשם היה מ״מ גיל. בשנת 2014, החל מבצע צוק איתן כשהוא היה מ״מ. פלוגתו הייתה אחת הפלוגות היחידות שנכנסו לעזה ונלחמו במרכז הרצועה. הייתה פעילות רחבה בזמן המלחמה ואף הם ירו 3 טילי גיל.

אחרי שבוע לחימה בפנים, היה אירוע בשטחי כינוס, שם ירו עליהם פצמ״רים ובמאהל שלידם נהרגו 4 אנשים. לאחר המבצע, התבקש יהונתן להחליף את המ״פ, ומאז הוא כבר שמונה שנים בתפקיד.

רס”ן יהונתן לפידוס

“זו פלוגה מדהימה, יש המון אנשים, עשינו תעסוקה מבצעית פעמיים. צוק איתן הייתה החוויה המשמעותית ביותר עבורי”, הוא מספר. רס”ן יהונתן עוזר לאנשי פוסט טראומה ככל שביכולתו בנדיבות רחבה. אין יום שהוא לא מתעסק בפלוגה, אם זה הדברים הכי פשוטים שחיילים פונים אליו, מבקשות ועד כדי להרים אימון/תעסוקה.

״זה דורש הרבה מאוד השקעה, אני נותן את המקסימום שלי, עבודת המ״פ היא לאורך כל היום וכל יום, אני משקיע המון זמן, וזה מביא תוצאות טובות”.

כמו כן,  הוא מצהיר שלא משנה מה יקרה במדינה, הפלוגה תגיע למילואים ותשרת. 100 אנשים מהפלוגה מגיעים כולל אלה שנמצאים בתקופת מבחנים בלימודים.
שירות המילואים חשוב ליהונתן עד מאוד. הוא ציוני  ואוהב את המדינה, האנשים והחוויה.

כחלק מתפקידו הוא מקבל את ההחלטות ומשכנע אנשים להגיע למילואים. לאחר שמונה שנים בתפקיד הוא טוען כי אחד הדברים שהכי משפיע על אנשים להגיע למילואים זה החברים שלהם, אך כולם עושים את זה בשבילם ובשביל המדינה. הוא רוצה להודות למי שנותן גיבוי מלא לאנשי המילואים להצליח בתפקידם,
למעסיקים שלו שתמיד תמכו וגיבו אותו בכל מעשיו, ולמשפחתו שתמיד תמכה בו, ולאשתו בפרט שכאשר הוא במילואים, היא מטפלת בילדים ובבית בצורה המיטבית.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן