Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תושבים באור עקיבא מתלוננים על המדרכה ליד רמזורי דוד המלך-הנשיא: “סכנה, נהגים החליקו שם”

מדרכת-הפרדה בין נתיבים ליד הצומת המרומזר החדש, הביאה תלונות של תושבים על סכנת החלקה או עלייה עליה * תושבת: "בכלל בכללי תכנון לא יעיל ומסוכן כל הצומת הזאת ,נמנעת לנסוע משם" * בעירייה אומרים כי תמרורים יוצבו במקום

תושבים באור עקיבא מתלוננים על שפת מדרכה המשמשת כהפרדה בין נתיבים ליד הרמזורים החדשים בצומת דוד המלך-הנשיא בעיר.
נזכיר כי הרמזורים נפתחו לתנועה בתחילת נובמבר לאחר עבודות שנמשכו כשנה.

מדובר בהקלה גדולה לתושבי העיר שחוו בשנה האחרונה עומסי תנועה כבדים בצירים החלופיים והארכת זמן ההגעה ממקום למקום בין שכונת אורות, אור ים והשכונות הוותיקות של העיר. בסוף אוקטובר הגיעו צוותי העירייה וצוותי הנדסת תנועה אל הצומת לאשר את פתיחתה והיא נחנכה ונפתחה רשמית. בכך הגיעה לסיומה עבודת הרחבת הציר הראשי ורמזור צומת שד’ דוד המלך/הנשיא ויצמן.

ואולם, כעת מתברר כי שפת המדרכה הצרה, גורמת לבעיות לנהגים שונים.
“המדרכה המיותרת הזו ברמזור החדש ממש מסוכנת…כבר כמה נהגים החליקו על זה”, כתב ג’וני וקיבל תגובות שונות, חלקן הגדול מצדיקות את התלונה.

צילום מסך – פייסבוק

שירן הוסיפה: “המדרכה הזאת מיותרת? כל הצומת הזאת מיותרת! מה היה רע בכיכר? מזה הטמטום הזה שבהמשך שאפשר לפנות ימינה עם רמזור ובלי רמזור? הייתי לוקחת את הרישיון של המהנדס והמתכנן, שנה שהכביש היה חסום וזו יצירת המופת שלהם”.

מיכל כתבה: “גם אני כמעט עליתי על זה , בכלל בכללי תכנון לא יעיל ומסוכן כל הצומת הזאת ,נמנעת לנסוע משם”. גם הגולשת רותם כועסת: “כל התכנון של הצומת הזאת הזוי”. גולש נוסף כתב: “צריך להציב עליה תמרור עם חצים ימינה ושמאלה”

התושבת רותי הרחיבה לא חסכה בביקורת: “בכלל יש בשנים האחרונות כשל בתכנון הכבישים המבוצעים בעיר הזאת. זה מתחיל בצומת כיכר המזרקות שעשו שלא מובן מדוע רכב צריך לעצור באדום כשמשמאלו בכיכר אין שום רכב. ממשיך בכביש ביאליק שלא ברור למה צריך אותו אם בסופו של דבר אין ממנו יציאה ישירות לכביש החוף (2).

“נמשיך לצומת הרמזורים הזו שלא מובנת בכלל! למה כשנהג בא מתוך העיר ורוצה לחסוך את הסיבוב המיותר של צומת כיכר המזרקות, מקצר דרך היכל התרבות ורוצה בצומת החדשה הזו לפנות שמאלה לכביש 4 לא יכול, או רוצה להמשיך ישר לאורות/ אור ים גם לא יכול? האפשרות היחידה שעשו היא לקחת ימינה ובכל זאת לעשות את כל סיבוב צומת כיכר המזרקות. אין פה שום היגיון”.

גורמים בעירייה ציינו למגדלור ניוז כי במקום צפויים להיות מוצבים תמרורי חצים על מנת שנהגים יוכלו לשים לב בבירור להפרדה המוגבהת על הכביש.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן