Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO
עדכון ראשון: 16.8.23, 20:07

רצח ליד גן שמואל: רעול פנים פתח בירי לעבר 4 בני אדם שהיו בתוך רכב כסוף, בצומת הסמוך למרכז המסחרי של הקיבוץ (16.8.23). 

האירוע התרחש קצת אחרי 19:00, כאשר בשעה 19:19 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על אירוע אלימות בכביש 65 סמוך לגן שמואל. פארמדיקים הוזעקו למקום וטיפלו בפצועים. מותו של  טוביה בן נעים, נער בן ה-16 מפנימייה חרדית בחדרה  נקבע במקום, כאשר על פי החקירה – הוא כלל אינו היה היעד לחיסול – והיה על הרכב במקרה. משפחתו ביקשה כי מי שרוצה לנחם – מוזמן להגיע: רחוב רון 12, נחליאל חדרה.

הנער שנרצח | צילום מסך: חדשות 13

בהמשך, פינו הפאראמדיקים לבית החולים הלל יפה 3 פצועים במצב קשה, בהם: גבר בן 51, גבר בן 27 וצעיר בן 18 שנהג ברכב. כלל הנפגעים סובלים מפציעות ירי.

החשד המבוסס הוא כי מדובר בסכסוך בין עבריינים באזור חדרה וכי הירי כוון כנגד שני מוכרים למשטרה מאור עקיבא, אב ובנו, ששמם נקשר לאחרונה למספר אירועים פליליים באור עקיבא ומחוצה לה. השניים אף ריצו בעבר עונשי מאסר ממושכים. על פי האתר “וואלה”, הנער שנרצח היה חוסה בפנימייה, שממנה ברח. “הוא היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון”, אמר קצין משטרה בכיר. “נרצח סתם. הוא לא היה היעד, לא היה צריך למות ולא היה צריך להיפגע”.

מימין: רגעי הירי לעבר הרכב בצומת גן שמואל | צילום: מצלמת רכב, רץ ברשת

בתיעוד דרמטי שהופץ נראה רוכב אופנוע, כשהוא רעול פנים, מתקרב לרכב המיצובישי, מאט ויורה מספר כדורים ברצף לעבר יושבי הרכב. מיד לאחר הירי, הרוכב נמלט מהמקום כשהרכב סוטה ממסלולו לאחר שהנהג נפגע.

בחדרה כאבו (17.8) את מות הנער, ששהה כאמור בפנימייה השנה. “הוא רצה להיות רופא, רצה הרבה ילדים. זה כל כך כואב, אנחנו רוצים שיתפסו את זה שרצח אותו”, אמרו היום בקהילה החדרתית. הנער השתייך לפרויקט “נוח”ם – נוער חרדי מתמודד” שמפעיל אגף הרווחה בעיר.

חובשת רפואת חירום במד”א גלית דורהם סיפרה: “במקום הייתה המולה רבה. ארבעת הפצועים סבלו מפצעי ירי בגופם. 2 מהפצועים היו בתוך הרכב ו-2 נוספים היו מחוץ לרכב. מיד התחלתי בבדיקות רפואיות ראשוניות על מנת להעריך את מצבם. אחד מנוסעי הרכב, גבר כבן 40 (בהמשך התברר כבן 16 – ש”ל) היה מחוסר הכרה ללא סימני חיים ופראמדיק של מד”א קבע את מותו.

“שלושת הפצועים הנוספים, צעיר בן 18 שהיה בתוך הרכב וגבר בן 27 וגבר בן 51 שהיו מחוץ לרכב הוכנסו במהירות תוך כדי טיפול רפואי לניידות לטיפול נמרץ של מד”א שהגיעו לזירה ופונו במהירות לבית החולים תוך טיפול מציל חיים שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן תרופות כשמצבם קשה.”

מהמשטרה נמסר בערב האירוע כי “כוחות משטרה רבים הוזעקו למקום פתחו בחקירת נסיבות האירוע ואיסוף ראיות וממצאים מהזירה, מהחקירה הראשונית עולה כי רוכב אופנוע שנסע ממזרח למערב כ 50 מטר לפני צומת גן שמואל פתח בירי לעבר רכב של הקורבנות כאשר נפצעו שניים (52,19) באורח קשה ואדם נוסף (28) נפצע באורח בינוני ומותו של האדם הרביעי (16) נקבע במקום ע”י גורמי הרפואה.

“בהערכת מצב שקיים מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי, בזירת האירוע ובה השתתפו סממ”ר מנשה, סנ”צ יניב רונן, וסגל הפיקוד הופקדה החקירה בידי היחידה המרכזית (ימ”ר) של מחוז חוף.

“מפכ”ל המשטרה רנ”צ יעקב שבתאי הגיע לזירת האירוע וקיבל סקירה מאת מפקד המחוז אודות בפרטי החקירה ובסופה מסר הודעה לתקשורת”.

עקוב
Notify of
guest
3 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
18/08/2023 00:20

הוא היה חבר ממש טוב שלי עדיין לא מעכל את הבשורה הקשה והמרה 😭💔😭💔בלב הוא תמיד ישאר חקוק ת.נ.צ.ב.ה יהי זכרו ברוך 💔😭💔😭💔😭💔😭💔😭💔😭

דילוג לתוכן