Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

18/04/2024 06:35

עוקץ חדש מתפשט בצמתים ברחבי הארץ, כאשר אנשים מתחזים למפונים מהצפון בעקבות המלחמה ואוספים כסף במרמה.

על פי פרסום של דניאל עמרם, התקבלו תלונות בנוגע לאנשים שמציבים רכב בצד הכביש, לבושים בבגדים אזרחיים ומנופפים לאנשים לעצור. לאחר עצירתם, הם מספרים סיפורים מרגשים על פינוי חירום מהצפון, חסימת אשראי וצורך דחוף בדלק או כסף עבור מזון ותרופות.

מקרה כזה התרחש בצומת פל ים באור עקיבא. אדם שצילם את העוקץ “בשידור חי” סיפר: “לפני כשבוע עצרנו לרכב שעמד בצד הכביש ובן אדם לידו סיפר שהוא מפונה מהצפון וחסמו לו את האשראי. הוא טען שידידים אמורים להגיע עם דלק, אז נתנו לו 200 שקל ועזבנו. שבוע לאחר מכן, ראינו אותו באותו צומת בדיוק מספר את אותו הסיפור ומבקש את אותו הדבר.”

חשוב לציין שביטוח לאומי פרסם לאחרונה הבהרה בנוגע למענקי שיבה למפונים. יישובים במרחק 4-7 ק”מ בדרום יוכלו לשוב לבתיהם באופן הדרגתי, ותושבים שחזרו יקבלו 200 שקל ליום למבוגר ו-100 שקל לילד.

צומת פל ים. זהירות מעוקץ | צילום: מגדלור ניוז, למצולמים אין כל קשר לידיעה

הקריאה לציבור היא להיות ערניים ולדווח על מקרים חשודים למשטרה. אל תתנו כסף לאנשים לא מוכרים שמספרים סיפורים עצובים, וחשוב לבדוק כל מקרה לגופו.

בנוסף, חשוב לזכור כי ביטוח לאומי הוא הגוף המוסמך היחיד לחלק מענקים למפונים, וכל תשלום אחר צריך לעורר חשש.
כדאי להישאר עירניים, לשתף מידע ולדווח למשטרה על מקרי עוקץ.

“עלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים”: אזהרת משרד הבריאות מהוודקה הזאת

המוצרים אינם עומדים בתקן הרלוונטי כאשר חלק מן המוצרים מכילים כמויות חריגות של מתנול וחלקם מכילים ריכוז של חומר פיגול מסוג בוטנול שלישוני, חומר שאסור לשימוש במוצרי אלכוהול ועלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים.

קרא עוד »

מתנ”ס אור עקיבא יוצא לדרך עם הנהלה חדשה; איציק ניסימי יחליף את עו”ד שלום שבתאי

הוועד המנהל יורכב מהיו”ר, חבר מועצת העיר איציק נסימי, חברת מועצת העיר הילה לוי, עובדת העירייה לי אלבז ונציגי הציבור שבחרו חברי מועצת העיר, עינב חזן ואלעד מלכה. בנוסף אליהם, ייבחרו עוד נציגי ציבור וחברי החברה למתנ”סים באסיפת הוועד המנהל

קרא עוד »
דילוג לתוכן