Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אתרי פסולת פיראטיים בגזרת חדרה: 11 נאשמים מחדרה, פרדס חנה והסביבה הועמדו לדין

במהלך התקופה הרלוונטית לכתב האישום פינו כל הנאשמים פסולת בניין לאתר שלא נקבע לכך בדין, הפעילו וניהלו את אתר הפסולת, וכן הפעילו תחנת מעבר לפסולת בניין, כל זאת מבלי שהאתר ותחנת המעבר בנויות בהתאם לדרישת החוק, תוך גרימת מפגעים סביבתיים

נגד 11 נאשמים הוגש לאחרונה כתב אישום, כל אחד על פי חלקו, על הפעלת אתרי פסולת פיראטיים בעיר חדרה וסביבתה. כתב האישום ממשיך את כתבי האישום בנושא שהוגשו לאחרונה

הנאשמים, שהועמדו כעת לדין בבית משפט השלום בחדרה בתום חקירת משטרת ישראל והמשטרה הירוקה, הם:
יוסי ש’ (35) מחדרה
ש.א.י.א פינוי עבודות תשתיות ועפר בע”מ (חברה מחדרה)
אסף י”כ (31) מחדרה
א.י.א פינוי פסולת ועבודות עפר בע”מ (חברה מחדרה)
יורי מ”א (43) מחדרה
תומר ג’ (42) מפרדס חנה
איגור ר’ (43) מחדרה
איתי ל’ (30) מחדרה
אבישי ש’ (49) מחדרה
עמאר ע’ (51) מערערה
אבראהים מ’ (31) מאום אל פחם

הם מואשמים בניהול עסק ללא רישיון, איסור הבערת פסולת, אופן השלכת פסולת באתר לסילוק פסולת, אי ציוד תחנת המעבר במתקני תשתית, אי הצבת שלט בשער הכניסה ועיסוק בעסק ללא רישיון – כל אלו בוצעו באזור העיר חדרה.

מכתב האישום עולה כי שרביט הינו בעלים של חברת ש.א.י.א פינוי עבודות תשתיות ועפר בע”מ, המנהלת עסק של פינוי פסולת ועבודות עפר באזור התעשייה בחדרה -שם קיימים שני מתחמי עבודה. אסף הינו בעלים של חברת פינוי פסולת ועבודות עפר המנהלת עסק פינוי פסולת ועבודות כפר ושוכר משנה.

יורי, על פי האישום, עובד אצל החברה שבבעלותו של אחת מהחברות, מאז שנת 2019 ומשמש כמנהל עבודה באתר של ש’. שישה נאשמים אחרים משמשים כנהגי משאיות ושני נאשמים נוספים משמשים כמנהלים במקום, כל אחד בנפרד עסק של תחנת מעבר.

עוד נטען בכתב האישום כי במהלך התקופה הרלוונטית לכתב האישום פינו כל הנאשמים פסולת בניין לאתר שלא נקבע לכך בדין, הפעילו וניהלו את אתר הפסולת, וכן הפעילו תחנת מעבר לפסולת בניין, כל זאת מבלי שהאתר ותחנת המעבר בנויות בהתאם לדרישת החוק, תוך גרימת מפגעים סביבתיים, ובכלל זה הבערת אש ושריפת פסולת.

התביעה המשטרתית טוענת בכתב האישום, כי:

  • לא הוצב שילוט מתאים כולל פרטים הקבועים בתקנות
  • הפסולת שחלקה התנשא במערומים, הושלכה על גבי קרקע חשופה והשטח אינו אטום לחלחול
  • סביב האתר אין תעלת ניקוז, עשויה בטון ומכוסה ברשת קשיחה שמטרתה למנוע חדירת נגר עילי
  • שטח האתר לא נוקה משאריות פסולת
  • באתר לא הותקנה מערכת לכיבוי אש ולא נתלו שלטים המורים על איסור הבערת אש

מחקירה עולה כי החל מה-30.9.2020 ועד ל-5.4.2021, ניהלו הנאשמים, כל אחד על פי חלקו, תחנת מעבר לפסולת בניין וזאת ללא רישיון עסק. כתב האישום מפרט עשרות מקרים (כ-40) בהם בוצעו המעשים ועבירות שמיוחסים לנאשמים.

קראו גם >>
הפעילו באופן לא חוקי תחנת מעבר לפסולת בחדרה, מטמנה ומתחם אירועים – ונתפסו [וידאו]
גורמי משטרה ואכיפה פשטו על שטח בפרדס חנה בחשד שהפך לשטח פסולת וזיהום
בסיוע תושב פרדס חנה-כרכור: קבלן נתפס על חם משליך פסולת בנייה בשטח הציבורי

נוכח כך, בכתב האישום נטען כי הנאשמים ניהלו, כל אחד בנפרד ועל פי חלקו, עסק ללא רישיון, הפרו תנאי מתנאי הרישיון, וכן ביצעו עבירות בניגוד לחוק שמירת ניקיון וחוק למניעת מפגעים.  הנאשמים הוציאו ו/או סילקו מתחנת המעבר, באמצעות משאיות וכלי עבודה נוספים פסולת מעורבת אשר הושלכה ברשות הרבים, באתרי פסולת לא חוקיים וללא תשתיות נדרשות, גרמו למפגעים סביבתיים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

ישיבת מועצה חגיגית בזכרון יעקב לפתיחת הקדנציה החדשה 2024: אלה האתגרים במושבה [וידאו🎥]

ישיבת מועצה חגיגית התקיימה בזכרון יעקב לציון פתיחת הקדנציה החדשה (2024) | ראש המועצה הנבחר, אלי אבוטבול, חברי המועצה הנכנסת והיוצאת, ועובדי המועצה השתתפו באירוע. אבוטבול הביע נרגשות רבה ופירט את תוכניותיו לעתיד המושבה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן