Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

עשרות צעירים חגגו בטבע ליד קיסריה – והמשטרה התערבה

עשרות צעירים חגגו בטבע ליד קיסריה – והמשטרה התערבה

סוף שבוע נוסף למשטרת מחוז חוף בגזרת המסיבות בשטח

מאבק המשטרה במסיבות הטבע הפיראטיות: שוטרי תחנת חדרה במחוז חוף פיזרו בסוף השבוע עשרות צעירים ממסיבת טבע פיראטית סמוך לקיסריה בסוף השבוע, החרימו ציוד הגברה ועיכבו לחקירה שלושה חשודים בהפעלתה.

השוטרים קיבלו דיווחים רבים על רעש חזק מכיוון איזור קיסריה, וזיהו מסיבת טבע פיראטית שנערכה במקום בהשתתפות עשרות בני אדם. השוטרים נכנסו למקום, הפסיקו את המסיבה, פיזרו את המשתתפים ששהו במקום, תפסו את הציוד הגברה והורו לפרק את הר האלכוהול.

השוטרים עיכבו לחקירה בתחנה את מארגן המסיבה ושניים נוספים בחשד להפעלתה ללא רישיון.

מהמסיבה ליד קיסריה. צילומים: דוברות המשטרה

לפני כשבועיים, המשטרה פיזרה מאות צעירים משני מסיבות טבע: שוטרי תחנת זכרון יעקב במחוז חוף חשפו והפסיקו במהלך סוף השבוע 2 מסיבות טבע פיראטיות שנערכו בשדות בנימינה ופרדס חנה בהשתתפות מאות צעירים.

שוטרי תחנת זכרון יעקב הוזעקו ביום שישי עם קבלת דיווחים רבים על רעש חזק מכיוון איזור השדות בבנימינה, וזיהו מסיבת טבע פיראטית שנערכה בשדות בהשתתפות מאות בני אדם. השוטרים נכנסו למקום, הפסיקו את המסיבה, פיזרו את מאות המשתתפים ששהו במקום, תפסו את הציוד וזימנו לחקירה את מארגני המסיבה תושבי דימונה ורמת גן.

בנוסף, ביום שבת הוזעקו השוטרים עקב רעש חזק שנשמע בפרדס חנה, זיהו במקום מסיבה פיראטית נוספת בהשתתפות מאות בני אדם. השוטרים נכנסו למקום, הפסיקו את המסיבה ואת המטרד הציבורי הנובע מכך וניתנו הזמנות לחקירה למארגני המסיבות.

בסוף השבוע שעבר (ידיעה שפרסמנו ב-11.3), שוטרי תחנת זכרון יעקב במחוז חוף חשפו והפסיקו במהלך סוף השבוע 3 מסיבות טבע פיראטיות שנערכו בשדות גבעת עדה ומשמורת בהשתתפות מאות צעירים.

שוטרי תחנת זכרון יעקב הוזעקו ביום חמישי עם קבלת דיווחים רבים על רעש חזק מכיוון איזור השדות במשמרות, וזיהו מסיבת טבע פיראטית שנערכה ביער בהשתתפות מאות בני אדם.

השוטרים נכנסו למקום, הפסיקו את המסיבה, פיזרו את מאות המשתתפים ששהו במקום, תפסו את הציוד וזימנו לחקירה את מארגנת המסיבה תושבת פרדס חנה בת 46.

עוד באותו נושא במגדלור ניוז >>
תושב אור עקיבא ארגן מסיבה – ומצא את עצמו במעצר בתחנת חדרה
ממשיכים לעצור חגיגות לא חוקיות: 3 מסיבות טבע הופסקו בפרדס חנה ובסביבתה

בנוסף, ביום שישי וביום שבת הוזעקו השוטרים עקב רעש חזק שנשמע מהשדות סמוך לגבעת עדה, זיהו במקום מסיבות טבע פיראטיות נוספות בהשתתפות מאות בני אדם.

השוטרים נכנסו למקום, הפסיקו את המסיבה ואת המטרד הציבורי הנובע מכך וניתנו הזמנות לחקירה למארגני המסיבות.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן