Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

מרגש: ראש עיריית חדרה לצד יו״ר ההסתדרות הציונית העולמית במצעד התמיכה השנתי בישראל בניו יורק

ראש עיריית חדרה ניר בן חיים טס אל מצעד התמיכה השנתי בישראל בניו יורק. בן חיים נצפה בין היתר לצד יו״ר ההסתדרות הציונית העולמית.

ראש העיר ביקר במצעד התמיכה השנתי בישראל בשדרה החמישית בניו יורק במסגרת משלחת ראשי רשויות מטעם ההסתדרות הציונית העולמית, בהובלתו של יו״ר ההסתדרות יעקב חגואל.

במצעד השתתפו למעלה מ-50,000 צועדים, בינהם בני משפחות חטופים, שרים וחברי כנסת, ראש העיר ניו יורק אריק אדמס, שגריר ישראל באו״ם גלעד ארדן וקונסול ישראל בניו יורק אופיר אקוניס.

עוד במסגרת המשלחת נפגש בן חיים עם ראש העיר ניו יורק אריק אדמס, ביקר במיצג של פסטיבל “הנובה” בניו יורק ופגש את אפק פפרוביץ’, אחד ממייסדי פסטיבל “נובה” ומקים עמותת הניצולים; קיים מפגשים עם הקהילה היהודית בניו יורק ועם סטודנטים יהודים ששירתו בצה״ל וחזרו רק לאחרונה לארה״ב ישירות מהלחימה.

יעקב חגואל, יו”ר ההסתדרות הציונית העולמית: ״העם היהודי נמצא באחת מהתקופות המאתגרות מאז הקמת מדינת ישראל. עלינו לחזק את האחדות בכל העם היהודי, לחזק את הזהות היהודית ולהרים את הראש בגאווה. עם אחד אנחנו״.

צילומים: פרטי, דוברות העירייה

דילוג לתוכן