Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חשבון הארנונה מרגיש לכם גבוה מדי? זה הזמן לשירותי מודד דירות מוסמך

חשבון הארנונה מרגיש לכם גבוה מדי? זה הזמן לשירותי מודד דירות מוסמך

רבים מעידים כי לאחר סקר נכסים או מיפוי אחר שבוצע על ידי הרשות המקומית, מתקבל חשבון ולעתים גם דרישה לתשלום רטרואקטיבי, הטוענים כי הדירה גדלה וכי החיוב הקבוע הנהוג אינו משקף את גודלה בפועל. מאחר ודירות מגורים אינן נוטות למרבה הצער להתרחב ולגדול באופן טבעי, במידה ולא בוצע שיפוץ שכלל הרחבה יזומה ומאושרת, ייתכן ומדובר בטעות תחשיבית שמומלץ להסדיר באמצעות מודד דירות מוסמך. סיטואציות נוספות שעשויות לדרוש שירותי מדידה וקבלת חוות דעת מקצועית ומדויקת היא בעת רכישה או מכירת נכס, שיפוץ הדורש היתרים, חלוקת דירה בין יורשים/בעלי קרקע ועוד.

מדוע מודד דירות מוסמך חיוני למדידת ארנונה?

מדידת דירה לצורך תחשיב ארנונה היא תהליך מורכב הדורש הערכה מדויקת של גודל הנכס, תוך יצירת תחשיב אשר כולל שטחים משותפים, על פי עקרונות ותקנות הגביה הנהוגים ברשות המקומית.

מדידה מקצועית באמצעות מודד מוסמך, משמשת כאסמכתא לקביעת הארנונה אותה יידרש הבעלים לשלם, ולעתים גם כמענה לדרישות מופקעות לחיוב רטרואקטיבי.

כמה אתם משלמים ארנונה? | צילום: פריפיק
מיהו מודד מוסמך וכיצד יבצע מדידה לצרכי תחשיב ארנונה

מודדים מוסמכים הם אנשי מקצוע שעברו הכשרה מקיפה וקיבלו את ההסמכה הנדרשת בישראל מטעם המרכז למיפוי ישראל. מודדים מוסמכים מביאים ידע, מיומנויות למדידה מדויקת ולהערכת נכסים, תוך הכרות והתייחסות לתקנות ולנהלי הרשות העשויים להשתנות בין רשויות מקומיות שונות.

בעוד שמדידות העירייה/הרשות לרוב מבוססות על הערכות, תחשיבים או מדידות חיצוניות בלבד, מודד דירות פרטי יבצע מדידה מקיפה באמצעות מיטב הטכנולוגיה והציוד העדכניים ביותר המאפשרים ביצוע של מדידות מדויקות ויצירת מפת מדידה המשקפת בפועל את גודל ומאפייני הנכס. התחשיב יכלול התייחסות לשטחים משותפים דוגמת חדר מדרגות, מעלית, גינה, ושטחים פרטיים מחוץ לשטח הדירה דוגמת מחסן, חניה, בהתאמה לתחשיבים הנהוגים ברשות המקומית.

מה יקבל הלקוח מזמין המדידה ולאילו צרכים ישמש המידע

עם סיום עבודת המדידה יקבל הלקוח לידיו מפה עדכנית ומפורטת הכוללת את גודל הנכס הבנוי, היקף השטחים הנלווים, משותפים או פרטיים, היקף השטח המוגדר לצרכי חבות ארנונה, בחתימת מודד מוסמך.

מידע זה תקף ומהווה אסמכתא הן בפניה להתנהלות אל מול הרשות המקומית, הן לצרכים משפטיים, והן ככלי אשר עשוי לסייע בעתיד במקרה של מכירת הנכס, קבלת היתרי בניה ושיפוץ, הסדרה חוזית ושימושים רבים נוספים. מפת המדידה תוכל לסייע גם אל מול שמאי מקרקעין, לצורך הערכת שווי נכסים, וכאסמכתא אל מול שוכרים פוטנציאליים במקרה של השכרת הנכס.

מהן עלויות מודד מוסמך במדידת דירת מגורים

עלות העסקת מודד מוסמך יכולה להשתנות בהתאם למספר גורמים, לרבות גודל הנכס, מורכבות המדידה ומיקום הנכס. עלות מדידת דירה לרוב תנוע בטווח בן 1800-2500 לדירה בת ארבעה עד חמישה חדרים במפלס יחיד. מדידת בית פרטי הכולל למעלה משני מפלסים/ קומות מגורים עשוי להגיע לכדי 5500-7000 ₪.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

פיגוע ירי בעמק חפר: בנס לא היו נפגעים במטח משטחי הרשות [📹]

המחבלים שפתחו באש אף פרסמו תיעוד של הירי מטול כרם לעבר בת חפר | ראשת המועצה האזורית עמק חפר גלית שאול: “האירוע הזה מוכיח את הדחיפות לבצע את מה שאנו דורשים: חיזוק קו התפר, כולל יישובי הקו השני, בין היתר על ידי הקמת אזור חיץ שימנע התקרבות לשטחנו”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן