יום שלישי, ספטמבר 23, 2025
Google search engine

כמה אנשים יש עכשיו ברכבת לידכם? חידושים באפליקציית רכבת ישראל

בין החידושים: עומס ברכבת, מידע ועוד

נועם מור | 16.7.25 | 11:38


חידוש באפליקציית הרכבת : מדד עומס

כחלק ממגוון מהלכים לשיפור השירות לנוסעים ברכבת ישראל, ולקראת עונת הקיץ המאופיינת בריבוי נסיעות ברכבת, בדגש על משפחות וילדים ונסיעות לנתב"ג, ביצעה רכבת ישראל מקצה שדרוגים נרחב ליישומון ולאתר האינטרנט.
השדרוג כולל בין היתר, מדד עומס ברכבת, הנקבע על ידי מידע המתקבל ממערכות המידע והכירטוס, ומתבסס על מידע סטטיסטי. הנוסעים יוכלו לדעת מהו העומס הצפוי במסלול הנסיעה המבוקש.
התווספה ליישומון אפשרות לתכנון נסיעה וחיפוש תחנות מוצא ויעד באמצעות פקודות קוליות פעולה זאת תסייע לאנשים אשר מתקשים בהקלדה ותחסוך זמן יקר, וכן הגדרות חיפוש משודרגות המאפשרות בין היתר סינון תוצאות נסיעה בהתאם לדגשים מבוקשים, כגון בחירה בנסיעה עם או בלי החלפה (במסלולים התאימים).

חידוש נוסף אשר ישפר משמעותית את השירות הינו סמל חזותי (אייקון) חדש, שיציג את הצורך בביצוע מעבר רציפים בעת החלפת רכבות. כעת הנוסעים יוכלו להיערך מראש למעבר רציפים במידת הצורך, ובכך תשופר חוויית הנסיעה והשירות לכלל הנוסעים ובדגש בנסיעות עם ילדים, נסיעות עם כבודה בדרך לנתב"ג או יעדים אחרים, או נוסעים נעזרים עם מוגבלויות.

עוד יציגו היישומון והאתר המשודרגים מידע נרחב אודות הרכבות הנבחרות, כגון סוג הרכבת, מספר הקרונות בה, מיקומם של קרונות ייעודיים לאופניים ולנוסעים עם מוגבלויות ועוד. ברכבת מדגישים כי היישומון והאתר עומדים בכל תקני הנגישות המתקדמים.

אלה מצטרפים למידע הקיים אודות קווי תחבורה ציבורית המגיעים לתחנות הרכבת הנבחרות, קבלת מידע על תעריפי הנסיעה, וכן מידע נרחב על השירותים הקיימים בתחנות, חניונים בסביבת התחנה, מתקנים לאופניים, שירותי ספריות ופסנתרים, עמדות מודיעין ועוד.

יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל, עו"ד משה שמעוני: "לצד פרויקטי הפיתוח הגדולים, אשר ישפרו את השירות הרכבתי ויביאו לגידול מבורך במספר הנוסעים, אנו משקיעים כל העת בשיפור תמידי של השירות הקיים, בין היתר על ידי שדרוג ערוצי המידע הדיגיטליים, לצד שדרוג ניראות התחנות, הוספת קרונות ייעודיים לאופניים ונוסעים עם מוגבלויות ועוד."

מנכ"ל רכבת ישראל, שיקו זנה:"שירות איכותי איננו רק הגעה בזמן, או סביבת תחנה וקרון נקיות, נעימות ומזמינות. שירות מעולה הוא גם שקיפות ומידע אמין ומדויק. כחברה המעניקה שירות לכ-70 מיליון נוסעים מידי שנה, אשר ניצבת בשורה אחת עם חברות הרכבות הלאומיות המובילות בעולם, אנו פועלים על מנת לשדרג את ערוצי המידע והשירות שלנו, על מנת לאפשר לנוסעינו להתאים ולבחור את חוויית המשתמש לצרכיהם, ולהיערך באופן המיטבי לנסיעה ברכבת."

עוד חדשות
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments

עוד כתבות

- Advertisment -
- Advertisment -
Google search engine
- Advertisment -
Google search engine
- Advertisment -
Google search engine