Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הבוקר שלאחר המחאה באור עקיבא: הסרטונים, הסיקור בתקשורת והתגובות שאחרי (וידאו)

הבוקר שלאחר המחאה באור עקיבא: הסרטונים, הסיקור בתקשורת והתגובות שאחרי (וידאו)

הכותרות בעיתונים ובאתרי האינטרנט בבוקר שלאחר ההפגנה באור עקיבא, סיפרו על אירועי האלימות המרכזיים בהפגנה בעיר - ביניהם, השלכת ביצים של תומכים בעד הרפורמה נגד המפגינים נגדה | איש הליכוד איציק פתיתו עלה נאם לצד המפגינים נגד הרפורמה וקרא להרגעת הרוחות: "אנחנו אחים" | מ"מ ראש ראש העיר: "אל תיגררו למעשים קיצוניים" | צפו ברגעים המרכזיים

המחאה נגד הרפורמה המשפטית באור עקיבא הפכה להיות הבוקר (ראשון) כאחת המסוקרות בתקשורת הארצית – זאת בעקבות מספר אירועים אלימים ששותפו ברשתות החברתיות ברחבי הארץ.

מגדלור ניוז העביר בשידור חי חלקים מרכזיים מההפגנה אתמול במתחם “נוף ים סנטר” ליד מחלף אור עקיבא >> 

בצהריים (19.3) פירסם ממלא מקום ראש העיר אלי אנקונינה מספר לציבור התושבים והמפגינים. הודעה מטעם עיריית אור עקיבא ומ”מ ראש העיר אלי אנקונינה:
“תושבים ותושבות יקרים, בעיר אור עקיבא חיות זה לצד זה, מזה עשרות שנים, מגוון אוכלוסיות ומגוון עדות עם מגוון דעות – בשלום ובהדדיות. בימים אלה בהם המדינה מצויה במחלוקת, ישנה חשיבות רבה לשמירת האחדות והאחווה ביננו.

“אתמול, מוצ”ש, ראינו הפגנה גדולה באחת הכניסות לעיר משני צידי המתרס. יש לציין כי לאור עקיבא צביון פוליטי מסוים, אך היא שומרת על חופש הביטוי והפלורליזם. כך היה במשך כל השנים במערכות הבחירות השונות – הארציות והמקומיות – וכך, אנו תקווה, שיהיה גם בהמשך.

“אני קורא מכאן לתושבים – גלו סובלנות, אל תיגררו למעשים קיצוניים. אחים אנחנו החיים בעיר בצורה משותפת. מצב של פילוג ופיצול הוא קשה, אך כמובן שאסור לנו לקבל כל גילויי אלימות כלשהם.

“אנו קרבים לחג הפסח, חג החירות. בוא נשב כולנו סביב שולחן החג, נשמור על שיח מכבד ועל חופש הביטוי, אחד כלפי השני. לא משנה מאיזה צד אתם. כך נוכל לברך גם בחג הקרוב – חג שמח איש את רעהו”.

הכותרות בעיתונים שיצאו הבוקר ובאתרי האינטרנט סיפרו על אירועי האלימות המרכזיים בהפגנה בעיר – ביניהם, השלכת ביצים של תומכים בעד הרפורמה נגד המפגינים נגדה; התגודדות, מכות על רכבים וקללות כלפי מפגינים נגד הרפורמה שנסעו לאחר ההפגנה לביתם; ותהלוכות אחרי מפגינים שביקשו לחזור לרכביהם בליווי שוטרים.

הרשתות החברתיות מלאות בתגובות בעד ונגד הגעתם של המוחים לאור עקיבא. יש שהגדירו את הגעת המוחים נגד הרפורמה כ”פרובוקציה” ו”אצבע בעין” כלפי תושבי אור עקיבא, בה הצביעו בבחירות האחרונות כ-47% למפלגת הליכוד, ועוד כ-25% למפלגות ימין.

רגעים יפים היו בהפגנה בעיר: איש הליכוד ופעיל הציבור איציק פתיתו, תושב אור עקיבא, נאם על במת המפגינים נגד הרפורמה המשפטית וקרא להרגיע את הרוחות ו”אל תשכחו שכולנו אחים וחיים יחד”. בנוסף, בנות השירות הלאומי בעיר חילקו דברי מתיקה למוחים משני הצדדים וכתבו על פתק “אנשים אחים אנחנו”.

// כותרות אתרים בתקשורת הארצית, הלילה והבוקר. צילומי מסך 

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן