Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

האלימות בקרב צעירים באור עקיבא: נערים תקפו נערים אחרים על רקע איסוף קרשים למדורה

שכונת או פארק אתמול באור עקיבא: "2 בריונים החליטו להכות עם מקלות ואגרופים את הבן שלי וחברים שלו שהלכו לתומם לאסוף קרשים למדורה ליד או פארק"

מקרה אלימות חמור נוסף בקרב צעירים ובני נוער התרחש אתמול בשעות אחר הצהריים באור עקיבא: בני נוער תקפו בני נוער אחרים במקלות ואגרופים, זאת על רקע של איסוף קרשים למדורת ל”ג בעומר. 

הנערים המותקפים שבו נסערים מאוד לביתם, אך לא נזקקו להמשך טיפול רפואי. “2 בריונים החליטו להכות עם מקלות ואגרופים את הבן שלי וחברים שלו שהלכו לתומם לאסוף קרשים למדורה ליד או פארק”, סיפרה אחת האימהות למגדלור ניוז.

השיטור העירוני הגיע למקום, אולם טרם נפתחה חקירת משטרה. בשיטור העירוני מדגישים כי רק כאשר תוגש תלונה במשטרה ניתן יהיה לטפל במקרה באופן רציני.

הנערים אספו קרשים לל”ג בעומר ואז הותקפו
קראו גם: 
ערב שבת באור עקיבא: חניכי “בני עקיבא” סיימו פעולה – והותקפו בפראיות; אחד החניכים פונה לבית חולים
“מזעזע”, “חייבים לפעול”, “להביא הפורעים לדין”: תגובות זועמות בעקבות האלימות כלפי חניכי בני עקיבא באור עקיבא
הותר לפרסום: המשטרה עצרה  תושב פרדס חנה בחשד לניסיון רצח באור עקיבא

אלא שזה לא היה האירוע היחיד אתמול. בהמשך, נער אחר שלא היה חלק מהנערים שהותקפו הותקף אף הוא באלימות, זאת לאחר שפגש את אותם נערים שהיכו קודם לכן. רק לאחר שנודע להורי הנער כי נערים הותקפו קודם לכן, הסיקו כי ככל הנראה הנערים התוקפים חשבו כי מדובר בנער הקשור לאותם נערים שהותקפו על ידם.

האירועים אמש נוספים לאירוע אלימות קשה שאירע לפני כחודש. כזכור, בחודש מרץ, פעולת ערב שבת בסניף “בני עקיבא” בעיר הסתיימה בפציעות ואלימות קשה מסיבה שאינה ברורהעל פי עדי ראייה, שני בני נוער נסעו בסמוך לסניף בערב שבת, ברכב, הלוך וחזור.

בשלב מסוים, התבוננו לעברם צעירים מסניף “בני עקיבא” שהגיעו לפעולת ערב שבת בה מועברת פעילות לחניכי הסניף. על פי החשד, אחד הצעירים הוציא לום מתקפל והחל לתקוף את החניכים מהסניף. כתוצאה מהתקיפה, אחד הצעירים נחבל בראשו ונזקק לטיפול רפואי, לאחר שפונה בניידת מד”א לבית החולים הלל יפה שבחדרה. נער אחר נפגע ברגלו.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן