Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מכתב לעיריית חדרה להנצחת טל אליהו ז”ל: זה המקום המוצע

יו"ר 'המחנה המאמין' וחבר מועצת העיר בועז ביטון פנה בשבוע שעבר אל ראש העיר ניר בן חיים בבקשה להנציח את זכרו של חבר מועצת העיר טל אליהו ז"ל  | "טל אשר נגע במשך שנים בשליחותו בהמוני אנשים ממש, הקריב את חייו למען הפעילות הציבורית ולא ויתר לעולם על שליחותו הציבורית גם אם זה בא על חשבון ממונו, זמנו, וחייו שנגדעו בשיא עשייתו"

יו”ר ‘המחנה המאמין’ וחבר מועצת העיר בועז ביטון פנה לאחרונה אל ראש העיר ניר בן חיים בבקשה להנציח את זכרו של חבר מועצת העיר טל אליהו ז”ל.

במכתבו כותב ביטון אל בן חיים כי לפני למעלה מחודש “הלך לעולמו במפתיע חבר מועצת העיר האהוב טל אליהו ז”ל, והותיר אחריו הורים, אחים, ילדים, בת זוג, ועיר שלמה קרועה ומתאבלת.

“טל, שהיה מהדמויות האהובות והמוכרות בחדרה הוא ותיק חברי המועצה כבר 20 שנים.  בה מילא שלל תפקידי מפתח שביניהם מ”מ ראש העיר, סגן ראש העיר, מחזיק תיק החינוך,  יו”ר תאגיד ‘מי חדרה’, יו”ר עמותת פנאי העיר חדרה ועוד תפקידים רבים. אליהו הוא גם דמות מוכרת בעיר וידוע כמי שסייע לתושבים רבים בבעיותיהם מול הבירוקרטיה העירונית ובכלל בכל קשת הנושאים המאוגדים תחת עיריית חדרה, תושבים שקיבלו קשה מאוד את רוע הבשורה.

בועז ביטון | פרטי

“טל אשר נגע במשך שנים בשליחותו בהמוני אנשים ממש, הקריב את חייו למען הפעילות הציבורית ולא ויתר לעולם על שליחותו הציבורית גם אם זה בא על חשבון ממונו, זמנו, וחייו שנגדעו בשיא עשייתו. ראה בבחירה שלו בשירות העיר והתושבים שליחות שלא היה מוכן לוותר עליה.

“כיודע, מלבד עשייתו הציבורית הענפה, טל היה בעברו שחקן כדורגל בהפועל חדרה, לימים יו”ר הקבוצה ואף זכה להתמודד באליפות העולם לבתי ספר. על שם כך אני מוצא כי אין ראוי יותר מאשר לקרוא למתחם האימונים החדש של הפועל חדרה במזרח העיר חדרה ‘טל אליהו’ על שמו ולזכרו של טל אליהו ז”ל. כמו כן, אבקש כי אגף החינוך יבחן את אפשרות הנצחתו של טל גם במערכת החינוך העירונית.

טל אליהו ז”ל

“למרות האמור בנוהל ועדת שמות – “אין לקבוע שם לרחוב על שם אישיות במקרים הבאים: טרם חלפו 24 חודשים לפחות מיום פטירת האישיות. במקרים מיוחדים, החלטה לקצר את התקופה, תתקבל ע”י שני שלישים מחברי הוועדה מטעמים מיוחדים שירשמו” – אין כל ספק שבמקרה זה יש טעמים מיוחדים לרוב, אך אחד מהם – הוא להנציח את שמו וזכרו של האיש היקר הזה, שלעד יחשב כנכס צאן ברזל של העיר חדרה, למען הוריו המבוגרים שאיבדו במפתיע את בנם. זאת ועוד עיריית חדרה הנציחה בעבר את שמם של אנשים חשובים מיד לאחר מותם.

“כמו כן אבקש לבדוק את האפשרות, לחסוך את התהליך הארוך והבירוקרטי באמצעות ועדת שמות ולהגדיר תהליך מקוצר יותר – כגון בקריאת שמו של היכל פיס בחדרה אנרבוקס”.

מעיריית חדרה נמסר: “מותו הפתאומי של חבר המועצה טל אליהו ז”ל היכה בהלם את כולנו. כפי שהבטיח ראש העיר למשפחה, עיריית חדרה תדע להנציח את זכרו של טל ז”ל בצורה ראויה ובולטת. הכל ייעשה בתיאום מול המשפחה ובצורה מכובדת שתהלום את אישיותו ופועלו של טל ז”ל”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן