Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תקיפה אלימה בתיכון בחדרה: נערים היכו תלמיד אחר לעיני המצלמות [וידאו]

ברשתות החברתיות הופץ סרטון שבו נראים תלמידים תוקפים תלמיד אחר, זאת לכל צעקות הסובבים כי יחדלו מהמעשים | ממשרד החינוך: "רואים את האירוע בחומרה רבה"

אירוע מזעזע בחדרה: על פי דיווח של דניאל עמרם, קבוצת ילדים בתיכון בית אליעזר בחדרה קפצו על ילד בהפסקה (10.9) והתחילו להכות אותו נמרצות, להשליך עליו דברים תוך כדי שהם מצלמים אותו. “בסרטון נראה שיורד לו דם מאזור הפנים בגלל המכות אבל לא אכפת להם. גועל נפש”, כתב עמרם.

עם זאת, מצפיה בסרטון נראית תלמידה שמתעדת את האירוע מנסה לגרום לחבריה לחדול ממעשיהם – ללא הואיל. לאחר מספר שניות, חודלים התלמידים מהמכות.

קראו גם >>
רץ ברשת: קטטה אלימה בין בנות בבית ספר בחדרה [וידאו]
קטטה המונית במסיבה בבנימינה, המשטרה עצרה מספר חשודים
בן 49 מכפר סבא הגיע לפרדס חנה, הסתבך בקטטה קשה ומת מפצעיו ב’הלל יפה’

לפני כשנה התפרסמו סרטונים נוספים מקטטה בחדרה. הקטטה גדולה התרחשה אז בין מספר בנות שכוללות משיכות שיער, בעיטות, צעקות ועוד.

את הסרטון הפיץ גולש בטוויטר בשם אביאל אביטל ובציוץ כתב: “וזה קורה שוב, הפעם בתיכון חדרה נערות בנות 12-14 שמכות באכזריות נערה. מזעזע! מה קורה לדור של היום?! למה האכזריות הזו?? בושה וחרפה”.

ממשטרת מחוז חוף נמסר (11.9) כי “בהמשך לסרטון שהופץ ברשת והפך ויראלי, בו נראים מספר תלמידים מכים תלמיד בתוך בית ספר בחדרה –  משטרת חדרה פתחה בחקירה יזומה במסגרתה אותרו הנערים החשודים והובאו לחקירה במחלק הנוער בתחנת חדרה.
מנגד, הקורבן ומשפחתו סרבו להגיש תלונה בשלב זה. החקירה נמשכת כעת ובכוונת המשטרה למצות את הדין עם המעורבים”.

בתוך כך, כ-24 שעות לאחר חשיפת הסרטון, הוציאה עיריית חדרה הודעת התייחסות רישמית. “אתמול אירע בתיכון בעיר אירוע אלימות חמור בו היו מעורבים מספר תלמידים. המקרה טופל באופן מיידי משמעתית וחינוכית וממשיך להיות מטופל, על-ידי הנהלת בית הספר וגורמי הפיקוח במשרד החינוך ומלווה על-ידי גורמי המקצוע באגף החינוך בעירייה.

“היום (שני) יום הלימודים נפתח בבית הספר בשעת מחנך בכל הכיתות בנוכחות ראש העיר ובליווי יועצות השכבות ופסיכולוגית בית הספר. מועצת התלמידים של בית הספר התכנסה ודנה יחד עם ההנהלה בצעדים חינוכיים נוספים. קהילת ההורים של בית הספר מעודכנת כל העת על-ידי ההנהלה והיא שותפה לנעשה. אגף החינוך בשיתוף השירות הפסיכולוגי-חינוכי הפיצו מכתב לכלל ההורים בעיר בהתייחס לאירוע החמור ולאופן הטיפול בו.
“מעבר לעובדה, כי אירע אירוע חמור, הוא אף הוסרט והופץ ברשתות החברתיות. אנו קוראים לציבור הרחב לא להמשיך ולהפיץ את הסרטונים. הפצת סרטונים פוגעניים בהם מופיעים קטינים איננה חוקית ואיננה מוסרית. בכלל בתי הספר בעיר פועלות לאורך השנה, כחלק מתכנית הלימודים, תכניות חינוכיות וניתנים מענים מקצועיים (חברתיים ורגשיים) ליצירת אקלים מיטבי, הן בבית הספר – הן מחוצה לו, עבור התלמידים, הצוותים החינוכיים והקהילה כולה. עיריית חדרה מגנה ומגלה אפס סובלנות לאלימות מכל סוג ותמשיך לפעול ללא לאות למיגורה”.

בנוסף, הדי הפרסומים הביאו גם למחוות. הזוג אירנה רוטקביץ’ ואביאל קבסה פרסמו ברשת: “אני ובת הזוג שלי מחפשים את הילד שהותקף אנחנו מעוניינים לתת לו זוג כרטיסים במתנה למשחק של נבחרת ישראל נגד בלארוס מי מהחברים שלי יכול למצוא את אותו הילד בבקשה?”

ממשרד החינוך נמסר: “אנו רואים את האירוע בחומרה רבה. הנושא מטופל באופן מעמיק על ידי הנהלת בית הספר וגורמי המקצוע במשרדנו”.

עדכון ראשון: 10 בספטמבר 2023 בשעה 21:06

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
2 .
Inline Feedbacks
View all comments
אנונימית
אנונימית
12/09/2023 08:58

הושעו? למה רק השעייה? סילוק מביהס.
הילד הנפגע לא אמור להמשיך לראות אותם כל יום מול העיניים שלו.
עכשיו שיחפשו איזה תיכון יקבל אותם אחרי שיידעו מה הם עשו.

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הבשורה המשמעותית לתושבי נחלת ז’בוטינסקי בבנימינה בנושא נחל תנינים וכביש 652

בחורפים האחרונים, וכל שכן בחורף הגשום האחרון, נסגר כביש 652 לתנועת רכבים עקב הצפתו על ידי מי נחל תנינים | הצפות אלו נגרמו מכך שמעבר נחל תנינים מתחת לכביש בנימינה – זכרון יעקב (כביש 652), לא מסוגל להעביר את כל המים בזמן סערה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן