Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

תושבת בפרויקט נוף ים באור עקיבא דיווחה: “גבר חשף בפניי ובפני בתי את איבר מינו”

האם ישנו מטרידן במרכז אור עקיבא? תושבת העיר דיווחה השבוע כי גבר חשף בפניה את איבר מינו, בזמן שהייתה עם בתה הקטנה. הדבר התרחש בלובי של אחד מהבניינים בפרויקט. בהודעה שיצאה לדיירים נכתב: “אחת הדיירות במתחם פנתה לפני יומיים לאחראי על האבטחה בוועד וסיפרה שהייתה עם בִּתה באזור הלובי של L1 בבניין ברוש, ולדבריה גבר כלשהו חשף בפניהן את איבר מינו”.

על פי מה שנודע, דיווח הועבר למשטרת ישראל שבודקת את המקרה. “הטיפול בנושא שייך למשטרה כשהוועד עוזר במסירת התמונות שיש במצלמות האבטחה”, נכתב לדיירים, “מצאנו לנכון ליידע אתכם על מנת שתהיו עירניים וזהירים”.

זוהי אינה הפעם הראשונה שדבר כזה קורה. בתחילת העשור הקודם דווח על מקרים של חדש לפדופילים שהסתובבו בשכונת אורות, כולל פנייה לנערות.

בחודש פברואר 2019 דיווחנו כאן במגדלור ניוז על גבר שביצע בעצמו מעשים מיניים באור עקיבא לעיני שתי צעירות. בחודש אוגוסט האחרון דיווחנו על אימהות אשר התלוננו על חשד לפדופיל שפעל באזור חוף הקשתות בקיסריה.

.

.

.

 

דילוג לתוכן