Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

היום כבר לא שוברים בלטות, השיטה החדשה לתיקון צנרת

היום כבר לא שוברים בלטות, השיטה החדשה לתיקון צנרת

לאחר שנים בהם אנו שומעים על המצלמה התרמית שמאתרת נזילות ללא הרס, מה שמיועד לצמצם את היקף ההרס והנזק לקיר, חברת NU FLOW הביאה לישראל את השיטה החדשנית שמספקת גם תיקון צנרת ללא הרס

פיצוץ בצנרת הביתית הוא מטרד של ממש, שמביא עמו ריחות לא נעימים, רטיבות ולחות שיוצרות נזקים תברואתיים, שטף של מים שעשויים להציף את הבית ולפגוע ברכוש ובציוד יקר ערך, עיסוק בניקיון ובסילוק המים וצורך בחיפוש איש מקצוע לטיפול מהיר, מה שכרוך גם בעלויות מופקעות, שלעתים מלבד עלות התיקון גם כוללות עלויות שיקום של התשתיות הפגועות.

 השיטה המסורתית להחלפת צנרת

השיטה המוכרת לטיפול בפיצוץ בצנרת היא הרס של הקיר המשמש למעבר הצנרת או חלק ממנו, החלפת הצנרת הפגועה בצינור חדש ותקין, וביצוע תיקון: מילוי, טיוח, סגירה וצביעה מחדש של הקיר. שיטה זו כרוכה במספר ימי עבודה בהם הבית הופך לאתר בנייה, ובמקרים רבים תיקון לקוי או נזילה בצנרת ממקור נוסף שלא אותר מלכתחילה, גורמת לצורך לחזור על הפעולה המורכבת והיקרה.

צנרת שיפוץ אינסטלטור – פריפיק
אפשר גם אחרת- טכנולוגיה חדישה בענף

לאחר שנים בהם אנו שומעים על המצלמה התרמית שמאתרת נזילות ללא הרס, מה שמיועד לצמצם את היקף ההרס והנזק לקיר, חברת NU FLOW הביאה לישראל את השיטה החדשנית שמספקת גם תיקון צנרת ללא הרס. שוחחנו עם נתן שילדקראוט, נציג חברת nu-flow ישראל, ללמוד מן המומחה על עקרונות השיטה:

מהי שיטת תיקון צנרת ללא הרס שמייחדת את חברת NU FLOW?

השיטה משלבת בין הטכנולוגיות שמאפשרות איתור נזילות ונזקי צנרת פנימית ללא הרס, לבין טכנולוגיה חדשנית שמאפשרת ביצוע של תיקון צנרת ללא הרס. חברת NU FLOW  היא החברה החלוצה, ומי שהביאה את הטכנולוגיה שפותחה על ידי חברת NU FLOW העולמית, גם לישראל.

איך זה עובד?

השיטה נחלקת לשניים:

איתור נזילות ונזקי צנרת ללא הרס
בכל מקרה של חשד לנזילה פנימית בצנרת, חשוב להקדים ולבצע בדיקה לאיתור נזילות. נזילה פנימית בצנרת שאינה מטופלת עשויה לגרום נזק לתשתית, להתרחב, ובסופו של דבר תגיע לכדי פיצוץ בצנרת.
איתור הנזילה והנזק יתבצעו ללא הרס, באמצעות שימוש במצלה תרמית ו/או מצלמת דחף.
איתור מיקום הנזילה, אופי והיקף הנזק, יאפשר תכנון ויישום של תיקון צנרת ללא הרס, בצורה מדויקת.

תיקון צנרת ללא הר

תיקון צנרת ללא הרס יכול להתבצע במספר שיטות:

  • שיטת הטלאי- כאשר מדובר בנזק נקודתי בצנרת, שיטה חדשנית מאפשרת החדרה של בלון הכולל מעטפת של חומרי איטום והדבקה ייחודיים ועמידים, אשר משמשים לאיטום צנרת. המעטפת ורכיביה כוללים גם סיבי זכוכית, אשר מסייעים בהתקשות ובהצמדה של מעטפת האיטום ויצירת טלאי פנימי על גבי הסדק, מחלקה הפנימי של הצנרת. בסיום תהליך של הצמדה והדבקה מתבצע שחרור אוויר מן הבלון והוא נשלף החוצה, כאשר הצנרת הפגועה זכתה להטלאה יעילה ועמידה.
  • איטום צנרת פנימית בהתזה- איטום ותיקון הצנרת בהתזה מתבצע באמצעות רובוט זעיר הנע בעומק הצנרת, כולל מצלמה זעירה המשקפת למפעיל את מיקום הרובוט וליקויי הצנרת. הרובוט נשלט על ידי המפעיל, ועם זיהוי מקר הנזילה מבצע הרובוט התזה של חומר איטום אפוקסי על גבי אזור הליקוי, כאשר חומר זה מתייבש ויוצר איטום צנרת פנימי מעולה, בעוד הרובוט מוצא את דרכו החוצה.
  • שיטת השרוול- איטום ותיקון צנרת פנימית באמצעות החדרה והצמדה של שרוול אפוקסי גמיש המתקשה כנגד הצנרת ונצמד אליה ויוצר למעשה יחידת צינור פנימית. טיפול בצנרת באמצעות החדרת שרוול מצריכה מקצועיות, מכשור מתקדם המאפשר מדידה מדויקת והחדרת שרוול במידות מדויקות לצינור, למענה אופטימלי.

חברת NU FLOW ישראל היא הזרוע הביצועית של המותג הבינלאומי המוביל בטיפול בנזקי צנרת, תוך פיתוח ושימוש בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות המובילות בענף.
למידע נוסף > בקרו באתר NU FLOW ישראל

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן