Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תושבי היובל באור עקיבא: “חניון המשאיות ייצור זיהומי אוויר ורעש רבים באזור ובסביבה בכלל”

תושב שכונת היובל פרנקי בן חמו עדכן כי "בוועדה היו גורמים רבים אשר הביעו את התנגדותם לתוכנית המתאר הכוללנית כפי שהיא, ביניהם תושבים מיישובים סמוכים, מועצות ומשרדים ציבוריים כל אחד עם סיבותיו. כולם בלי יוצא מן הכלל כולל נציגי השכונה הסכימו כי היישוב חייב לעבור הערכות והשקעה עצומה"
ביום חמישי האחרון התקיים בוועדה המחוזית לתכנו ובנייה בחיפה דיון הטיעונים להתנגדויות לתוכנית המתאר הכוללנית של הישוב ג’אסר א-זרקא.
תושב שכונת היובל פרנקי בן חמו עדכן כי “בוועדה היו גורמים רבים אשר הביעו את התנגדותם לתוכנית המתאר הכוללנית כפי שהיא, ביניהם תושבים מיישובים סמוכים, מועצות ומשרדים ציבוריים כל אחד עם סיבותיו. כולם בלי יוצא מן הכלל כולל נציגי השכונה הסכימו כי היישוב חייב לעבור הערכות והשקעה עצומה בכדי לשפר את איכות החיים של התושבים בישוב ולצמצם פערים חברתיים בכלל, דבר אשר יטיב עם היישוב ועם הסובבים אותו. עיקר ההתנגדויות היו על חניון המשאיות ותחנת המעבר המתוכננים להיות בקודקוד הישובים קיסריה, אור עקיבא, בית חנניה וג’אסר א-זרקא”.
בן-חמו פירט את  עיקר הטעונים נגד התוכנית:
1. ללא אכיפה סדר ומשמעת ביישוב ג’אסר קיים חשש גדול ואי אמון ביכולת הרשות להחזיק את המתקן בצורה תקינה ללא אירועי שריפות יזומות, השלכת פסולת אסורה וטיפול לקוי במתקן.
2. חניון המשאיות ייצור זיהומי אוויר ורעש רבים באזור ובסביבה בכלל.
3. הצמידות הקרובה לקו המגורים של קיסריה אור עקיבא (כ7500 מטר בקו אווירי לפי המדידות שלהם) תגרום לפגיעה באיכות החיים של התושבים מכלל הישובים, קיסריה, אור עקיבא, בית חנניה וג’אסר א-זרקא.

4. הוצע לרשות המקומית להשתמש בתחנת המעבר של זכרון יעקב ולהיות שותפים בה.
5. הוצע להזיז את תחנת המעבר וחניון המשאיות צפונה יותר ובכך להנגיש בצורה מהירה יותר את הכניסה ויציאה של המשאיות העובדות ובמקביל להפחית למינימום את כמות התושבים שעלולים להיפגע כתוצאה מהפעלת החניון ותחנת המעבר.
בנוסף לתחום ואף לעשות קירוי על האתר שיקטין את מקרה השריפות היזומות
6. כוח עליון- ישנם הרבה מאוד מקרים בהם אתרים מסוג זה עולים באש בשל טעות אנוש, תנאי מזג אוויר, טיפול לקוי בפסולת דבר היוצר זיהום אוויר וריחות שאינם בריאים.
בנוסף הובאו טעונים בעד תוכנית המתאר ע”י מהנדס המועצה:
1. תחנת המעבר הינה מרכיב הכרחי על מנת שהרשות תוכל להעניק את השירותים המונוציפיאלים להם היא מחוייבת.
2. אתרים אלו יהוו מקור הכנסה ופרנסה לרשות ולתושבי היישוב.
3. האתר מרכז אך ורק פסולת יבשה כגון: פסולת בניין, צמיגים, גורטאות, פלסטיק ואולי זרדי צמחיה.
בן חמו: “היום התקיים דיון נוסף בעניין הרחבה נוספת לישוב ג’אסר א-זארקא אשר לה עד כמה שידוע לי מתנגדים רבים הנני מקווה להתעדכן בעניין. בהמשך יש לנו אפשרות לשלוח מכתב מנומק יותר לחוקר הוועדה על מנת לחזק את ההתנגדות שלנו לתוכנית כפי שהיא כיום”. (צילום: פרנקי בן חמו ושירות מגדלור ניוז)

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן