Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מדד הגאווה 2022: עמק חפר וחדרה בצמרת, פרדס חנה-כרכור באמצע

עיריית חדרה ממוקמת במקום ה-21 מתוך 52 ביחס ללהט"ב בארץ * כך עולה מהמדד העירוני הגאה שהגישה באמצע השבוע האגודה למען הלהט"ב לנשיא המדינה * ואיפה עוד יישובים בסביבה?

נשיא המדינה יצחק הרצוג, קיבל היום (ג’) מהאגודה למען הלהט”ב את רשימת “המדד העירוני הגאה” המדרג את 52 הרשויות המקומיות בישראל לפי פרמטרים שונים ויחסן לקידום קהילת הלהט”ב בתחומיה. המדד מתפרסם בפתחו של חודש הגאווה והרשויות נמדדו במגוון תחומים כמו רווחה, תשתיות, נראות, ביטחון, חינוך ותרבות.

העיר חדרה הגיעה למקום ה-21 מתוך 36 הרשויות (העיר הייתה במקום ה-15 ב-2020). היא הגיעה לפני ערים כמו זכרון יעקב, עפולה, ראש העין, רחובות, אשקלון, טבריה, בת ים, פרדס חנה-כרכור ונוספות.

המועצה הכי מקדמת מבחינת הקהילה באזור חדרה היא עמק חפר שהגיעה למקום ה-18. חוף הכרמל אחריה במקום ה-20, חדרה כאמור 21, זכרון יעקב במקום ה-22 ופרדס חנה-כרכור במקום ה-29. 

המדד בדק, בסדרה של שאלות, האם הרשות המקומית מקיימת אינטראקציה עם הקהילה, האם קיים מענה טיפולי עבורה והאם הרשות תומכת או מסרבת לקיום מצעדי גאווה בתחומה.

מהמדד עולה כי ב-37 מהרשויות קיימים טפסים עירוניים המותאמים עבור קהילת הלהט”ב וב-25 מהרשויות התקיימו הכשרות לצוותי רווחה, זאת כדי שיכירו לעומק נושאים ייחודיים ללהט״ב. עוד עלה כי ב-36 רשויות פועלת קבוצה של ארגון הנוער הגאה (איגי), ב-28 רשויות יש אחראי להט”ב בשירות הפסיכולוגי חינוכי וב-13 רשויות יש מחזיק תיק להט”ב במועצה.

כאמור, 52 ערים ורשויות מקומיות נבדקו השנה, יותר מכל שנה אחרת, והן נמדדו על סמך 30 שאלות בחמש קטגוריות: רווחה, חינוך, תשתיות, נראות ציבורית ותרבות. בין היתר נבדק גם אם העירייה אישרה רישום זוגיות לזוגות להט”ב עבור קבלת זכויות ושירותים, האם יש עו”ס פעיל האחראי על נושא הלהט”ב, האם התקיימה הכשרה לצוותי הרווחה בנושא והאם העירייה תמכה בפעילות לציון חודש הגאווה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן