Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תושבת חדרה שסובלת מבעיות רפואיות וקיבלה קנס כי כלבה טייל ללא רצועה ועשה צרכיו – עוררה מחלוקת

תושבת חדרה שסובלת מבעיות רפואיות וקיבלה קנס כי כלבה טייל ללא רצועה ועשה צרכיו – עוררה מחלוקת

בתה של תושבת העיר פרסמה פוסט ברשתות החברתיות ובו תיארה כי אמה דמנטית, גרה לבד וסובלת מבעיות רפואיות והיה צריך "לחשוב קצת בהיגיון" לפני מתן הקנס ● עשרות תושבים לא הסכימו עם הבת וכתבו: "לשחרר כלב לרחוב ללא השגחה זה חוסר אחריות. תביאו נער/או נערה שיטיילו עם הכלב בצורה מסודרת"

בתה של תושבת חדרה פרסמה אתמול ברשתות החברתיות על כך שאמה טיילה עם כלבה ללא רצועה ועשה את צרכיו, ופקחית של העירייה רשמה של קנס של כ-475 ש”ח. לטענת הבת, אמה סובלת מבעיות רפואיות ונדרש היה לגלות “אנושיות וחמלה”, ואילו גולשים רבים הצדיקו את מתן הקנס. 

“היום אמא שלי קיבלה קנס על כלב שיצא בחוץ בלי רצועה ועשה צרכיו ברחוב”, כתבה ליסה. “נכון יש כאלו שיגידו כל הכבוד לפקח זה מה שצריך לעשות. אבל רוצה סתם לשתף . אמא שלי בת 73 עם מגבלות רפואיות ודמנציה מתקדמת. אישה שגרה לבד.

“כל היום נמצאת לבד בלבד 3 שעות שמגיע מטפלת כדי להכין לה אוכל ולסדר קצת בית כי אמא שלי לא מסוגלת. מה שיש לה כל היום זה את הכלב הקטן הזה שרגיל שהולכים איתו לטייל. השאלה שלי לפקח .. אמא שלי צריכה לזרוק כלב שהוא בן 14 כבר לרחוב? כי היא לא מסוגלת לצאת איתו ולנקות אחריו?????”.

היא הוסיפה: “קצת לחשוב בהיגיון צריך . ואולי להסביר. היום נתנו לה קנס והיום אחריי דקה היא כבר לא זוכרת . היא עוד פעם תשחרר אותו כי לא מסוגלת לצאת איתו. אז בואו עיריית חדרה תעמדו מול בית של אמא שלי ותתנו לה קנס כל יום”.

גללי כלבים. אילוסטרציה

כאמור, דיון רחב התעורר סביב הפוסט שפרסמה התושבת, רבים לא הסכימו עם הבת וטענו כי הקנס מוצדק. התושב מאיר כתב: “צר לי עם כל הכאב, הפקח לא יכול להפעיל הגיון. עברה זה עבר. הוא לא יכול לתחקר כל עברה, אם יש רקע מאחוריה. האם הערייה צריכה להתחשב שתערר, זה סיפור אחר”.

ניצה ציינה: “אלה שני דברים שאינם עומדים האחד מול השני. הפקח ממונה על שמירה ואכיפה של החוק . לחוק יש היגיון ומטרה. לאמא שלך יש קושי לעמוד בנדרש מגידול חית מחמד. הפתרון אינו בעבירה על החוק או בהתעלמות ממנו . ישנם פתרונות אחרים שראוי לשקול אותם”.

התושבת אורטל כתבה: “נכון שיש מקום להתחשבות תחת הנסיבות . אבל גם לשחרר כלב לרחוב ללא השגחה זה חוסר אחריות . ואת בתור המבוגר האחראי צריכה להבין את זה . תביאו נער/ או נערה שיטיילו עם הכלב בצורה מסודרת”.

התושבת צליל תיארה כי “בלי קשר לקנס, כלב צריך תנאים בסיסיים, לצאת לטיול. לא לבד ולא משוחרר. תיקחו דוגווקר או תוציאו אותו אתם הילדים. חוסר אחריות לשחרר כלב זקן שבטח לא שומע טוב ולא רואה טוב לבד ברחוב. ידרס/ יאכל רעל עכברים/ יתקוף אותו כלב אחר או שהוא יפריע למישהו שמטייל בחוץ. למה? גידול כלב זה אחריות ואם אמא לא מסוגלת אז צריך לעזור. אף פקח לא יושב ובודק בן כמה הבעלים ומה היכולות שלו. עם זאת, היו גם כאלה שהצדיקו את הבת, כמו התושבת”.

עם זאת, כאמור, היו כאלה שהביעו חמלה למצב. התושבת מורן כתבה: “ליסה, אולי אחד מבני/בנות הנוער השכנים של אמך יכול לבוא לרבע/חצי שעה ביום ולצאת עם שניהם. או בהתנדבות או תמורת סכום סמלי. רק בריאות לאמא”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מדוע מיזם הניקיון האומנותי בחדרה עלה על שרטון? (וידאו)

האומנים גבריאל רענן והנס פלדה מפרדס חנה יזמו מהלך של ניקיון חוף בגדה הצפונית של נחל חדרה, אלא שאז התברר שהשטח נמצא בכלל בבעלות חברת החשמל. עם זאת, הם ממתינים לתשובות בנושא ולא מאבדים תקווה. ואיזה שת”פ בכל זאת נוצר מהפנייה לעיריית חדרה? כל הפרטים

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן