Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מדריך: כך תכינו את ביתכם לעונת החורף הרטובה

שעון החורף נכנס לתוקף, הגשם עוד רגע יהיה חלק מאיתנו לפחות מספר שבועות. אילו פעולות כדאי שנבצע בדודי השמש, במרזבים, במערכות החשמל, בחלונות ובגגות המשותפים? הנה מספר עצות שיסייעו לכם לעבור את החורף בבית נקי ללא תקלות העונה, ובצל הקורונה

שעון החורף נכנס  לתוקפו, השמיים יהפכו בקרוב קודרים והגשם יפקוד אותנו במקודם או במאוחר. כיצד תוכלו להיערך לכך בהקדם? מי מאלה שישכילו להכין את ביתם לעונה הרטובה, יוכלו לחסוך לעצמם את הנזקים של החורף הקרוב.

ערן סיב, יו”ר התאחדות קבלני השיפוצים (בתמונה) מסביר איך ניתן להכין את הבית לחורף. “החורף והגשמים, מביאים בדרך כלל למבול של פניות למשרדי התאחדות כיוון שכמויות הגשם שיורדות בזמן קצר מהוות אתגר אמיתי לתשתית הביתית.

“בהשקעה של עשר דקות ניתן למנוע נזקים של אלפי שקלים. הכי חשוב להיעזר בבעל מקצוע, וכן, להקפיד לבדוק שכל המערכות אכן תקינות ומוכנות לחורף ובמידת הצורך לחדש ולתקן אותן מבעוד מועד.

“לאחרונה ההתאחדות בשיתוף פעולה עם רשם הקבלנים אילן אליהו ומשרד הבינוי והשיכון, פעלו למיסוד ענף האינסטלציה, בדיוק כמו ענף השיפוצים, כך שהקבלנים יקבלו סיווג מיוחד לתחומם, במסגרת הנהלים החדשים. על כן, כיום ניתן ומומלץ להיעזר גם בקבלן רשום מתחום האינסטלציה”.

הנה מספר פעולות שמומלץ לבצע עוד היום לפני בוא החורף:

>> גגות משותפים בבנייני מגורים: גגות אלה בדרך כלל אינם מרוצפים, לכן, הנזילות השכיחות הינן מתשתית הבטון. במקומות שלא זופתו כראוי או לחילופין במקומות בהם קיימים סדקים בבטון, עשויה להיווצר נזילה אל הדירה שמתחת לגג המשותף.

>> חלונות וויטרינות: אחת התקלות המוכרות שניתן למנוע בקלות היא דליפת מים מתוך מסגרת של חלון. יש לבדוק כי פתחי היציאה של המים בחלונות הפנימיים נקיים מגורמים שעלולים לסתום את המעברים ולהביא לנזילת מים לתוך הבית.

>> מרזבים: הדבר השכיח ביותר הינו ניקוי מרזבים, חשוב לבדוק שפתחי המרזב נקיים ולא קיים לכלוך או דברים שעשויים להפריע לזרימת המים.

>> דודי שמש, אנטנות וקולטים: כמו כן, חובה לבדוק מערכות כמו חיזוק דודי שמש, אנטנות וקולטים המוצבים על גגות: רוחות חזקות עלולות לגרום לניתוק ונפילה של גופים גדולים המוצבים על הגג. במידה ואחד המתקנים מתנדנד או מתגלה בורג רופף, יש לחזק אותו.

>> מערכות חשמל דוד שמש: מדובר לרוב במערכות שלא היו בשימוש במהלך הקיץ ולכן יש להדליק אותן לפני החורף ולוודא שהן תקינות ושהדוד איננו מקצר. במידה וקיימים עצים וענפים רופפים שעשויים ליפול בקרבת ארונות חשמל או כבלי חשמל, חשוב לגזום את הענפים הללו בכדי למנוע נפילתם מהרוחות על ארונות או כבלי החשמל”.

>> לנקות ולפתוח ניקוזים בחצרות פרטיות למניעת הצפות.
>> להצטייד בתאורת חירום וסוללות גיבוי.
>> לבדוק שהעצים בחצר הפרטית בטיחותיים ועומדים בפני רוחות חזקות.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מכתב לעיריית חדרה להנצחת טל אליהו ז”ל: זה המקום המוצע

יו”ר ‘המחנה המאמין’ וחבר מועצת העיר בועז ביטון פנה בשבוע שעבר אל ראש העיר ניר בן חיים בבקשה להנציח את זכרו של חבר מועצת העיר טל אליהו ז”ל  | “טל אשר נגע במשך שנים בשליחותו בהמוני אנשים ממש, הקריב את חייו למען הפעילות הציבורית ולא ויתר לעולם על שליחותו הציבורית גם אם זה בא על חשבון ממונו, זמנו, וחייו שנגדעו בשיא עשייתו”

קרא עוד »

ישיבת מועצה חגיגית בזכרון יעקב לפתיחת הקדנציה החדשה 2024: אלה האתגרים במושבה [וידאו🎥]

ישיבת מועצה חגיגית התקיימה בזכרון יעקב לציון פתיחת הקדנציה החדשה (2024) | ראש המועצה הנבחר, אלי אבוטבול, חברי המועצה הנכנסת והיוצאת, ועובדי המועצה השתתפו באירוע. אבוטבול הביע נרגשות רבה ופירט את תוכניותיו לעתיד המושבה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן