Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

גן השעשועים מסוכן לילדים - אבל ממשיך להיות פעיל

גן המשחקים ליד המתנ”ס – לא כשיר ומהווה סכנה לילדים, אך עד כה הליקויים לא תוקנו ולמעשה – אסור להשתמש בו

גן המשחקים ליד מתנ”ס אור עקיבא – לא כשיר ומהווה סכנה לילדים, אך עד כה הליקויים לא תוקנו ולמעשה – אסור להשתמש בו.
עוד לפני מספר חודשים התריעו תושבים על גן השעשועים המדובר והמלא מפגעים, שנכון לעכשיו לא אמור להיות לא פעיל אבל ילדים ממשיכים להגיע לשם ועלולים לסכן את עצמם.
מביקור במקום נצפו במשטח הגומי של גן השעשועים חורים גדולים, בניהם חור מתחת למגלשה המרכזית – מה שעלול לגרום לפציעה. בנוסף, בורות וחורים נוספים במשטח נצפו לכל רוחבו.
כמו כן, הנדנדות שבמקום נשברו והוסרו כליל על מנת שלא ישתמשו בהם.
יש לציין כי לפני כחודשיים היה ניסיון של אנשי המתנ”ס המקומי לחסום את המתחם בסרט אזהרה, אך הוא נתלש עוד בסוף השבוע שלאחר מכן על ידי ילדים שרצו להשתעשע במקום.
במבט לעבר השלט שאמור לבשר על תקינות המתקנים במסגרת ביקורת שנתית, לא נצפו פרטים ולמעשה, לכאורה, הגן לא מאושר כלל לשימוש. את תגובת עיריית אור עקיבא לא הצלחנו לקבל עד מועד פרסום הידיעה.
שכן חדש: כוכב הילדים קנה וילה במיליונים באור עקיבא
כוכב הילדים מני צוקרל הידוע בשם הבמה “מני ממטרה”, רכש קוטג’ בפרויקט צמודי הקרקע  “וילה יורו באור ים” של חברת יורו ישראל בשכונת אור ים באור עקיבא – תמורת 3.16 מיליון שקל. צוקרל רכש יחידת דיור צמודת קרקע בת 6 חדרים עם גינה בשטח 30 מ”ר.
צוקרל, בן 39, הוא יליד העיר כפר סבא ומתגורר כיום עם זוגתו בדירה בת”א. לצוקרל וזוגתו אין עדיין ילדים אך בהתבטאויות קודמות שלו הוא אמר כי הוא בהחלט מוכן להיות אבא. אולי הקוטג’ שנרכש מהווה חלק מהתכניות העתידיות להקמת משפחה? “מני ממטרה” הוא שחקן, חקיין, קומיקאי ובדרן ישראלי, שבשנים האחרונות מופיע בעיקר בפני ילדים. בני הזוג השתתפו בתוכנית הריאליטי “זוג מנצח VIP”, ששודרה בשנת 2021. להמשך קריאה >>
דילוג לתוכן