עם 1,780 דירות: הותמ"ל אישר את תוכנית פינוי-בינוי 'אזורים' בגבעת אולגה

אחרי שכבר אושרה להפקדה ב-2018 בוועדה המקומית, אושרה להפקדה התכנית להתחדשות עירונית ב'אזורים' בגבעת אולגה  גם בוותמ"ל. התכנית מציעה תוספת של אלפי יחידות דיור

בשעה טובה: באמצע השבוע (ד') התקיים דיון ממושך בוועדה הארצית לתכנון ובנייה של מתחמים מועדפים לדיור (ותמ"ל) במנהל התכנון, בו החליטה הוועדה לאשר בתנאים, את הפקדת תמ"ל 2015, התוכנית להתחדשות עירונית בשיכון 'אזורים 'בגבעת אולגה, באמצעות פינוי בינוי ותוספת יחידות דיור.

נציגות חדרה בדיון הורכבה מראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן ומהנדס העיר אינג' נדב הדר. ראש העיר אמר כי "מדובר בתכנית בעלת חשיבות ציבורית, אשר תביא לשינוי דרמטי במתחם הקיים, ליצירת מרחב עירוני אינטנסיבי באזור בעל ביקוש הולך וגדל בעיר חדרה בין היתר בשל סמיכותו לחוף הים של חדרה המהווה משאב טבע ופנאי ונופש משמעותי לתושבי העיר והסביבה, תוך שיפור משמעותי לאיכות חייהם ורווחתם של תושבי המתחם."

מדובר בתכנית מפורטת להתחדשות עירונית במתחם 'אזורים' הנמצא בצפון מזרח גבעת אולגה, בצמידות לכביש מס' 2.

התכנית, מציעה את פינויים של 20 בנייני מגורים קיימים בני 4-5 קומות מעל קומת הקרקע, בשטח של כ 66 דונמים, שמרביתם נמצאים במצב פיזי ירוד ובנין אחד במצב ירוד מאד וכן סביבת המבנים מוזנחת ומאופיינת בתחזוקה לקויה, לטובת בניה של 1480 יח"ד (מתוכן 300 דירות קטנות) ו- 300 יחידות דיור מיוחד (דיור מוגן/דיור להשכרה וכו').

הדמיות באדיבות ערן מבל אדריכלים

הבינוי המוצע יכלול מגדלי מגורים הנעים בין 24-35 קומות, וכוללים שימושים מסחריים, שטחים למבני ציבור ושטחים פתוחים ציבוריים, תוך מענה לצורכי ציבור, תשתיות, תנועה, מערך פנימי עבור הולכי רגל ורוכבי אופניים, חנייה, בנייה ירוקה ועוד.

האישור בוועדה המקומית חדרה היה עוד ב-2018

בשנת 2018 אישרה הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה להפקדה את תוכנית ההתחדשות העירונית בשיכון אזורים בשכונת גבעת אולגה, באמצעות פינוי-בינוי ותוספת יחידות דיור.

לאחר האישור בוועדה אז, התקיים מפגש עם תושבי שכונת אזורים בנושא פינוי-בינוי, בהובלת מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון ובהשתתפות מהנדס העיר נדב הדר.

זיגדון בירך את המשתתפים על ההתקדמות בפרויקט שנועד לשפר את איכות החיים של תושבי אזורים. הוא עדכן את הנוכחים שהתוכנית אושרה בוועדה המקומית לאחר שעברה בחינה מדוקדקת במטרה לשמור על האינטרסים של התושבים ולוודא שליזם יש את היכולת הכלכלית להתחיל ולהשלים את הפרויקט. זיגדון הדגיש גם שהקשר הישיר בין היזם לכל דייר הוא קשר עסקי, ומומלץ להם לקרוא היטב ולהבין כל מסמך שהם חותמים עליו.

צילום: דוברות העירייה

עדכון ראשון: 9.5.18, 11:43

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן