Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

השבוע התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות אישה בהיריון מפרדס חנה שהטבעת שלה נתקעה באצבעה. לירז נס צפון, מוקדנית ידידים, קיבלה את קריאת החירום והזעיקה מיד מתנדבים למקום.

דורון רגזן, מתנדב הסניף המקומי, הגיע למקום בזריזות, ובעדינות וסבלנות רבה, חילץ את האצבע מן הטבעת בשלום וללא פגיעה באישה.

טבעת נתקעה באצבע אישה בהריון בפרדס חנה | דוברות ידידים

דורון סיפר: ״קיבלתי את קריאת החירום השונה מהרגיל והמאתגרת, ומיד יצאתי למקום. כשהגעתי, ראיתי את האצבע של האישה נפוחה ואדמדמה מהלחץ של הטבעת עליה. התחלתי לנסות לחלץ את הטבעת בזהירות, בתחילה בעזרת סבון, ושיטות שונות בכדי לא לחתוך את הטבעת. משראיתי כי אין ברירה והטבעת לא יוצאת, בעדינות רבה חתכתי את הטבעת, והאצבע חולצה בשלום וללא פגע. האישה הודתה לי מאוד ושמחה שיצאה מכך ללא נזק”.

במקרה אחר, ב-29.6 (חמישי) בשעה 18:02, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנתיים, שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב הראשונים בגבעת אולגה – חדרה.

שילת גבאי, מנהלת יומן מתלמדים דרום במוקד ידידים, ענתה לשיחה והזעיקה מיד מתנדבים לאזור. שלמה סקיטל ומאור לוי, מתנדבי הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

צילומים: דוברות ידידים

שלמה ציין: ״בזמן שבישלתי לכבוד שבת, קיבלתי הודעה על קריאת חירום בסביבתי. עזבתי הכל, ויצאתי לשם מיד. בהגיעי למקום, התחלתי בפעולות חילוץ מהירות, כשמאור מצטרף אליי. יחד חילצנו את הפעוט בשלום והשבנו אותו לאימו הדואגת. האמא הודתה לנו מאוד ואמרה שאין על ידידים. אני מרגיש סיפוק עצום לעזור לאנשים אחרים”.

ובמקרה נוסף, התקבלה בתחילת השבוע (26.6) קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שנתיים שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמהּ, בחניון פארק המועצה בחריש. דני יוריק, מוקדן ידידים, ענה לשיחה והוציא קריאת חירום למתנדבי האזור. אליעזר גינו ויעקב גמליאל, מתנדבי סניף חריש, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוטה בזריזות ובשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

אליעזר סיפר: ״הקריאה התקבלה שניות לאחר שנכנסתי הביתה מהעבודה. לא התמהמתי ויצאתי לכתובת האירוע. פעלתי במהירות, יעקב הצטרף אליי, ותוך מספר שניות הצלחנו לחלץ את הפעוטה ולהשיבה לזרועות אמהּ הנרגשת. האמא הודתה לנו על מהירות ההגעה והחילוץ, כשגם עובר אורח שנכח במקום התרשם וביקש להצטרף לארגון. תחושת סיפוק אדירה, ותמיד מרגש לראות בעיני האמא את ההערכה העצומה אלינו המחלצים״.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן