Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

סטודנטים מהאקדמית עמק יזרעאל קיבלו מלגות בהיקף של 1.9 מיליון דולר

ב-18 שנות פעילותה העניקה התכנית מלגות לכ-16,000 סטודנטים בהיקף של כ-185 מיליון דולר. תכנית המלגות !IMPACT של ארגון FIDF נוסדה בשנת 2002 במטרה להוקיר את הלוחמים על שירותם הצבאי המסור ותרומתם להגנת המדינה ובטחונה

במכללה האקדמית עמק יזרעאל התקיים טקס ייחודי ומצומצם, בשל משבר הקורונה, של תכנית המלגות !IMPACT של ארגון ידידי צה”ל בארה”ב ובפנמה (FIDF) במהלכו העניקה מנהלת התכנית, אורנה פסח, לנשיא המכללה, פרופ’ יצחק הרפז, מגן הוקרה כחלק מהחגיגות לציון 18 שנים לפעילות התכנית.

ב-18 שנות פעילותה העניקה התכנית מלגות לכ-16,000 סטודנטים בהיקף של כ-185 מיליון דולר. תכנית המלגות !IMPACT של ארגון FIDF נוסדה בשנת 2002 במטרה להוקיר את הלוחמים על שירותם הצבאי המסור ותרומתם להגנת המדינה ובטחונה. המלגות מוענקות לחיילים משוחררים מהמערך הלוחם בצה”ל (לוחמים ותומכי לחימה) ממשפחות מעוטות יכולת כלכלית.

גובה המלגה הינו $4,000 לכל שנת לימוד, כאשר כל מלגאי ממומן ע”י תורם אישי, המלווה אותו לאורך כל לימודי התואר הראשון. עד כה העניקה התכנית מלגות ל-166 סטודנטים מהמכללה האקדמית עמק יזרעאל בהיקף כולל של כ-1.9 מיליון דולר.

נשיא המכללה האקדמית עמק יזרעאל, פרופ’ יצחק הרפז אמר: “האתגר בלהיות סטודנט איננו אקדמי בלבד, אלא גם פיננסי. המלגה הנדיבה של ארגון FIDF מהווה תרומה חשובה להצלחת הסטודנטים בדרך להשגת התואר הנכסף. היא מקלה על התמקדות בלימודים ומפחיתה במקצת  דאגה כלכלית. אני מאמין שתמיכה כספית למי שזקוק לה, היא אמצעי חשוב למתן הזדמנות וסיכוי הוגנים יותר לצעירים אשר משרתים את המדינה ותורמים לה באופן משמעותי. שלמי תודה לארגון ידידי צה”ל בארה”ב ובפנמה, הֱיוּ ברוכים”.

אורנה פסח, מנהלת תכנית !IMPACT של ארגון  FIDFהוסיפה: “כל אחד ואחת מהמלגאים שלנו בחר לבצע שירות קרבי משמעותי ולתרום לביטחון מדינת ישראל, למרות המצב הכלכלי המאתגר בבית. מלגת IMPACT היא הדרך שלנו להצדיע להם, להוקיר להם תודה ולסייע בבניית עתידם. אני רוצה להודות לפרופ’ הרפז ולכל המכללה האקדמית עמק יזרעאל על שיתוף פעולה יוצא מן הכלל ומפגש מרגש. אני בטוחה כי יחד נוכל להמשיך ולהגשים חלומות לעוד לוחמים רבים בעתיד”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן