Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

גל שריפות בעקבות השרב: ואדי ערה, בת חפר, להבות חביבה, בנימינה, ליד שכונה 13 בקיסריה ופורדיס [📹]

גל שריפות בעקבות השרב: ואדי ערה, בת חפר, להבות חביבה, בנימינה, ליד שכונה 13 בקיסריה ופורדיס [📹]

שריפה גדולה משתוללת בואדי ערה ליד אום אל קוטוף, כוחות רבים פועלים במקום || בשעות הצהריים של שישי נודע על שריפות נוספות ליד בת חפר שבעמק חפר, שכונה 13 בקיסריה, בנימינה, פורדיס וליד להבות חביבה

מזג האוויר השרבי מביא לגל של שריפות: מכבאות מחוז חוף והמשטרה מדווחים על מספר שריפות שפרצו בתחום תחנת חדרה-ואדי ערה החל משעות הבוקר ועד לשעות הצהריים המאוחרות. 

תחילה, שריפת חורש גדולה פרצה במועצה איזורית מנשה ליד אום אל קוטוף. מזג האוויר החם והרוחות החזקות מעצימות את פונטציאל הסיכון. כוחות גדולים פעלו במקום והתפרסו בשטח כדי לעצור את התפשטות האש.

בנוסף לכך, שריפות חורש קרובות לישובים פרצו באיזור להבות חביבה ויער עירון, צוותים רבים בשיתוף מתנדבים וכוחות כוננות פועלים במקום.

השריפה בואדי ערה. צילום: דוברות המשטרה

מהשריפה ליד פורדיס. דוברות המשטרה

כמו כן, שריפה פרצה סמוך לשכונה 13 בקיסריה, תושבים קיבלו הוראה להתפנות מבתיהם. בבנימינה פרצה שריפה בשטח של בניין משותף ברחוב סיני, טרם ידועה סיבת הדליקה. בנוסף,שריפה פרצה בשטח פתוח בין בת חפר לבחן. משטרת ישראל מסרה כי היא “מטפלת בשעה האחרונה בשריפה שפרצה בשטח פתוח בין בת חפר לבחן. החל פינוי בתים בבת חפר. במקום שוטרים, כבאיות, מסוקי כיבוי ומסוק משטרתי. אין נפגעים”.

עוד במגדלור ניוז >>
שישי אישי| “מה אני לוקחת מתקופת הקורונה? פרופורציות, לנשום עד 10 לפני שמגיבים והכי חשוב לשים לב לאנשים”
“אין לנשק את ספר התורה”: באור עקיבא, חדרה והמושבות הוציאו הנחיות לתושבים לקראת שמחת תורה
| האזינו | שוטרת אמרה לתושב אור עקיבא כי “מותר לקחת טייק אווי” – בניגוד להנחיות

בשעה 16:00 דווח על שריפה גדולה בכפר פורדיס שליד כביש 4 וזכרון יעקב. כוחות משטרה בשיתוף כב”ה פעלו באזור הצומת במקום בעקבות שריפה בתוך אחת החנויות הנמצאות בסמוך לכביש 4. הכביש הסמוך נסגר לתנועת מכוניות ונפתח כעבור למעלה מחצי שעה.

מהכבאות והצלה הוסיפו על השריפה הגדולה בואדי ערה כי “זוהי שריפת חורש גדולה, מזג האוויר החם והרוחות החזקות מעצימות את פונטציאל הסיכון. 13 צוותי כיבוי, מתנדבים, קק”ל עם צוותי כוננות של מועצה אזורית מנשה יחד עם זוג מטוסים. פזורים בשטח ומגנים על קו הבתים כדי לעצור את התפשטות השריפה. האירוע בפיקוד מפקד תחנת כבאות חדרה”.

מהמשטרה נמסר כי בשת”פ כבאות, ישנו פינוי בשעה זו בתים באזור אום אל קוטוף שבוואדי ערה בעקבות התפשטות שריפת חורש טבעי במקום.  שוטרי תחנת עירון בסיוע טייסת הכיבוי של המערך האווירי במשטרת ישראל, פועלים בשעה זו יחד עם כוחות כב”ה סמוך לכפר אום אל קוטוף שבוואדי ערה בעקבות התפשטות שריפת חורש טבעי באזור, תוך הכוונת התנועה, פינוי תושבים והכוונת הכוחות מהמסוק המשטרתי אל מוקדי האש ומגמות ההתפשטות.

השריפה בבנימינה. צילום: שירות מגדלור ניוז

השריפה בקיסריה. צילום: רץ ברשת
השריפה בואדי ערה. צילום: דוברות המשטרה

בתוך כך, במקום פועלות מספר כבאיות באזור המשלבות כיבוי מהקרקע לצד כיבוי על ידי טייסת הכיבוי מהאוויר. פיקוד התחנה והמרחב נמצאים במקום ויקיימו בדקות הקרובות הערכת מצב עם כלל גורמי ההצלה בחפ”ק האחוד שהוקם.

ממועצת פרדס חנה נמסר כי “מוקד שריפה באום אל קוטוף במועצה האזורית מנשה גורם לריח שריפה ועשן המגיעים למושבה בשל משטר הרוחות ומזג האוויר השרבי. המועצה נמצאת בקשר רציף עם גורמי החירום וההצלה ולא נשקפת כל סכנה, עם זאת מומלץ לסגור את חלונות הבתים ולהימנע משהייה בחוץ על מנת לא לשאוף את העשן”. צילום: דוברות המשטרה

הערכת מצב בואדי ערה. צילום: דוברות המשטרה

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן